Kuinka pitkiä parisuhteita teillä on ollut?
Niin, kuinka pitkiä parisuhteita teillä on ollut? Omalla kohdallani ensimmäinen kesti 2 v, toinen 6 v ja nykyinen on kestänyt jo 13 v.
Kommentit (62)
Pisin suhde oli noin 3vuotta ja se on ollut ainoa kunnon suhde, sitä ennen ollu vaa jotain lyhyitä tapailuja yms. Ja sen jälkeen ei oo ollu mitään vielä.
3 suhdetta.
6h, 2pv, 31v ja jatkuu edelleen.
Mies, 50v
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vielä ollut parisuhdetta.
N19
Eikä tule.
En edes muista kuinka kauan ensimmäinen parisuhteeni kesti. Se nyt oli sitä teinihuumaa. Kai sen voisi jostain vanhasta päiväkirjasta kaivaa, kun sinne kirjoitin kaikki tyyliin ensimmäinen katse, " nyt se vihdoinkin huomas mut". Ja "tänään se jopa puhui mulle".
Kaikki ensisuudelmasta ja kädestäpitämisestä lähtien on niissä päiväkirjoissa tallessa. Joka tapauksessa, ei me yhdessä oltu kuin varmaan alle pari vuotta. Toinen parisuhde kesti 5 vuotta. Kolmannessa olen ollut pian 15 vuotta. Neljännettä ei toivottavasti tule.
Vain 1 suhde, nyt kestänyt 17 vuotta. Ja toivottavasti jatkuu vielä pitkään.
Täh? Kakarat ne eroaa heti jos vähänkin vaikeuksia , siis nykyään. Ennen ei erottu! 41vuotta yhdessä. Ylämäet ja alamäet kuuluvat liittoon.
Minä olin avoliitossa 4 vuotta, mutta ilman parisuhdetta. Oltiin kuin työkaverit, ei muodostunut suhdetta. Asuttiin siis kyllä yhdessä, mutta kuin vieraat ihmiset.
Ensimmäinen kesti 1,5v, seuraava 3v (nämä teininä) ja nykyisessä olen ollut 10v. 19v olin kun nykyisen mieheni tapasin, eli sinällään ihme että edelleen sujuu yhteiselo.
M G T O W kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vielä ollut parisuhdetta.
N19
Eikä tule.
Kuinka niin?
Avioliitto 42 v ja tässä sivussa salasuhde 7 v. Molemmat jatkuu yhä. Kai ne parisuhteeksi lasketaan.
Alle kaksivuotta kaikki. Nyt 6 lasta yh.
Kaksi alle vuoden pituista suhdetta joista kyllä heti alusta asti näki ettei niisät tule mitään (en koskaan pystynyt olemaan oma itseni heidän seurassaan). Nykyistä uutta suhdetta takana vasta 3 kk, mutta nyt jo huomaa että tämä on paljon terveempi kuin nuo aikaisemmat ja rakentunut vankalle pohjalle ja ensimmäistä kertaa voin olla oma itseni suhteessa.
2 avioliittoa. Ensimmäisen kanssa 6 v, nykyisen kanssa 16 v. Muita räpellyksiä ei lasketa. N42
Vain yksi parisuhde, kestänyt 38 vuotta ja edelleen jatkuu.
(olen 54v nainen)
Ainut suhteeni kesti 6 kuukautta teininä. Nyt sinkkuna 12 vuotta.
M29
Olen 38v ja nykyinen 19 vuotta on pisin suhde.
0 vuotta, 0 suhdetta N32