Mies joka suurinpiirtein vuoden välein muistuttaa itsestään. Vaikka olen kieltänyt ottamasta yhteyttä.
Miks tekee noin? Välimme menivät poikki jo 4.5v vuotta sitten.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies, keksii juttuja.
Ja höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö kannattaa estää kaikissa mahdollisissa viestintäkanavissa, eikä ikinä reagoida viesteihin millään lailla.
Ei missään tapauksessa näin, vaan sanot ystävällisesti, että homma on ohi ja älä ota enää yhteyttä. Vastaamattomuus saattaa kannustaa kaivamaan tuon vastauksen vaikka siinä menisi vuosia. Ehdottomasti "closaus" tilanteelle, niin molemmat voivat jatkaa elämäänsä.
Vastaavia kokemuksia.
Jos olen kieltänyt ottamasta yhteyttä ko henkilö väittää että hän tietää paremmin mitä minä haluan ja minulla on joku mielenhäiriö/minä olen sekaisin.
Vaikka elämäni on rauhallista ilman konflikteja, ilman häntä.
Kehuskeli myös kuinka korkeat pisteet narsismista hän saa.
Kerroin miehelle useamman kerran että en ole enää kiinnostunut hänestä ja että jättää minut rauhaan . Kyllä tälläinen pitäisi kerralla ymmärtää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan narsistilta. Älä vastaa sille mitään, äläkä reagoi mitenkään. Laita numero estoon.
Vastaamattomuus on sairasta. Vasta sen jälkeen kun on tehnyt toiselle selväksi missä mennään voi olla vastaamatta ja laittaa vaikka estot, mutta mitään sanomatta yhteyden lopettaminen on sairaan ja tunnevammaisen ihmisen merkki.
On hyväpalkkaisessa työssä ja perheellinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
On hyväpalkkaisessa työssä ja perheellinen. Ap
Eipäs keksitä nyt juttuja. Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan narsistilta. Älä vastaa sille mitään, äläkä reagoi mitenkään. Laita numero estoon.
Vastaamattomuus on sairasta. Vasta sen jälkeen kun on tehnyt toiselle selväksi missä mennään voi olla vastaamatta ja laittaa vaikka estot, mutta mitään sanomatta yhteyden lopettaminen on sairaan ja tunnevammaisen ihmisen merkki.
Ap kertoi jo tuoneensa asian varsin selvästi esille. Seuraavan ei-toivotun yhteydenoton tapahtuessa voisi ap kertoa miehelle omalla ovellaan olleesta kameravalvonnasta ja siitä, että on jo ilmoittanut asiasta sekä ystävilleen että poliisille. "Tämäkin kohtaaminen meni videolle. En halua että missään yhteydessä ikinä enää otat minuun millään tavalla yhteyttä. Et voi myöhemmin väittää etten riittävän selvästi asiasta sinulle kertonut."
Lähestymiskiellon hakemisesta on nykyään tehty kallista ja riskin kantaa se joka kieltoa joutuu hakemaan. Mikäli perustelut ovat oikeuden mielestä köykäiset niin menee se viitisen sataa euroa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin miehelle useamman kerran että en ole enää kiinnostunut hänestä ja että jättää minut rauhaan . Kyllä tälläinen pitäisi kerralla ymmärtää. Ap
Joko hän ymmärtää ja kiusaa sua tuolla, tai sit hän ei ymmärrä. Molemmissa tapauksissa valta on sinulla. Älä vastaa ja oven voit sulkea sanomatta sanaakaan jo tässä vaiheessa.
Hommaa verisure tai vastaava. Sitten voit todeta smile you are on camera.
Mikä mielenterveyshäiriö tuollaisen käytöksen takana miehellä on?
Onko niin ruma ettei naista saa muualta?
Ap on mies, keksii juttuja.