Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Covid pikatestien luotettavuus

Vierailija
18.11.2021 |

Onko omakohtaisia kokemuksia luotettavuudesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, usein on tehty testejä kotona. Kahdesti rokotettu mieheni kävi ensin testattavana koronabussissa ja sai positiivisen tuloksen. Sitten testattattiin kotitestin toimivuus,positiivinen sekin. Minulla onneksi negatiivinen. Nyt aiotaan testata mies päivittäin, ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
2/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi noita kotitestejä ei käytetä enemmän. Ovat helppoja käyttää ja ilmeisesti luotettavia oikein tehtynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietty tietää, ellei ole varmistettu. Itse olen tehnyt kaksi kertaa ja tauti parani nopeasti eikä painunut keuhkoihin, niin nega varmaan oikein. Tarkasti pitää ohjeita noudattaa. Tikun pyörittelyssä riski, ettei pysty itseltään kunnolla ottamaan, vois olla hyvä, että joku toinen ottaa.

Vierailija
4/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietty tietää, ellei ole varmistettu. Itse olen tehnyt kaksi kertaa ja tauti parani nopeasti eikä painunut keuhkoihin, niin nega varmaan oikein. Tarkasti pitää ohjeita noudattaa. Tikun pyörittelyssä riski, ettei pysty itseltään kunnolla ottamaan, vois olla hyvä, että joku toinen ottaa.

Useimmathan varmaankin menevät oikeaan testiin positiivisen pikatestin jälkeen. Mielenkiintoista olisi kuitenkin tietää onko tullut ensin negatiivinen pikatesti, mutta kuitenkin joskus myöhemmin positiivinen.

Vierailija
5/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin luotettavampi kuin rokote.

Vierailija
6/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan varsinaista testitulosta ja tein pikatestin. Nega tuli. En tiedä haittaako tuossa, että mukaan tuli räkääkin. :D Vaikka niistin kyllä ennen sitä, eikä siinä tullut nenästä mitään. Ihan kunnolla tuli, kun syvemmältä toki sillä tikulla kaivelin.

Vierailija
7/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tarkkuus hyvä (väärien positiivisen määrä pieni) mutta herkkyys huonompi (vääriän negatiivisia tulee enemmän)

Meillä tehdään töissä, koulussa ja kotona juurikin noita pikatestejä.

Vierailija
8/8 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä