Mitä tekisit jos voittaisit illal lottopotin tuplana?
Minä antaisin äidilleni ja sisaruksilleni siivun, laittaisin lasteni ja kummilapseni tilille opiskeluja ja ensiasunnon ostoa varten rahaa, opiskelisin lääkäriksi ja ostaisin omakotitalon perheellemme ja uudet autot, lahjoittaisin lasten ja nuorten hyväksi miljoonan ja loput laittaisin säästöön.
Kommentit (47)
Sanoisin kaikki parikymmentä työntekijääni irti, laittaisin firmaan lapun luukulle ja alkaisin elämään omaa elämääni!
Olen aina aivan varma voitostani ja yhtä perttynyt kun saan 0 oikein. :D Lottoan kyllä erittäin harvoin, tänään pistin pari riviä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:11"]
En lottoa. Mutta JOS lottoaisin ja saisin jättipotin, antaisin ensimmäisenä päältä parisataa tuhatta euroa johonkin lähetystyöntekijöiden ylläpitämään lastenkotiin Intiaan tms, ja varsinkin tyttöjen koulutukseen.
Sitten istahtaisin miettimään seuraavaa siirtoa. Itse eläisin mahdollisimman taviselämää, ehkä terveyteni hoitoon satsaisin enemmän, kun nyt ei ole varaa. Maksaisin puolisoni ja lastemme velat ja satsaisin lastemme elämään, terveyteen, koulutukseen ja hyvinvointiin, mutta kohtuudella. Sijoittaisin osan vuokra-asuntoihin, jotka tuottavat tuloa, jolla voisin taas tehdä jotain hyvää. Ostaisin ehkä uuden auton, koska ajamme paljon ja nyt autot vanhoja. Pitäisin tärkeimpänä auttaa, mutta kaiken maailman onnenonkijoile en korvaani lotkauttaisi.
[/quote]
Noihinko saisit menemään 27 miljoonaa ja risat?
ihmettelisin tovin, koska mun kestolotossa ei ole tuplausta :)
joisin tuon punaviinin loppuun miehen kanssa ja sitten odoteltais että rahat on oikeasti omalla tilillä....
Maksaisin omat ja läheisteni velat pois, ostaisin kivan asunnon (ja ehkä toisin sijoitusasunnoksi), laittaisin isohkon summan pariin hyväntekeväisyyskohteeseen ja sitten varmaan hemmottelisin itseäni ja rakkaitani ( matkoja jne, ei mitään typerää kerskakulutusta). Vanhemmilleni kustantaisin mukavan loppuelämän. Muuten varmaan jatkaisin kuten ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:56"]
Olen aina aivan varma voitostani ja yhtä perttynyt kun saan 0 oikein. :D Lottoan kyllä erittäin harvoin, tänään pistin pari riviä.
[/quote]
Ensi viikolla sitten uudestaan!
En lottoa. Mutta JOS lottoaisin ja saisin jättipotin, antaisin ensimmäisenä päältä parisataa tuhatta euroa johonkin lähetystyöntekijöiden ylläpitämään lastenkotiin Intiaan tms, ja varsinkin tyttöjen koulutukseen.
Sitten istahtaisin miettimään seuraavaa siirtoa. Itse eläisin mahdollisimman taviselämää, ehkä terveyteni hoitoon satsaisin enemmän, kun nyt ei ole varaa. Maksaisin puolisoni ja lastemme velat ja satsaisin lastemme elämään, terveyteen, koulutukseen ja hyvinvointiin, mutta kohtuudella. Sijoittaisin osan vuokra-asuntoihin, jotka tuottavat tuloa, jolla voisin taas tehdä jotain hyvää. Ostaisin ehkä uuden auton, koska ajamme paljon ja nyt autot vanhoja. Pitäisin tärkeimpänä auttaa, mutta kaiken maailman onnenonkijoile en korvaani lotkauttaisi.