Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava Vastarintaliike

Vierailija
08.02.2015 |

Hesarin(nettinytin) jutussa puhutaan Vastarintaliikkeestä, http://www.hs.fi/sunnuntai/a1423203492384?jako=bd99fcb3d50b607716d5bac0cba590db . Artikkelissa mainitaan että Vastarintaliike kokee itsensä suomalaisten valtavirran edustajaksi ja itsekin uskon näin olevan. Kuinka moni täälläkin salassa kannattaa heidän ajatuksiaan ja suunnitelmiaan eikä vain uskalla tuoda ajatuksiaan julki? 

Itse toivoisin että heidän tavallaan ajattelevat sanoisivat asian julkisesti eivätkä pitäisi sitä salassa sillä mamuperheenä olisi parempi huomata tilanteen kiristyminen ajoissa ja paeta eikä herätä siihen että likvidointipartio on yöllä oven takana. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% halla-Aholaisena, Hommalaisena ja perussuomalaisena toteaisin Kansallisesta vastarinnasta että paskasakkia islamin asialla. Kansallisen vastarinnan örkkien järkevyyden huomaa jo siitä että heidän sivuillaan on samaa paskaa J.kärkkäisen magneettimedian kanssa. Juutalaisten salaliitoista höpiseminen on vitun tyhmää ja pelaa ainoastaan suvaitsevaiston pussiin. Oikea keino vaikuttaa on mallia Jussi Halla-Aho että ammutaan suvaitsevaiston väitteet alas kerta toisensa jälkeen, ja kaikki kritiikki kohdistetaan juurikin mamujen sijaan suvaitsevaistoon.

Vierailija
42/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lidvidointipartiot on ollu inan niitä mamuja itse. Onko päässyt jo unohtumaan yli 70 suomalaista lasta pahoinpidelleet mamujengit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän muslimeja tuodaan maahan, sitä suuremmaksi vastarintaliikkeen kaltaisten ryhmien suosio kasvaa. Rupea mamukriittiseksi, se on vähintä mitä voit tehdä.

Vierailija
44/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa hakkaavat ja raiskaavat mamut. .

Vierailija
45/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarintaliikkeen jäsenet pahoinpitelevät ihan suomalaissyntyisiäkin ihmisiä. He ovat uusnatseja, ja järjestön "tavoitteena on kansallissosialistisen valtion luominen epädemokraattisin keinoin". Että ei tässä ole kyse mistään valveutuneista nuorista niin kuin joku aiemmin selitti jossain ketjussa vaan vaarallisesta ääriliikkeestä.

Vierailija
46/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 07:57"]

Mitä enemmän muslimeja tuodaan maahan, sitä suuremmaksi vastarintaliikkeen kaltaisten ryhmien suosio kasvaa. Rupea mamukriittiseksi, se on vähintä mitä voit tehdä.

[/quote]

Että minun pitäisi jättää mieheni ja hylätä lapseni jotta minut hyväksyttäisiin? Idioottimainen ehdotus! Muutenkin ihmetyttää mitä helvetin vastuuta minun pitäisi kantaa mamujengeistä kun minun lapseni eivät sellaisiin kuulu? Miksi te isänmaalliset ette voi sanoa suoraan mitä te aiotte tehdä meille? Väännellään, käännellään, vihjaillaan ja sitten vaihdetaan puheenaihe täysin toiseksi jos kysyy. Usein onnistuu vain perustelematon alapeukutus, miten siitä voi päätellä saako täällä elää rauhassa vai onko kostotoimenpiteitä tulossa?

ap

Vierailija
47/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:11"]

[/quote]

Että minun pitäisi jättää mieheni ja hylätä lapseni jotta minut hyväksyttäisiin? Idioottimainen ehdotus! Muutenkin ihmetyttää mitä helvetin vastuuta minun pitäisi kantaa mamujengeistä kun minun lapseni eivät sellaisiin kuulu? Miksi te isänmaalliset ette voi sanoa suoraan mitä te aiotte tehdä meille? Väännellään, käännellään, vihjaillaan ja sitten vaihdetaan puheenaihe täysin toiseksi jos kysyy. Usein onnistuu vain perustelematon alapeukutus, miten siitä voi päätellä saako täällä elää rauhassa vai onko kostotoimenpiteitä tulossa?

ap

[/quote]

Ei sun tarvi ketään hylätä. Yksinkertaisesti lopeta vain mamutuksen ja islamisaation kannattaminen.

Vierailija
48/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei sun tarvi ketään hylätä. Yksinkertaisesti lopeta vain mamutuksen ja islamisaation kannattaminen.

[/quote]

Oletko ystävällinen ja kerrot minulle millä tavalla minä tällä hetkellä mielestäsi "mamutan" tai kannatan islamisaatiota?

ap

Vierailija
49/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vastarintaliikettä ei olis edes olemassa, ilman Suomen surkeaa maahanmuuttopolitiikkaa. Mitä muutakaan voi odottaa, kun maahan rahdataan koko ajan lisää muslimeja, jossain vaiheessa tulee raja vastaan.

Vierailija
50/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Oletko ystävällinen ja kerrot minulle millä tavalla minä tällä hetkellä mielestäsi "mamutan" tai kannatan islamisaatiota?

ap

[/quote]

No hyvä jos et. Se oliskin ihan älytöntä, jos jo nyt stressaat noin paljon.

Vierailija
51/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä nykymediaa. Etsitään syyllisiä jostain äärioikeistolaisista, kun viime aikoina on ollut vähän liikaa mamujen tekemiä raakoja rikoksia.

Vierailija
52/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muhis-uskovainen?

Vierailija
53/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 07:57"]

[/quote]

ap
[/quote]

Ja sun mies on tanskalainen insinööri?

Vierailija
54/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet muslimi, ei kenenkään ole pakko olla.

Vierailija
55/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:32"]

[/quote]

En ole muslimi eikä kukaan perheenjäsenkään ole muslimi. Muslimius on vain teidän mielikuvituksessanne.

ap

Vierailija
56/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko ettei kukaan aio pistää vastaan, vaan koko maa mamutetaan hiljalleen ja suomalaiset suljetaan reservaattiin? Turha luulo.

Vierailija
57/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:20"]

Tyypillistä nykymediaa. Etsitään syyllisiä jostain äärioikeistolaisista, kun viime aikoina on ollut vähän liikaa mamujen tekemiä raakoja rikoksia.

[/quote]

Rkp ja kokoomus on tästä vastuussa. Ne on tän tehneet ja yrittävät jatkaa. Maahanmuuttajien määrä piti tuplata

Vierailija
58/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maahanmuuton kannattaja edistää myös vastarintaliikkeen kasvua.

Vierailija
59/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisivät samanlaisen jutun takkutukkien foorumeilta. Tuskin ne jutut vasureilla on noinkaan siistit. Ainakin takkujen lähtiessä marssille tuppaa jotain hajoamaan joka kerta.

Vierailija
60/69 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 08:32"]

[/quote]

En ole muslimi eikä kukaan perheenjäsenkään ole muslimi. Muslimius on vain teidän mielikuvituksessanne.

ap
[/quote]

Niin voitko vastata onko miehesi tanskalainen insinööri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan