Kuinka pitkiä parisuhteita teillä on ollut?
Niin, kuinka pitkiä parisuhteita teillä on ollut? Omalla kohdallani ensimmäinen kesti 2 v, toinen 6 v ja nykyinen on kestänyt jo 13 v.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ainut suhteeni kesti 6 kuukautta teininä. Nyt sinkkuna 12 vuotta.
M29
12 vuotta sinkkuna.....ei tuollaisen jälkeen enää kelpaa parisuhteeseen. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
12 vuotta sinkkuna.....ei tuollaisen jälkeen enää kelpaa parisuhteeseen. Sori vaan.
Miksei? Mitä jos olisi ollut 12 vuotta huonossa suhteessa? Se olisi parempi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Höpö höpö! 😂
Ihan puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Mä oon ollu nyt 7 vuotta sinkkuna. Pelottaa, että kelpaisinko enää kenellekään ja osaisinko enää asua kenenkään kanssaa
N26
En tiedä miten oon suostunut nyt olemaan vaimoni kanssa jo 12 vuotta. Tuo ei lähde vaikka mitä ehdotan, sanoin että olis kiva käydä vieraissa, kun ei kotona saa, niin ei edes suuttunut vaan alkoi repii keskellä päivääkin sänkyyn ja joka päivä...m36v
5 v, 24 v, 2 v, 4 kk.
En satsaa määrään vaan laatuun, ajassa ja miehissä.
Varmaan turha sanoakaan, että nämä kaikki olivat miljonäärejä, kalsarimalleja, kirurgeja ja astronautteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Mä oon ollu nyt 7 vuotta sinkkuna. Pelottaa, että kelpaisinko enää kenellekään ja osaisinko enää asua kenenkään kanssaa
N26
Minä (n) olin sinkkuna edellisen suhteen jälkeen reilut seitsemän vuotta ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Pari muutaman kerran tapailua ja pari yhden yön juttua siinä välissä, ei muuta. Saman katon alla asumisesta (ex-aviomiehen kanssa) oli yli 20 vuotta siinä vaiheessa, kun tapasimme.
Eli varmasti kelpaat ja enemmänkin. Eikä kannata kiirehtiä avoliittoon.
Nuoruuden rakkauden kanssa 7,5v, nykyisen kanssa kohta 8v täynnä.
N34
0 vuotta, ei edes hetkeä. Sinkkuna koko tähän astinen elämä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Kyllä suhteeseen kelpaa, jos on ollut aikaisempia suhteita. Pitkä sinkkuusaikakaan ei haittaa, kun oletus on, että sinä aikana on kuitenkin paneskeltu jonkin verran tai paljon. Aikaisemmat suhteet kertovat, että olet parisuhdekelpoinen. Taas jos aikaisempia suhteita ei ole ja olet yli 30-vuotias niin sitten on jo melko heikot tilanteet käsillä.
Yhdeksän vuotta asuttiin ensin erikseen ja sitten kun rakennettiin niin 20-vuotta asuttu yhdessä. Ei ole lapsia eikä tavanomainen suhde eikä kiinnosta sellainen. On ollut ihastumisia ja lievää pettämistä puolin toisin nuoruudessa alussa sekä on off suhdetta. Jumalattoman vaikea alku mutta emme päässeet eroon kuitenkaan toisistamme niin piti luovuttaa kamalan ikävän aina tullessa ja yhteen lähteä.
Voimakastahtoisia kumpikin niin että mies ei mene naimisiin eikä suostu siitä lipeämään ja minä en tee lapsia aviottomaan suhteeseen niin että jäimme sitten lapsettomiksi. Minulla ei ole mitään lapsen teko viettiä niin että niitä on pakko saada ja pärjään ilmankin. Minua ei painosteta eikä pakoteta mihinkään. Jos ei seurani kiinnosta niin sai lähteä. Mieheni jäi ja rakastaa minua ilman että mitään suoritan sille. Minä vihaan ihmisiä joidenka kanssa ollaan van sen takia että toinen suorittaa eikä sekään riitä kun on sitä suoritusta saanut.
37 vuotta ja jatkuu onneksi edelleen
Pisimmillään yhden yön mittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
N26
Mä taas olin niin pitkään saman miehen kanssa (se etusivun 28 v ennen kuin päättyi), että en tiedä, kelpaanko enää kenellekään muulle ja osaanko enää deittailla, kun ei ole sellaista tarvinnut ikinä "opetella"...
3 vuotta, 12 vuotta, nykyinen 4 vuotta ja toivon että jatkuisi pitkään.
Nykyisen ja edellisen välissä oli 11 vuotta sinkkuutta, jonka aikana muutamia parin kuukauden suhteita, mutta en laske niitä parisuhteiksi.