Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet ihmiset loppupeleissä aika tylsiä ja ärsyttäviä

Vierailija
18.11.2021 |

puuduttavia, itsekeskeisiä epäkiinnostavia juttuja suoltavat solkenaan tai sitten tuppisuita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse koen olevani hauska, ja osaan kuunnella myös toisia,  niin en ole löytänyt tasoistani seuraa.

Vierailija
2/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun kaveri/tuttavapiiri mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa liikaa weeteitä ja takakireitä tiukkapipoja. Elämänilo ja spontaanius löytyy helpommin Etelä-Euroopasta

Vierailija
4/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. 

Mua erityisesti ärsyttää ihmiset, jotka käyttää sanoja "loppupeleissä" tai "weetee", ja valittavat ympäriinsä tylsyyttään ja toisten tylsyyttä.

Vierailija
5/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. 

Mua erityisesti ärsyttää ihmiset, jotka käyttää sanoja "loppupeleissä" tai "weetee", ja valittavat ympäriinsä tylsyyttään ja toisten tylsyyttä.

Miks semmosia yleensä on? Olisivat olematta.

Vierailija
6/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös sinä.

Vierailija
7/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi olen hyvinkin tylsä ja ärsyttävä. En muutu muuksi. Deal with it.

Vierailija
8/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa liikaa weeteitä ja takakireitä tiukkapipoja. Elämänilo ja spontaanius löytyy helpommin Etelä-Euroopasta

Tämä on aivan totta. Joko ollaan todella tiukkapipoisia ja sovinnaisia tai sitten heitetään hommat ihan läskiksi, ja se porukka sitten dokailee ihan estottomasti. Sellaiset fiksut JA rennot ihmiset loistavat poissaolollaan.

Vierailija
9/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan totta. Joko ollaan todella tiukkapipoisia ja sovinnaisia tai sitten heitetään hommat ihan läskiksi, ja se porukka sitten dokailee ihan estottomasti. Sellaiset fiksut JA rennot ihmiset loistavat poissaolollaan.

Tulee sellainen vaikutelma, että kun ihminen on kerran heittänyt hommat läskiksi, niin sen jälkeen hän ottaa sellaisen erilaisen roolin. Ennen sitä hän on ollut "kunnon ihminen" ja Suomessa kunnon ihmisen muotti on aika tiukka.

Jos vähänkin poikkeaa siitä, saattaa tulla määritellyksi eräänlaisena epäonnistujana ja sitten epäonnistujan kategoriaan tipahtanut saakin ihan luvan kanssa sössiä rauhassa kaikki asiansa ja sanoakin mitä vain ilman enää riskiä tipahtaa siitä sen alemmas.

Eli se kuri ja nuhde koskee niitä keskiluokkaisia ja pikkuporvarillisia "kunnon ihmisiä" ja jos siitä tipahtaa, ei enää olekaan mitään rotia minkään suhteen.

Vierailija
10/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hemmetin tylsä. KOSKA en juorua toisista ihmisistä. En biletä enkä harrasta irtosuhteita. Enkä ole riippuvainen toisista ihmisistä. Viihdyn omissa oloissani.

Ympärille kun katsoo niin ihmiset on pahansuopia, kateellisia ja katkeria ja osa kulkee niin kireänä että hyvä ettei halkea siihen kireyteensä. Tai itseään täynnä olevia kus'päitä.

Vierailija
11/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. 

Miks semmosia yleensä on? Olisivat olematta.

Joo ollaan niin kuin ei oltaiskaan

Vierailija
12/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. 

No on monet tylsiä alkupeleissäkin, esimerkiksi sinä.

Vierailija
13/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia, ilkeitä, itsekeskeisiä. Halutaan vaan hyötyä, ei anneta jne.

Vierailija
14/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit on itsekeskeisiä ja minä oon huomioon ottava, mutta sitten mä oon se tuppisuu. Sosiaaliset tilanteet ovat jotenkin vaikeita. Harvassa on ihmiset joiden kanssa pystyy olla luontevasti. Tunnustan olevani monien ihmisten seurassa pidättyväinen, sillä en tunne olevani ihmisten seurassa samalla aaltopituudella. Miten me ihmiset voidaan olla niin eri mielisiä, että joidenkin kanssa on vaan niin vaikea tulla juttuun?

Vierailija
15/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän olevani tylsä ja ärsyttävä tuppisuu. Kunnon juro jäärä. 

Ja teen sen korostetusti, jotta saisin olla rauhassa ja itsekseni. 

Ei  siksi että pitäisin itseäni muita fiksumpana tai parempana, vaan koska haluan olla rauhassa.

M41

Vierailija
16/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti keiden seurassa olet itse? Vaihda seuraa. Ole sellaisten ihmisten kanssa joilla samat arvot, ajatusmaailmat ja tavoiteet. Kyllä vakka kantensa löytää. Mitään ei pidä yleistää koskaan. Vaikka kuinka kokisi negatiivista ympärillään ,Jätä taaksesi ne . Jatka matkaa,aava uusia ovia!

Vierailija
17/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikarsinnoissa oli vielä tunnelma katossa ja tunnelma letkeää, mutta nyt loppupeleissä kaikkia vaivaa kisäväsymys ja vitutus. 

Vierailija
18/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin kuin sinä.

Vierailija
19/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ihmisillä on vaikka mitä mielenkiintoisia salaisuuksia. Ette vaan osaa jutella toisille.

Vierailija
20/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä on vaikka mitä mielenkiintoisia salaisuuksia. Ette vaan osaa jutella toisille.

Vaikea jutella toisille, jos on niin pidättyväistä ja etäännyttävää seuraa. Jotkut ihmiset eivät siedä yhtään toisten persoonallisia piirteitä ja möläyttelevät niistä halveeraavasti takaisin.

Itse olen yrittänyt olla monille ihan mukavaa seuraa, mutta paskaa aina vaan satelee heiltä niskaani.

Osa ihmisistä osaa olla tälläisiä kuten sanoin, mutta onhan niitä toisenlaisiakin ihmisiä. Elämä on hankalaa, kun erilaisuutta on niin paljon eri muotoista.