Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suussa etenkin syömisen jälkeen tunkkainen paha maku, mieheni valittaa että henki haisee, hammaslääkäri ei löytänyt mitään

Vierailija
18.11.2021 |

Pienen rei`än jonka paikkasi vaikka sanoi itsekkin, että se tuskin on ongelma.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki nielusi jos sulla on proppuja. Ne haisee.

Vierailija
2/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma vatsassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita auttaako purskuttelu vedellä ja hammasvälien lankaus ruokailun jälkeen. Väleihin voi jäädä ruuanmuruja jotka alkavat haiskahtaa. Lankaamalla näet onko joku tietty väli/ välit keräilijöitä. Väljät välit voi paikkaamalla tiivistää napakammaksi tai sitten hioa niin että puhdistuvat helpommin.

Vierailija
4/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja nielussa. Ehkä ne lähtee liikkeelle, kun syöt ja siksi haisee. Tämä on hyvin todennäköinen vaihtoehto kohdallasi.

Vierailija
5/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput ja peite kielessä. Poista ne. Proppuja saa ulos painamalla/pullauttamalla topsyllä niitä kita- vai nielurisoja.

Vierailija
6/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat!

Vierailija
7/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa? Hapan ihminen haisee pahalle.

Vierailija
8/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin saada kuukausia paksua peitettä pois kielestä. Parissa päivässä alkoi vaaleanpunainen kieli näkymään kielen reunoilta kun lopetin maitotuotteet. Prosessi on kesken mutta koko ajan kieli näyttää puhtaammalta.

Vierailija
9/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella tulee proppuja niin ettei sitä edes itse tajua, jos ne ovat hyvin pieniä. Joskus tosi harvoin sellainen oikein jää kielen päälle ja sitä luulee ruoan muruksi ja sylkäisee pois/nielaisee. Eivät ole onneksi vaarallisia mutta haisevat ihan hirveältä... Auttaa kun kurlaa syömisen jälkeen suolavedellä tai välttää helposti risojen koloissa paakkuuntuvia maitotuotteita kuten joutavia jogurtteja ja maitopohjaisia jäätelöä jne. Varsinkin jos on isot nielurisat niin noita tulee. Angiinat ym. kurkkutulehdukset yleensä isontavat noita koloja entisestään eli sairastelun myötä voi pahentua, ellei risoja poisteta.

Vierailija
10/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolison hengitys haisee p*skalta, jos hän ei ole syönyt koko päivänä mitään. Olen sanonut hänelle, että taitaa suolisto olla tyhjä peräsuoleen asti, joten haju tulee sieltä.

Vierailija
11/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö lihaa tai maitotuotteita.

Vierailija
12/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan refluksilta tai helikobakteerilta.

Varaa aika sisätautilääkärille.

Vierailija
13/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoiletko? Vhh yleensäkin myös voi haista hengityksessä.

Vierailija
14/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoiletko? Vhh yleensäkin myös voi haista hengityksessä.

Voi, jos ei huolehdi elimistön happoemästasapainosta

Vierailija
15/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätä haisee myöskin voi olla juurihoidettava joku hammas. Mädän haistaa itse kun vedät sormella ikeniä ja haistat sormea.

Vierailija
16/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ruuat aiheuttaa teillä proppuja? Minusta tuntuu siltä että minulla jää pähkinöistä palasia sinne nielun onkaloihin, joskus pastaa tai leipää.

Vierailija
17/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi joka voi olla niin lievää ettei välttämättä itse huomaa. Jossain tiedeohjelmassa oli koe, jonka tulos osoitti että maitohappobakteerit auttavat pahanhajuiseen hengitykseen. Kokeilin ja piti paikkansa. Kokeilepa!

Vierailija
18/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita auttaako purskuttelu vedellä ja hammasvälien lankaus ruokailun jälkeen. Väleihin voi jäädä ruuanmuruja jotka alkavat haiskahtaa. Lankaamalla näet onko joku tietty väli/ välit keräilijöitä. Väljät välit voi paikkaamalla tiivistää napakammaksi tai sitten hioa niin että puhdistuvat helpommin.

joo tai sitte niitä pikkuruisia hammasväliharjoja,apteekin suunhoitohyllyssä on.

Nii,toisaalta ongelma voi olla vatsassa,esin joillai liha kestää sulaa ja se saattaa löyhkätä!

Vierailija
19/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin tapasi. Onkos nielu ja kitarisat tallella? Niihin tartuu ruuan tähteet ja lemuaa.Kuin vatsahaposi? Mitä lapaat suuhusi ? Vatsahappojen takia vatsalaukun sisällön hapot, nousee ylös ja varmaan haisee!

Vierailija
20/20 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on refluksi, ja kun se oireilee niin hengitys haisee hirveälle.