Meneekö vähän yli, jos luopuu esim. luottokampaajasta kampaajan rokottamattomuuden takia?
Kommentit (90)
Joo. On toi vähän hassua. Ei sua ennen ole haitannut vaikka kaikki ei influenssarokotusta otakaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosin paikkoja joissa vaaditaan koronapassi
Koronapassi ei niissä paikoissa koske työntekijöitä, vain asiakkaita. Laki ei salli työnantajan kysyä työntekijän rokotuksista, tai vaatia koronapassia työntekijältä.
Voit valita kampaajasi millä kriteereillä haluat.
Itse tekisin ehkä saman ratkaisun.
Menee. Mitä sinun kampaajan henkilökohtaiset terveysasiat sinulle edes kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Voit valita kampaajasi millä kriteereillä haluat.
Itse tekisin ehkä saman ratkaisun.
Miksi?
En ole käynyt kampaajalla kohta kahteen vuoteen.
En edes ajatellut koko asiaa, kun eilen kävin kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Menee. Mitä sinun kampaajan henkilökohtaiset terveysasiat sinulle edes kuuluu?
Jos kampaaja ottaa asian itse esille.
Eipä ole tullut mieleen kysellä kampaajan tai kosmetologin tms rokotteista. Samoilla käyn kuin ennenkin, oletan että on rokottautuneet.
Itse jonotan leikkausta, joka ei ole minulle elintärkeä mutta jonka viivästyessä elämäni on tarpeettoman hankalaa. Itsekkäiden rokottamattomien vuoksi saan odotella leikkaustani vielä varmaan vuoden pari.
Ei laisinkaan ylireagointia, miksi pitäisi altistua. Vastuuton kampaaja.
No jos noin vähän välittää asiakkaistaan niin ihan perusteltu päätös.
Vierailija kirjoitti:
Itse jonotan leikkausta, joka ei ole minulle elintärkeä mutta jonka viivästyessä elämäni on tarpeettoman hankalaa. Itsekkäiden rokottamattomien vuoksi saan odotella leikkaustani vielä varmaan vuoden pari.
Miten tämä liittyy kampaajalla käymiseen?
Menee yli. Rokotehan ei estä koronatartunnan saamista tai levittämistä muille, vaan suojaa pelkästään rokotteen ottajaa vakavammalta koronatartunnalta. Eli en ymmärrä, miten parturikampaaja ja koronarokotus oikeastaan liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Ei siis minulla ole mitään erityistä syytä käyttää sellaisten yrittäjien palveluita, jotka omalta osaltaan julkituovat rokottamattomuuttaan ja antavat tukeaan sille porukalle.
Jaa mitäs väliä sillä on onko joku rokotettu vai ei?
Mitäs siis merkitystä sillä on jos:
-Rokotetut ihmiset kohtaa toisensa?
-Rokotettu ja rokottamaton kohtaa toisensa?
-Rokottamattomat kohtaa toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Saisit muutenkin. Nyt vaan on kätevää syyttää rokottamattomia.
Suosin paikkoja joissa vaaditaan koronapassi