Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolisen tutun äiti pommittaa minua :D

Vierailija
07.02.2015 |

En nyt oikein tiedä mitä ajatella. Tapasin n. vuosi sitten eräässä nettipelissä oman ikäiseni miehen (tai pojan, asuu vielä äitinsä luona). Olen siis 21-vuotias ja hän on 20-vuotias.

Tyyppi on ihan ok, mitä nyt vaikuttaa joissain arkipäivän asioissa vähän avuttomalta. On hirveän ujo, ei uskalla livenä puhua mitään. Nähtiin kerran kun olimme samassa kaupungissa, koko jutun ajan hän vain nyhjäsi piilossa ja osallistui keskusteluun tyyliin "mmm" "joo" "emmä tiiä", kun häneltä kysyi vaikka mielipidettä jostain asiasta ("mitä tykkäsit elokuvasta x?") vastaukseksi sai "emmä tiiä" :D

Oli muutenkin vähän vetelän teinin oloinen ja myöhemmin (tapaamisen jälkeen kun meni opiskelemaan ja joutuu asumaan viikot omassa asunnossaan) selvisi että on ihan riippuvainen äitinsä hoivasta. Äiti maksaa hänelle vuokrat, maksaa laskut ja käy siivoamassa aina sunnuntaisin. Poika vie pyykit äitille jätesäkeissä ja äiti tiskaa astiat.

On myös välillä todella ärsyttävä, koska humalassa alkaa itsetuhoiseksi/huomionkerjääjäksi. Valittaa ettei hänestä kukaan tykkää ja vois tappaa itsensä tänään. Mitään mitä hänelle sanoo ei tee oikein mitään, kitisee vain että voisin juoda pullon viinaa ja sammua hankeen. Tekee myös tuontyylisiä facebook-päivityksiä.

En tiedä mikä kuvio hänellä on ollut "ex-tyttöystävän"/ihastuksen/tyttöpuolisen kaverin kanssa (sanoi ettei ole koskaan seurustellut, joten en oikein ymmärtänyt tätä kuviota). Oli kuulemma ihastunut häneen ja alkanut pommittamaan viesteillä. Kun tyttö oli lopettanut vastaamisen oli uhannut että tappaa itsensä. Kävi myös säännöllisesti tytön asunnon oven takana seisoskelemassa ja istumassa, jätti omituisia lahjoja ja juoksi karkuun yms.

Nykyään hänellä on lähestymiskielto tuota tyttöä vastaan. Silti kävi jouluna "katselemassa" hänen ovensa takana.

MUTTA!

Paras juttu tässä on nyt se, että hänen äitinsä oli lisännyt minun facebook-kaveriksi. Hyväksyin ihan huvikseen ja mietin että miksihän minut lisäsi.

Noh, tämä äiti alkoi sitten kyselemään, että seurustelenko minä ja voisinko mitenkään kuvitella että alkaisin seurustelemaan hänen poikansa kanssa. Totesin ystävällisesti, että en ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Mistä äiti suuttui, alkoi raivoamaan että poika on ihastunut minuun ja tappaa varmasti itsensä jos saa pakit toiseltakin tytöltä, koska hänellä on jotain vakavanluokan mielenterveysongelmia yms.

Sanoin vain, etten valitettavasti voi auttaa ja pojalle kannattaisi varmaan hankkia mieluummin ammattiapua. Äiti huoritteli minut kylmäksi huoraksi yms.

Estin mamman tuon keskustelun jälkeen.

Nyt oli sitten kaivanut puhelinnumeroni jostain. Kuulemma poika haluaisi muuttaa yhteen minun kanssani ja äiti voisi maksaa meille asunnon. :D Sanoin etten edelleenkään ole kiinnostunut ja tuo mamma alkoi uhkailemaan, että on minun syyni jos hänen poikansa tekee itsemurhan ja olen kuulemma kyllä antanut ymmärtää että haluan seurustella hänen kanssaan.

Kaikki kanssakäyminen tämän ko. pojan kanssa on ollut siis perusystävällistä ja lopetin yhteydenpidon kokonaan kun homma meni hulluksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Aikamoinen lassukka. Hyvin erikoinen tapaus, mutta sääliksi käy. Terveisin, mies22v. Ps. Jos kiinnostaa voitais tavata? :)

Vierailija
2/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, musta tuntuu että mä tunnen nämä. Asuvatko Joensuussa? Ihan täysiä sekopäitä molemmat, pojalla on kyllä aimo ainekset kehittyä raiskaajamurhaajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko heittää lisää lokaa poikarukan päälle? Mitäs jos on MT-ongelmistaan huolimatta mukava ihminen? On sitä pahempiakin nähty.

Vierailija
4/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä facebook-keskustelu feissarimokiin.

Vierailija
5/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:31"]

Tarviiko heittää lisää lokaa poikarukan päälle? Mitäs jos on MT-ongelmistaan huolimatta mukava ihminen? On sitä pahempiakin nähty.

[/quote]

Itsemurhalla uhkailu ei ole oikein. Varsinkin kun se vastuu heitetään vieraan ihmisen niskaan. T. mt-ongelmainen, joka ei heitä ongelmiaan toisten harteille.

Vierailija
6/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika käyttää selvästikin kannabista ja paljon. Tuota se teettää. Ei kannata sotkeentua moiseen.

Vierailija
7/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ihme ettei kukaan tuohon ihastu. 

miehenä pitäis sanoa että Lopeta vitun ruikuttaminen. pitäis alkaa tekemään jotain asioita, joista vois saada onnistumisen fiiliksiä. muuten se itsetunto ei lähde koskaan liikkeelle.  

sääli että on noin isot ongelmat 

t. m46 

Vierailija
8/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tehdä rikosilmoitus ainakin tuosta että sua on haukuttu ja tarvittaessa otat vaikka lähestymiskieltoa siihen kanssa. Ei tuo normaalia ole.

Vierailija
9/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:32"]

[/quote]

ei missään tapauksessa 

Vierailija
10/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kummankaan kanssa tekemisissä? Älä vastaa mitään, korkeintaan yksi viesti jossa kerrot ettei tarvitse enää olla yhteyksissä ja sen jälkeen et enää vastaa. Eiköhän ne sitten lopeta, jos ei niin uhkaa lähestymiskiellolla ja hanki se jos tarvitsee.

Et tosiaan ole vastuussa jos hän tappaa itsensä, oma päätöksensä jos sen tekee. Kiristämistä tuo on.

Vierailija
11/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauskaa, jos tuo mamma olisi tällä palstalla myös :D

Vierailija
12/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:35"]

[/quote]

ei missään tapauksessa 

[/quote]

Olen samaa mieltä. On vähän sellainen kutina että ap saisi pelätä henkensä edestä jos niin tekisi.

Vierailija
13/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:35"]

[/quote]

ei missään tapauksessa 

[/quote]

Olen samaa mieltä. On vähän sellainen kutina että ap saisi pelätä henkensä edestä jos niin tekisi.

[/quote]

komppi

Vierailija
15/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi äidissä erittäin suuri syy pojan kasvamisessa tuollaiseksi, koska tuo fb-keskustelu ja puhelu kertovat jo paljon...

Vierailija
16/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoin vain, etten valitettavasti voi auttaa ja pojalle kannattaisi varmaan hankkia mieluummin ammattiapua. Äiti huoritteli minut kylmäksi huoraksi yms.

Nyt oli sitten kaivanut puhelinnumeroni jostain. Kuulemma poika haluaisi muuttaa yhteen minun kanssani ja äiti voisi maksaa meille asunnon"

Onpahan äidillä iso ongelma . Olisi silloin aikoinaan kun ryhtyi yksinhuoltajaksi , hankkinut pojalleen isäpuolen malliksi . Nyt on myöhäistä . Ja tällaisia tapauksia on paljon .

Vierailija
17/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko pojalla huumeongelma?

Vierailija
18/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:57"]

"Sanoin vain, etten valitettavasti voi auttaa ja pojalle kannattaisi varmaan hankkia mieluummin ammattiapua. Äiti huoritteli minut kylmäksi huoraksi yms.

Nyt oli sitten kaivanut puhelinnumeroni jostain. Kuulemma poika haluaisi muuttaa yhteen minun kanssani ja äiti voisi maksaa meille asunnon"

Onpahan äidillä iso ongelma . Olisi silloin aikoinaan kun ryhtyi yksinhuoltajaksi , hankkinut pojalleen isäpuolen malliksi . Nyt on myöhäistä . Ja tällaisia tapauksia on paljon .

[/quote]

Ei tarvita mitään isäpuolta, jos äiti on tarpeeksi fiksu.

Vierailija
19/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia niistä curling-mammojen pojista tulee.

Vierailija
20/28 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tappaa varmasti itsensä jos saa pakit toiseltakin tytöltä"

huutonaurua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän