Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iPhone 5c 16gb ja iPhone 5s 16gb, mikä ero?

Vierailija
07.02.2015 |

mikä ero noissa puhelimissa on?

voisko joku viisas ihminen kertoa.

onko mahdollista lisätä muistikortti iPhone 5c 8gb

kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään iPhoneen ei saa itse hankittua lisämuistia muistikorteilla tai muillakaan. Noissa puhelimissa on se ero, että 5C on jenkeissä halpispuhelin, eli se on tehty vanhoista/huonommista osista. Jostain kumman syystä ne ovat kuitenkin samanhintaisia Suomessa.

Noista järkevin valinta on siis ehdottomasti 5S. Mulla on ollut 4S ja nyt 6 16 gb kokoisina, eikä minulla ole koskaan muisti loppunut, vaikka sovelluksia on paljon. Niitä kuvia ja muita pystyy sitten kuitenkin siirtämään tietokoneen muistiin.

Vierailija
2/9 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5c on halvempi versio. Se on kirjaimellisesti iphone 5 mutta muovista. 5s taas on vuoden uudempi jossa on enemmän parempia uudistuksia. Jos budjetti salli ostaa 5s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille.

Vierailija
4/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5s on paras

Vierailija
5/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:43"]

5s on paras

[/quote]

Ei vaan toimi Suomen olosuhteissa. Tilttaa takin taskussa ollessaan, kun on vähänkin pakkasta ja muutenkin inhottava pitää kädessä kylmällä ilmalla, kun koko kuori on metallia.

Vierailija
6/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.apple.com/fi/iphone/compare/ tosta voi verrata tekniset tiedot. 

Vierailija
7/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:43"]

5s on paras

[/quote]

Ei vaan toimi Suomen olosuhteissa. Tilttaa takin taskussa ollessaan, kun on vähänkin pakkasta ja muutenkin inhottava pitää kädessä kylmällä ilmalla, kun koko kuori on metallia.
[/quote]

toiminut koko talven vaikka taskussa tai kädessä ollu kovimmillakin pakkasilla. akku kestää pitkään kylmässäkin. ainoa kerta kun jotenkin kylmyys on vaikuttanut oli pari viikkoa sitten kun snapchat ei suostunut ottamaan videota ulkona, kuvia kyllä.

Vierailija
8/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää miksi myyvät tuota ns. halppispuhelinta niin kovaan hintaan täällä. Itse voisin ostaa sellaisen nuorimmaiselleni. Meillä on 5 ja 5S.

Iphone on kuin tehty mulle ja on oikeasti tosi harmi, kun maksavat niin paljon.

Vierailija
9/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:43"]

5s on paras

[/quote]

[/quote]
Ai, ei mun vaan ole kertaakaan tiltannut täällä suomen talvessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan