Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vastaa puhelimeen ja antaa vastapuolen kertoa pitkästi asiansa, ennen kuin sanoo, ettei voi puhua?

Vierailija
18.11.2021 |

Olisi fiksumpaa kaikkia osapuolia kohtaan, jos sanoisi heti vastatessa, ettei voi nyt puhua, mutta soittaa kohta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se selittäjä alkaa puhumaan heti kun vastaa eikä anna puheenvuoroa ja itse en halua alkaa puhumaan muiden päälle

Vierailija
2/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on kiire töissä niin voin kyllä puhua jos vaikka lapselle on sattunut jotain koulussa, mutta en voi puhua jos puhelimyyjä tyrkyttää jotain tai jotain muuta yhtä turhaa. Etukäteen ei usein tiedä kuka soittaja on ja pakko kuunnella asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä ottaa selvää, mitä se kauppaa. Ikinä ei kyllä kiinnosta ikkunaremontit, sähköyhtiöiden kilpailuttamsiet tai lehtitilaukset.

Vierailija
4/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö soittaja voi kysyä heti alkuun, ehtiikö toinen puhua? Niin minä ainakin teen.

Vierailija
5/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina voi olla jotain todella kiireistä tärkeää asiaa. Enkä suurimmalle osalle soittele perään.

Puolisoni hylkää monesti työpuheluita vakio tekstarilla, miksi edes vaivautua vastaamaan, kun ei ehdi puhumaan, yleensä on teams ja muutama chatti menossa siinä samalla.

Vierailija
6/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lasken luurin pöydälle kun puhelinmyyjä soittaa. Jutelkoon itsekseen sillä aikaa kun vien roskat.

Vierailija
7/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa suunvuoroa enkä tunne soittajaa, laitan puhelimen pöydälle ja jatkan muuta puuhiani. Puhukoon kun kerran se on kivaa.

Vierailija
8/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tehdä valinnan onko asia sellainen haluanko selvittää sen nyt vai myöhemmin.

Vierailija
9/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelisin epäkohteliasta soittajaa, kun hänkään ei ajattele minua?

Vierailija
10/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et soittajana kysy ehditkö jutella, oletko pahassa paikassa, tms. ennen kuin aloitat taukoamattoman pitkän tarinasi johon toinen ei saa sanaa väliin?

Vierailija
11/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn aina että soitinko huonoon aikaan. Monet antavat silti mahdollisuuden kertoa asiansa, vaikka olisi huono hetki siltä varalta että asia on oikeasti tärkeä. En ala latelemaan turhan päiväisiä, enkä asioita joihin voi palata myöhemminkin jos toisella on kiirettä.

Huomaavainen voi olla myös itse.

Vierailija
12/12 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi huutaa siihen sun pälätyksen päälle että OLEPPA NYT HILJAA EN EHDI PUHUA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan