Kyllähän niiden pöytätietokoneiden aika on jo ohi
Katsoin juuri hintoja... Pöytätietokone kalliimmat, koska pitää ostaa erikseen kaikki oheislaitteet ja pöydät ja tuolit ja kaikki... Kannettava semmoisenaan jo hyvä voi ottaa minne tahansa ei tuhlaa tilaa koti. Myös kannettava hyvä yhdistää tv niin siinä kaksi näyttöä ilmaiseksi.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo vissii gamer nii et tiiä mistää mitää
Olen oikeassa. Olen aikuinen.
Varsin iso osa aikuisista pelaa. Taidatkin olla vanhus, vähintäänkin henkisesti.
Miksei ihan pleikka riitä? Tai wii parempi koska seurapelit. Ja parempi wiitä seurapelit pöytäpelit korttipelit lautapelit.
Koska kaikkia pelejä ei saa pleikalle. Se riippuu mitä tykkää pelata. Ei ole alustaa mille saisi jokaisen pelin. Itselläni on ps5 sen yksinoikeuspelien takia sekä pöytäkone pelaamiseen. Toki osa ps5 yksinoikeuspeleistä tulee PC:lle myös mutta ei kaikki ja ne mitkä tulevat niin tulevat pitkällä viiveellä.
Aloittaja ei osaa kasata itse konetta joten hän purkaa katkeruuttaan täällä provoilemalla ylihintaisesta läppäristään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin iso osa aikuisista pelaa. Taidatkin olla vanhus, vähintäänkin henkisesti.
Mieslapset pelailee.
Hiiret kiinnostaa mutta ei naiset.
Naiset on jo koettu eikä naisilla ole mulle enään mitään annettavaa :)
[/quote]No imac on ainut hyväksyttävä "pöytätietokone". Ei sateenkaarivaloja eikä aiheuta myötähäpeää jos vieraita käy kylässä.[/quote]
Ensimmäinen vilkaisu eteisestä kämppään: "Aijaaha, tää onkin mäkkihomo. No selittääkin paljon"
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua ihan oikeesti näissä pöytätietokoneissa niin raivostuttaa?
Koska sillä ei ole varaa ostaa sellaista, eikä taatusti osaa edes käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytätietokonekultti elitisti mindset. Sen takia yksi syy vihata niitä. Vienyt minulta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytätietokonekultti elitisti mindset. Sen takia yksi syy vihata niitä. Vienyt minulta kaiken.
Menikö vaimo, lapset, työpaikka, sosiaalinen asema ja vielä rahat ja talokin? Aikamoisia me pöytäkoneen omistajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kannettava ja pidän sitä - missäs muualla kuin - pöydällä. Neljän vuoden aikana olen siirtänyt sitä jonnekin muualle ehkä kolme kertaa. En siis ole välttynyt pöydän ja tuolin ostolta.
Ok mut kannettava on englanniks laptop mikä tarkoittaa sylipäätyä eli sitä voi käyttää ihan sylissä. Tämä hyvä ja voi kirjastoon viedä myös jos haluaa. Yleensä jopa joskus lattialla yhdistää tv ja voi tehdä joogaa kuin käyttää tv iso näyttöä.
Iksi sinä koneesi kirjastoon raahaisit? Jos on tulostettavaa niin sitä varten on keksitty muistitikku. Pöytäkoneitahan ei saa liitettyä sitten millään telkkariin? Minulla ainakin on juuri nyt kun tätä kirjoitan wifillä telkkarissa kiinni.
. Pöytäkoneitahan ei saa liitettyä sitten millään telkkariin? Minulla ainakin on juuri nyt kun tätä kirjoitan wifillä telkkarissa kiinni.
Ketju on täynnä tyyppejä joilla on vain yksi tietokone jonka pitäisi sitten taipua kaikkeen mahdolliseen käyttöön johon sitä ei ole edes tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapset pelailee.
Hiiret kiinnostaa mutta ei naiset.
Olen nainen 45 v, juu ei kiinnosta naiset myönnän kyllä mutta pelaaminen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa! Senkus vihaat. Minä kiihotun kun sinä kärsit! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa! Senkus vihaat. Minä kiihotun kun sinä kärsit! XD
Domina?
Meillä on sekä pöytäkone että läppäri. Pöytäkone pelaamiseen ja läppäri on kiinni telkkarissa. Näppärää.
Ostin kannettavan useita vuosia vanhan pöytäkoneen tilalle. Ei kauaa kestänyt kun kuumeni liikaa ja sammuili. Just oli kahden vuoden takuu ylittynyt kun hajos kokonaan. Vein huoltoon, maksoi. Toimi sen jälkeen pari kuukautta ja taas kuumeni liikaa niin ettei pysynyt päällä vaan sammutti itsensä.
Kyllästyin, menin kauppaan ja ostin takas pöytäkoneen. Se toiminut nyt ongelmitta jo 7 vuotta. :) Paljon parempi vaihtoehto kuin kannettava. Ja tämänkin voi liittää halutessaan telkkariin.