Mies ei halua kanssani bilettämäänt.ammattivalittaja
Sanoin että ensi perjantaina lapsen voisi viedä mummolle yöksi yökylään. Hänelle se sopi että mennään ravintolaan syömään ja tullan kotiin juomaan viiniä mutta ei halua taaskaan bilettämään.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:13"]
^ Ei tarvitsekaan. Mutta jos on päättänyt olla 100 päivää juomatta ja sitten kuitenkin juo, kyllä sitä repsahdukseksi kutsutaan.
[/quote]
Sovitaan niin, mä tai mieheni ei niin vakavasti oteta asioita.ap
Sulla on juoppo mies jos ei pysty oleen sataa päivää juomatta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:17"]
Sulla on juoppo mies jos ei pysty oleen sataa päivää juomatta.
[/quote]
Pystyy se olemaan vaikka loppuelämänsä juomatta mutta miksi pitäisi olla?ap
Miten voisit mennä bilettään, kun et huimaukselta lääkäriinkään pääse? Turvallisinta pysyä siellä kotona.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:40"]
Miten voisit mennä bilettään, kun et huimaukselta lääkäriinkään pääse? Turvallisinta pysyä siellä kotona.
[/quote]
Pääsisin mä taksilla ravintolaan, se pieni paikka missä ei ole käytäviä.ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:52"]
Mitä tarkoitat "bilettämisellä"?
[/quote]
Ryyppäämistä.ap
^ Okei. Mä en oikein nähnytkään sua villisti pogoilemassa tanssilattialla.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:21"]
^ Okei. Mä en oikein nähnytkään sua villisti pogoilemassa tanssilattialla.
[/quote]
Kyllä sellaista tapahtuu. Alkoholi lopettaa mun huimauksen. Jos pääsen bilettämään niin tanssin todella paljon.ap
Hui, 130kilonen villisti tanssiva bilehile:) Ota kotona lasi viiniä ja laita lanteet heiluun. Siinä sulle harrastus.
Olisi noloa lähteä mihinkään aikuisen naisen kanssa, joka puhuu "bilettämisestä". wtf
Ymmärrän miestäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:46"]
Hui, 130kilonen villisti tanssiva bilehile:) Ota kotona lasi viiniä ja laita lanteet heiluun. Siinä sulle harrastus.
[/quote]
Miksi ei saisi tanssia? kyllä mä mieheni kanssa joskus tamssimassa käyn vaikka olen lihava.ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:47"]
Olisi noloa lähteä mihinkään aikuisen naisen kanssa, joka puhuu "bilettämisestä". wtf
Ymmärrän miestäsi.
[/quote]
Mies puhuu myös samalla lailla.ap
Tottakai saat tanssia. Sehän on hyvä, että liikut ja nautit elämästä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:12"]
[/quote]
Niin ja alkoholia juotuani huimaus loppuu siksi olisikin kiva mennä jonnekkin.ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:12"]
[/quote]
Niin ja alkoholia juotuani huimaus loppuu siksi olisikin kiva mennä jonnekkin.ap
[/quote]
Eikö sun sitten kannattas aina olla pienessä kännissä?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:12"] Tottakai saat tanssia. Sehän on hyvä, että liikut ja nautit elämästä. [/quote] Niin ja alkoholia juotuani huimaus loppuu siksi olisikin kiva mennä jonnekkin.ap [/quote] Eikö sun sitten kannattas aina olla pienessä kännissä?
[/quote]
Kyllä mut ei sellainen ole mahdollista.ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:12"] Tottakai saat tanssia. Sehän on hyvä, että liikut ja nautit elämästä. [/quote] Niin ja alkoholia juotuani huimaus loppuu siksi olisikin kiva mennä jonnekkin.ap [/quote] Eikö sun sitten kannattas aina olla pienessä kännissä?
[/quote]
Se voisi olla ratkaisu tuohon sinun valittamiseesikin! Pikku hiprakka päälle ja elämä hymyilee! :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:29"]
[/quote]
Se voisi olla ratkaisu tuohon sinun valittamiseesikin! Pikku hiprakka päälle ja elämä hymyilee! :D
[/quote]
En voi kännissä ajaa auto, en viedä lasta eskariin yms eli en voi tehdä niin.ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:59"]
^ Eikö viiniä siis lasketa?
[/quote]
En mä ole viiniä enkä muutakaan alkoholia juonut joulun jälkeen.ap
[/quote]
Mutta nyt aiotte juoda. Ei ole vielä lähelläkään sata päivää mennyt.