Siis mitä ihmettä? Mikä juttu tämä on?
Lapseni 13v pyysi minulta rahaa jotta voisi ostaa tuotteita huutomaa.com verkkokaupasta. Kun kieltäydyin hän suuttui ja sanoi, että kaikki kaveritkin ovat siellä. Onko teillä tietoa tästä sivustosta? Miten voi olla noin halpoja? Onko edes sopiva paikka alaikäiselle?
Kommentit (4)
Senttihuutokauppa näyttäisi olevan, ei siis mikään uusi juttu. Itse en lastani päästäisi moisiin humpuukeihin osallistumaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:55"]
Lapseni 13v pyysi minulta rahaa jotta voisi ostaa tuotteita huutomaa.com verkkokaupasta. Kun kieltäydyin hän suuttui ja sanoi, että kaikki kaveritkin ovat siellä. Onko teillä tietoa tästä sivustosta? Miten voi olla noin halpoja? Onko edes sopiva paikka alaikäiselle?
[/quote]
En ole koskaan kuullutkaan. Kuvittelin otsikkosi perusteella, että voin auttaa, mutta olitkin otsikoinut asiasi niin ympäripyöreästi ettei minusta olekaan apua. Tässä nyt kumpikin haaskaamme aikaamme, minä vastatessani ja sinä lukiessasi tyhjänpäiväistä vastaustani. Seuraavalla kerralla laita kunnolla otsikkoon mitä asia koskee, ettei näin kävisi. Ei mitään tuollaista iltapäivälehtien klikkihuorausta vaan harkittua otsikointia.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:04"]
Senttihuutokauppa näyttäisi olevan, ei siis mikään uusi juttu. Itse en lastani päästäisi moisiin humpuukeihin osallistumaan.
[/quote]
Ei kai vaan sama kuin fiksuhuuto josta oli joskus paljon juttua iltalööpeissä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:04"]
[/quote]
Ei kai vaan sama kuin fiksuhuuto josta oli joskus paljon juttua iltalööpeissä?
[/quote]
sama idea. Luulin näiden jo kuolleen sukupuuttoon. Ei ikärajoja?