Älypuhelimesta luopuminen
Elämä muuttuu nyt. Hommaan perinteisen kännykän. Tietokoneella käyn internetissä maksamassa laskut ja muut juoksevat asiat.
Tilaan maaseudun tulevaisuuden ja alan lukemaan kirjoja paljon.
Katson televisiosta kymmenen uutiset, jos haluan välillä tietää mitä maailmalle kuuluu.
Alan lenkkeilemään ja pilkkomaan halkoja joka päivä. Saunon vähintään joka toinen päivä.
Viskiä voin juoda aina välillä.
Tervetuloa elämä takaisin, tervetuloa keskittymiskyky. Jää hyvästi somenykyisyys ja 20-luku, jota en koe omakseni ja jonka arvot ovat ihan viturallaan.
Kommentit (16)
Hyvä! Itse en ole koskaan edes hankkinut kyseistä laitetta.
Läppäri on kiva. Pysyy kotona, et ota sitä mukaan kun lähdet ovesta ulos.
Läppärillä kirjoittaminen ja katseleminen on ihan toista kuin jollain hilavitkuttimella.
Läppäri ja peruspuhelin on mielestäni paras kombo. Ei halvin kyllä tietenkään kokonaisuutena.
Olisit uskottavampi, jos et kirjoittaisi tätä tälle palstalle vaan kertoisit ihan suullisesti kavereillesi.
edustan hieman sitä koulukuntaa, että ohhoh televisio tuli taloon! :D
radio löytyy myös!
Vierailija kirjoitti:
hei ihana aloitus, tunnen paljon samoin tästä ajasta. pitäisiköhän hommata vanha kunnon ringo tai vastaava toimiikohan ne enää? somessa en ole muutenkaan enkä saa tästä virtuaalikulttuurista oikein mitään irti.
kyllä ennen oli elämä terveempää ja miksei sitä voisi uida vastavirtaan 2021 kun muitakin samanmielisiä tuntuu olevan :)
Tervetuloa joukkoon iloiseen! Tekee ihmeitä omille aivoille, kun ei tee jatkuvia keskeytyksiä tuijota luuria tekemässä ei mitään. Sitä muistaa ja kokee olevansa ihan inhimillinen oleva ihminen jälleen.
Dopamiinibileet voi saada vielä käsittämätöntä hallaa kokonaisille sukupolville. On tervettä tehdä asioita jotka vaativat keskittymistä ja empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei ihana aloitus, tunnen paljon samoin tästä ajasta. pitäisiköhän hommata vanha kunnon ringo tai vastaava toimiikohan ne enää? somessa en ole muutenkaan enkä saa tästä virtuaalikulttuurista oikein mitään irti.
kyllä ennen oli elämä terveempää ja miksei sitä voisi uida vastavirtaan 2021 kun muitakin samanmielisiä tuntuu olevan :)
Tervetuloa joukkoon iloiseen! Tekee ihmeitä omille aivoille, kun ei tee jatkuvia keskeytyksiä tuijota luuria tekemässä ei mitään. Sitä muistaa ja kokee olevansa ihan inhimillinen oleva ihminen jälleen.
Dopamiinibileet voi saada vielä käsittämätöntä hallaa kokonaisille sukupolville. On tervettä tehdä asioita jotka vaativat keskittymistä ja empatiaa.
Juurikin noin, olipas ihanasti sanottu! keskittymiskyky on digiaikoina itselläni huonontunut, kun ei tee kirjojakaan mieli enää luke, kun " ei jaksa " siis keskittyä! ja mitä empatiasta... ei ole suurempaa lahjaa ihmisellä kuin olla empaattinen niin itseä kuin toisia kohtaan. :)
Itsellä ollut myös samanlaisia ajatuksia viimeaikoina. Päätin hankkia perinteisen kännykän takaisin ja olen tyytyväinen että tein niin
Minulla ei ole ikinä ollut älypuhelinta eikä tule.
Tämä viesti on lähetetty iPhonesta.
Alkaa olemaan jo vaikea löytää kauppojan hyllyiltä ihan vaan puhelinta. Taitaa olla valtaosin enemmän tai vähemmän älykkäitä kaikki. Ne Doro mummopuhelimetkin on oikeasti ihan tavallisia Android älypuhelimia jotka on vaan käyttöliittymältään naamioitu ei-älypuhelimiksi.
En ole koskaan edes hommannut moista,en tarvitse tulen toimeen noin 19 vuotta vanhalla nokialaisella ja tällä vanhalla pöytäkoneella.Olen yksinäinen en tarvitse kavereita tai sosiaalisia medioita,mulle riittää kaupassa käynti kerta viikkoon sen enempiä en halua ihmisiä nähdä.
Gigantissa on Basic-valikoima. Alle satkulla lähtee esim Nokian 6300, ihan kuin vanhoilta hyviltä ajoilta.
noxu kirjoitti:
Gigantissa on Basic-valikoima. Alle satkulla lähtee esim Nokian 6300, ihan kuin vanhoilta hyviltä ajoilta.
Alkaa olemaan hieman tulkintakysymys onko tuo älypuhelin. Sillä voi selata nettiä ja voi asentaa appeja. Löytyy Facebookit ja Youtubet sun muut. Yksinkertaisempi toki kuin Android tai iPhone luuri. Sinänsä askel oikeaan suuntaan.
Ihana kirjoitus. Minä elän jotakuinkin tuollaista elämää, josta sinä haaveilet -paitsi että en sauno enkä juo viskiä.