Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kärttävät koko ajan munaa, en jaksa enää

Vierailija
07.02.2015 |

Olen kolmekymppinen mies, hyväkroppaiseksi kehuttu. Pidän seksistä ja läheisyydestä, mutta minulle riittää yhdyntä 1-2 kertaa viikossa (keskimäärin). Olen tapaillut viimeisen parin vuoden aikana viittä eri naista ja heistä jokainen on ollut seksuaalisesti minua paljon aktiivisempi. Munaa pitäisi saada mielellään kerran päivässä, viikonloppuna 2-3 panoa päivässä. Jos kieltäydyn, naiset ottavat tämän loukkauksena. Niinpä olen päätynyt välttelemään tapaamisia, ettei tarvitse joko riidellä tai panna väkisin. Tämä on luonnollisesti vaikuttanut seurusteluun ja erilaiset seksihalut ovat olleet yksi merkittävä syy suhteiden päättymiseen.

Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Onko olemassa naisia, jotka eivät halua koko ajan seksiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"]

Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin. N31

[/quote]

Uskoisin että tyytyisit kerta viikkoon kuullosti toi niin hurjalta jos oli totta. N38

Vierailija
22/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"]

Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin. N31

[/quote]

Uskoisin että tyytyisit kerta viikkoon kuullosti toi niin hurjalta jos oli totta. N38
[/quote]

En usko, että tyytyisin. Viimeksi sunnuntaina sain ihan omalta mieheltä kunnon kolmen tunnin session: piiskaa, rajua fistausta, leluja, pakotettua kurkkupanoa jne. Eilen oli paikat hellänä (on kyllä vieläkin), mutta taas panettaa kuin pientä eläintä. Eilen jo varottelin miestä, että jos ei tänään irtoa, hän saa kuunnella kiukuttelua monta päivää.

Oikeasti, kyltymättömämpää ja horoperseisempää narttua saa sitten hakea:)

Pillua kirvelee ja kurkussa haava, mutta ei auta, rajat ei ole vielä tullut lähellekään vastaan. Katsotaan josko kaksi miestä olisi parempi kuin yksi...

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"]

[/quote]

Totta tämä kirjotukseni on. Ensinnäkin kaverini ovat mukavia ja asiallisia, toiseksi eukon pillu on kipä montapäivää, kolmanneksi kun hän viikon odottaa niin hän on erittäin halukas ja kiimainen. Hänen onnekseen hänellä on istumatyö, naisena sinun tai teidän pitäisi tietää etttä kuseminen kirveltää ja kävelykin on vähän hankalaa. Seuraavaksi teemmekin niin että eukko saa yhtäaikaa kaikkiin reikiin nuolemista ja fistausta, ja kunnollahan asia pitää hoitaa että jaksaa oottaa taas viikon.
[/quote]

Eukollasi on käytön puutetta pillussa. Kyllä tosinaisen paljon nussittu pillu kestää ja on kipeä vain päivän. Synnytyksestäkin sellainen kunnon vittu palautuu parissa päivässä. Ei nyt tiukkuus, mutta ei ole enää kipeä. Nussi sitä akkaas välipäivinä ite niin johan rupee pillu toimiin. Tarvii eukonkaan kävellä ku ankka, johan se hävettää.

Vierailija
24/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"] Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin. N31 [/quote] Uskoisin että tyytyisit kerta viikkoon kuullosti toi niin hurjalta jos oli totta. N38 [/quote] En usko, että tyytyisin. Viimeksi sunnuntaina sain ihan omalta mieheltä kunnon kolmen tunnin session: piiskaa, rajua fistausta, leluja, pakotettua kurkkupanoa jne. Eilen oli paikat hellänä (on kyllä vieläkin), mutta taas panettaa kuin pientä eläintä. Eilen jo varottelin miestä, että jos ei tänään irtoa, hän saa kuunnella kiukuttelua monta päivää. Oikeasti, kyltymättömämpää ja horoperseisempää narttua saa sitten hakea:) Pillua kirvelee ja kurkussa haava, mutta ei auta, rajat ei ole vielä tullut lähellekään vastaan. Katsotaan josko kaksi miestä olisi parempi kuin yksi... N31

[/quote]

Hyvä etä jaksat  noinkin paljon. Mun eukko tosiaan tyytyy siihen viikkoon, mun eukolle annetaan todella kovt kyydit ja jaksaa odottaa sitä viikkoa tai oikeastaan on pakko kun paikat on hellänä kolmisen päivää.

Vierailija
25/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"] Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin. N31 [/quote] Uskoisin että tyytyisit kerta viikkoon kuullosti toi niin hurjalta jos oli totta. N38 [/quote] En usko, että tyytyisin. Viimeksi sunnuntaina sain ihan omalta mieheltä kunnon kolmen tunnin session: piiskaa, rajua fistausta, leluja, pakotettua kurkkupanoa jne. Eilen oli paikat hellänä (on kyllä vieläkin), mutta taas panettaa kuin pientä eläintä. Eilen jo varottelin miestä, että jos ei tänään irtoa, hän saa kuunnella kiukuttelua monta päivää. Oikeasti, kyltymättömämpää ja horoperseisempää narttua saa sitten hakea:) Pillua kirvelee ja kurkussa haava, mutta ei auta, rajat ei ole vielä tullut lähellekään vastaan. Katsotaan josko kaksi miestä olisi parempi kuin yksi... N31

[/quote]

Hyvä etä jaksat  noinkin paljon. Mun eukko tosiaan tyytyy siihen viikkoon, mun eukolle annetaan todella kovt kyydit ja jaksaa odottaa sitä viikkoa tai oikeastaan on pakko kun paikat on hellänä kolmisen päivää.
[/quote]

Hyvä, että teillä toimii noin ja rytmi sopii sullekin. Itse olen joutunut eroamaan ihan hyvistä miehistä liian erilaisten libidojen takia. Näin voimakkaita viettejä ei ihan joka mies pysty tyydyttämään. Onneksi löysin kuitenkin itselleni sillä(kin) saralla sopivan parin<3

Olihan se ikävää aikanaan, kun nuoret pojat (20-25v) lähinnä pelästyivät seksuaalisuuttani. Muuten olen kuitenkin todella helposti rakastettava ihminen ja kiinnyn itsekin voimakkaasti. Ne erotkin oli sitten raskaita ja tuntuivat olevan kuitenkin vain minun syytäni.

N31

Vierailija
26/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:29"]

Olen ollut pitkässä suhteessa. Siitä tiedänkin että seksin tarpeeni on aika vakio: 1-2 krt viikossa. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä, enkä halua ns. alkuhuumassakaan kovin paljon enempää seksiä (itselläni alkuhuuma on enemmän henkisellä puolella). Voi olla, että nämä tapaamani naiset olisivat muuttuneet vähemmän aktiivisiksi ajan kuluessa, mutta jos suhteen alku menee pilalle siksi, että joudutaan riitelemään seksistä, niin onhan se todella huono lähtökohta yhdessäololle.

-ap

[/quote]

1-2 kertaa viikossa suhteen alkuvaiheessa riittää? Onkohan tää kovinkin yleistä? Mulle ei kyllä riittäis ja ihmettelisin jos toisella ei tekis mieli.

-Niksu

Vierailija
27/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"]

Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Onko olemassa naisia, jotka eivät halua koko ajan seksiä?

[/quote]

Näitä naisia on vaikka kuinka paljon. Varsinkin parisuhteissa.

Sinähän olet unelmauros. Haluat suhdetta, läheisyyttä ja pärjäät hyvin seksillä kerran viikossa. Jos etsit oman ikäistäsi naista, niin oletus on, että voit antaa jonotusnumeroita sopiville naisille.

Vierailija
28/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin tulee tapahtumaan. Nauti silloin kun nainen haluaa. Kun tulee ikää ei miehen halut häviä (ainakaan minun), mutta kohdalleni osuineilla kyllä. Nyt tarkoitan vuosia kestävässä suhteessa tapahtuvaa kehitystä. Voiko joka päivä haluavia naisia edes olla olemassa? Mistähän heitä tapaisi :)

t. puutteellinen

Vierailija
29/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka päivä haluava nainen. Minulla on aviopuoliso, joka haluaa ehkä sen kaksi kertaa vuodessa. Halut eivät siis kohtaa millään tasolla :(

t. toinen puutteellinen, N44

Vierailija
30/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"] Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin. N31 [/quote] Totta tämä kirjotukseni on. Ensinnäkin kaverini ovat mukavia ja asiallisia, toiseksi eukon pillu on kipä montapäivää, kolmanneksi kun hän viikon odottaa niin hän on erittäin halukas ja kiimainen. Hänen onnekseen hänellä on istumatyö, naisena sinun tai teidän pitäisi tietää etttä kuseminen kirveltää ja kävelykin on vähän hankalaa. Seuraavaksi teemmekin niin että eukko saa yhtäaikaa kaikkiin reikiin nuolemista ja fistausta, ja kunnollahan asia pitää hoitaa että jaksaa oottaa taas viikon. [/quote] Eukollasi on käytön puutetta pillussa. Kyllä tosinaisen paljon nussittu pillu kestää ja on kipeä vain päivän. Synnytyksestäkin sellainen kunnon vittu palautuu parissa päivässä. Ei nyt tiukkuus, mutta ei ole enää kipeä. Nussi sitä akkaas välipäivinä ite niin johan rupee pillu toimiin. Tarvii eukonkaan kävellä ku ankka, johan se hävettää.

[/quote]

No pikkuisen vielä. miksi sitten minullakin oli kulli vereslihalla?, mutta kullini palautuu juuri viikon aikana. Miksi epäilette oletteko kateellisia?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme