Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissun jälkeinen ahdistus

Vierailija
18.11.2021 |

Helsingistä palattu tänne koti kaupunkiin, Pohjois-Pohjanmaalle, pienelle paikkakunnalle. Ahdistaa. Koti ovella tuli itku, ja päässä soi vain Jenni Vartiaisen sanat "väärään suuntaan väärään aikaan". Reissussa sitä vain aina tajuaa, kuinka paljon elämällä olisi annettavaa kuin tämä nykyinen elämäntilanne. Inhottava olo ja inhotti palata. Tämä paikka missä asun, niin täällä on niin ilkeitä ihmisiä, täällä oikeen nautitaan jos ihminen epäonnistuu elämässä, koko peruskoulu ajan kiusattiin, huonoja muistoja, inhoan tätä tunnetta mitä tunnen täällä, nurkaan ahdistettu olo eikä voi hengittää, omanlaisensa tunnella täällä joka on ahdistava. Reissussa olen paljon vaputuneempi.

Onko muilla reissun jälkeistä ahdistusta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne kuin ap:lla kun tulin reissulta Tukholmasta Helsinkiin. Ihmiset ovat täällä erilaisia, olen pohtinut paljon mistä se johtuu, suomalaiset eivät ole välittömiä ja huolettomia vaan jokainen tuntuu kantavan maailman murheita olallaan.

Yritän silti itse pysyä pirteänä ja hymyillä kun huvittaa. on minullakin kovia huolia, mutta elämä on lyhyt päivittäiseen murehtimiseen joten nauttikaa ihmiset arjesta. jopa näin marraskuussakin!

ja Tukholmaan on ihana aina välillä palata fiilistelemään!

Vierailija
22/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap haaveilet muutosta tänne "etelään" niin toteuta haaveesi toki älä jää miettimään. asiat järjestyvät kyllä. täällä on paikka sinullekin! ja tervetuloa töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ja niinpä niin. Kukahan siellä taas satuilee.

Vierailija
24/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on täynnä savolaisia eli mahdollisesti vieläkin pahempi paikka

Vierailija
25/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on tarjolla 15 m2 950 e/kk ja kaikki ihmiset stressattuja tosikkoja.

Vierailija
26/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa Helsinkiin tai Tukholmaan tai minne haluatte

Vierailija
27/32 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on tarjolla 15 m2 950 e/kk ja kaikki ihmiset stressattuja tosikkoja.

Samalla hinnalla saa Helsingistä ison kaksionkin. Älä tartu huonoimpaan tarjoukseen 🤡

Vierailija
28/32 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne kuin ap:lla kun tulin reissulta Tukholmasta Helsinkiin. Ihmiset ovat täällä erilaisia, olen pohtinut paljon mistä se johtuu, suomalaiset eivät ole välittömiä ja huolettomia vaan jokainen tuntuu kantavan maailman murheita olallaan.

Yritän silti itse pysyä pirteänä ja hymyillä kun huvittaa. on minullakin kovia huolia, mutta elämä on lyhyt päivittäiseen murehtimiseen joten nauttikaa ihmiset arjesta. jopa näin marraskuussakin!

ja Tukholmaan on ihana aina välillä palata fiilistelemään!

Vai olisiko pikemminkin että kantavat toisista tekaistuja syntejä olallaan ja heittää ne katkerana jalkojen juureen kun hän niitä hyväähyvyyttään otti kannettavaksi

Vierailija
29/32 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko ap Oulun seudulla?

Vierailija
30/32 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sitä vastaan että käyt jossakin? Liittyykö varsinaisesti paikkakuntaan vai omaan elämään, ehkä parisuhteeseen tms?

Vierailija
31/32 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa joudut ihan yhtä lailla kiusatuksi heti kun alat menestyä. Ja ne kiusaajat on paljon narsistisempia kuin pikkupaikkakunnilla, koska pääkaupunki vetää kunnianhimoisia puoleensa.

Vierailija
32/32 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ollaan lomafiiliksessä ja kaikki näyttää tosi ihanalta, kun arki ei paina.