Nainen, pystytkö nukkumaan vatsallasi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aattelitko peppuun painaa? Kun mahallaan pitäs maata..
Kertoo enemmän sinusta kun tuo käy ensimmäisenä mielessäsi.
Juu. Vierellä pidän kuitenkin tyynyn, jonka päällä toinen käsivarsi ja olkapää lepää. Tämä aiheuttaa vähemmän painetta rinnoille, ja parantaa myös kaulan asentoa jonkin verran. Nukun siis aina vatsallani.
Nukun aina vatsallani, nyt raskaana ei pysty.
Se oli vuosia mun lempiasento, mutta nyt yli kolmekymppisenä tulee niskat kipeäksi :/ Harmi, muuten se on ihan paras tapa nukkua.
En, nukun kyljelläni tällainen kainalossa: https://www.partyking.fi/poikaystavatyyny-lihaksilla-53986.html?gclid=C…
Vierailija kirjoitti:
Pystyn, nukahdan aina jalka koukussa, osittain vatsallani ja isot rinnat eivät tätä estä (90 K).
80 K ei pysty ja niskat olis aivan jumissa. Toki osittain, muttei täysin vatsallaan.
Naiset, voiko silareissa tosiaan nukkua vatsallaan? Luulin, että se on jopa kiellettyä
Nukun aina alasti ja mahallani N35
Ennen nukuin aina selälläni, mutta sitten kuulin, että välillä kuorsaan, joten piti opetella nukkumaan myös vatsallaan
en tiedä, ehkä pystyisin, mutta en halua
ei ole mun luontainen asento
Kyllä. Ennen pystyin nukkumaan ainoastaan vatsallani, raskauksien aikana piti opetella nukkumaan kyljellään. Nykyään nukahdan vatsallani mutta käännyn siitä kyljelleni. Selällään ollessa en nukahda vaikka olisin kuinka väsynyt
Nukun yleensä selälläni, mutta kun miesystävä tulee käymään nukun vatsallani. Hän ei ole mitenkään pelottava, mutta jokin alitajuntainen pelko siinä taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en pystyisi?
Mikä estäisi? Minulla ei vatsaa ja rinnatkin kuin rukkaset,ei siis esteitä nukkua vatsalla,kyljellä tai selällä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli vuosia mun lempiasento, mutta nyt yli kolmekymppisenä tulee niskat kipeäksi :/ Harmi, muuten se on ihan paras tapa nukkua.
Mikset hanki ohuempaa tyynyä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Niska kipeytyy.
Mulla auttoi ohuempi tyyny, mutta kai siinä on eroja, miten niska kipeytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Niska kipeytyy.
Mulla auttoi ohuempi tyyny, mutta kai siinä on eroja, miten niska kipeytyy
Piti ihan katsoa Familynin ohjeita:
Vatsallaan nukkuminen: Vatsa-asennosta aiheutuu usein epämiellyttävää kipua niskan alueelle, sillä kaularanka on voimakkaasti kiertynyt. Pehmeä vuode päästää selkärangan taipumaan taaksepäin, joka saa aikaan helposti kipua ja jännityksen tunnetta. Pidä siis huoli, että tyynysi on riittävän matala ja sänkysi tarpeeksi napakka.
Kyllä.
N42, BMI 23, 75D