Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko opetella pistämään? / Lapsettomuushoidot

Vierailija
07.02.2015 |

Eli onko hoidoissa pakko aina opetella pistämään itseä? Diagnoosi tuli että ei onnistu luomusti ja nyt on lähete vetämässä ensikäynnille polille. Onkohan mitään mahdollisuutta että en tarvitse pistoksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:22"]

Ei tietenkään kaikissa tapauksissa tarvitse pistää! Vain, jos tähdätään koeputkihedelmöitykseen, täytyy pistää, eli koitetaan kasvattaa useita munasoluja. Monestihan vaikka clomit tai terolutit pelkästään auttaa raskautumaan. Eikä se pistäminenkään maailmanloppu ole; ajatuksena inhottava, mutta käytännössä ei mitenkään hirveää ja siitä tulee nopeasti rutiininomaista. Onnea raskauden yrittämiseen!

Virheellistä tietoa, että vain koeputkihedelmöityksessä pistetään. Myös mm. inseminaatio vaatii pistoshoitoa.

[/quote]

Vierailija
22/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pisti seinänaapurin sairaanhoitaja irroituspiikin kun nössöilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan juustohampurilaisen ilman juustoa. Kun tykkään juustohampurilaisista, mutta kammoan sitä juustoa siellä välissä niin jos sen voisi jättää pois?

Vierailija
24/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen raskaana, onko pakko synnyttää?

Vierailija
25/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on nykyään että synnytyskammoiset hankkiutuu raskaaksi ja piikkikammoiset hedelmöityshoitoihin.

Vierailija
26/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika uskomatonta että haluaa hoitoja, mutta ei voi pistää. Onkohan tässä kyse siitä ettei viitsitä ajatella asioita pidemmälle.

Vierailija
27/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Voiko olla tottakaan? :O

Vierailija
28/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennen pistänyt itseäsi? Mä pelkään edelleen sitä jos joku muu joutuu pistämään mua mutta kun sen tekee itse niin voi kontrolloida sitä. Esim. terkkarissa verikokeet voi olla ihan helvettiä kun hoitaja vaan runnoo ja pyörittelee neulaa vaikka se sattuiskin hirveesti, mutta kun se neula on sun kädessäs niin voit vetää pois jos sattuu.

Vierailija
29/31 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, älä välitä näistä muutamista urpoista. Ensinnäkin voi tosiaan olla, ettei pistoksia tarvita. Mutta ivf:ssä ainakin kyllä tarvitaan. Suurin osa piikeistä pistellään ns. kynällä, jolloin ei varmaan erehtymisen tai sössimisen vaaraa ole. Mulle se irroituspiikki oli kyllä vähän pelottava, mutta sen voi ihan varmasti pyytää jonkun muun pistämään. En siis pelännyt mitään hygieniajuttuja, mutta olihan se, no, sellainen ihan kunnon piikki, ei mikään kynä.

Mutta. Mun piikeistä on aika lailla tasan kahdeksan vuotta aikaa. Ja kainalossa kaksi maailman upeinta tyyppiä, iältään seitsemän ja kolme. Siitä yhdestä parin viikon piikityksestä. 

Vierailija
30/31 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä pistä. Jätä sit lapset saamatta. Tai adoptoi. Vai voitkohan sä adoptoidakaan, jos kammoat vaikka lentämistä ja pitääkin hakea lapsi kauempaa?

Vierailija
31/31 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä sairaalassa/klinikalla sen tietää että lähes kaikki naiset kammoaa sitä itsensä pistelyä ellei sitten satu olemaan jotain sairautta, että pistely on arkipäivää jo. Hoitajat ja kätilöt antaa hyvää pistosopetusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän