Häpeätkö koskaan kaveriltasi tai perheenjäseniäsi?
Tuntuuko sinusta nololta, jos lapsesi on lihavampi kuin muut ikäisensä tai vaikkapa koulumenestys huonompi?
Kehtaatko mennä veljesi kanssa ravintolaan, vaikka tämä jauhaisi ruokaa suu auki ja röyhtäilisi estottomasti?
Entä jos äitisi tulee kaupungilla vastaan vaatteissa, joita et itse kelpuuttaisi edes matonkuteiksi ja itse olet juuri menossa poliisi kanssa lounaalle?
Kommentit (4)
Mulla on vain ihania ystäviä, ja lapset on kasvatettu. Ei mitään häpeämisen tarvetta.
Veljeäni häpeän. Ei kasva aikuiseksi ollenkaan. Vähän aikaa sitten perustimme ryhmän whatsappiin sukulaisten kesken (osa suvusta asuu ulkomailla). Ryhmässä on kaikenlaista porukkaa uskovaisesta mummosta alkaen ja sinnekin piti veljen tunkea ensimmäiseksi joku hornpub meemi, jonka kaikki kohteliaasti ohittivat.
Juttunsa ovat aina olleet samanlaista viina ja alapäätasoa. Muistan jo teininä miten yhteiset tuttavat pyysivät minua puuttumaan koska "sen jutut on ällöttävä". Mikään ei kuitenkaan koskaan näytä muuttuvan, vaan tyyppi on ilmeisesti sosiaalisesti täysin kyvytön.
*pomosi kanssa