Ranskalaiset naiset
Minä niin kadehdin ranskalaisia naisia, oi että miten upeita kampauksia ja hyvinvoivia hiuksia näkeekään Pariisin katukuvassa. Pukeutuminen on eleganttia, mutta ei pröystäilevää. Haluaisin olla kuten ranskalainen nainen.
Kommentit (16)
Ranskalaisissa on eleganssia. Suomalaisissa on sisua. Molempia tarvitaan elämässä, oui!
Minäkin haluaisin olla siro ja kaunis ranskalainen nainen.
-Mies 57 v ja 135kg.
Älä unohda niitä upeita rehottavia kainalokarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä on? Sinäkin olet varmaan kyninyt itsesi karvattomaksi, kulmakarvoja myöten.
Audrey Tautou, varsinkin elokuvassa Amelie.
Röökinpolttoa ketjussa, kas siinäpä eleganssia.
Mielestäni ranskalaiset naiset eivät ole erityisen kiinnostavia tai edes hyvännäköisiä. Eivät tosin miehetkään.
T. Bi-nainen
Ranskalaiset ovat sensuelleja... Suomalaiset ovat luonnonkauniita. Molempi parempi !
Mö'len fräns'käläine näi'neen. Sy'ön väin kävi'äär & pommes noisettes jä jyän väin shämpänjöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä on? Sinäkin olet varmaan kyninyt itsesi karvattomaksi, kulmakarvoja myöten.
Ai niin, jäi myös pariisittarien viikset mainitsematta.
Mulla on ilmielävä ranskalainen nainen olohuoneessani juuri tällä hetkellä. Hänellä hiukset ulottuvat melkein vyötärölle ja onhan ne paksut. Ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta.
Siis mitä nyt taas? Ovat oikeasti aikamoisia harmaavarpusia, usein meikkaamattomia, röökiä tosiaan vetävät kuin korsteeni ja kasvonpiirteetkin on monesti jotenkin suttuiset, vaikea kuvailla.
Jaa, minä katselin että niin homssuisessa kunnossa olevia hiuksia en muista hetkeen muualla nähneenikään.
Ehkä me oltiin eri puolilla Pariisia? Viime reissulle sattui ne Je suis Charlie -mielenosoitukset.