Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä likainen päänahkasi kutiaa ensiksi? Onko sama paikka, mihin

Vierailija
07.02.2015 |

...hierot ensimmäisenä pesuaineen?
.
Tajusin, että itselläni ja miehellä on näin, onko muilla?
.
Itsellä kutiaa ensiksi otsa ja korvien päältä, miehellä miehekkäästi päälaki.
.
Luulin, että "hellä ja hoitava" lactoline ei voisi ärsyttää päänahkaa, mutta onko sittenkin liian tujua laimentamattomana lätkäistynä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla kutiaa rakaraivo. Vaikka aloitan shampoon levityksen korvien päältä ja päälaelta. Mutta voi olla, että saan takaraivon huuhdeltua huonoimmin kun tukkaa on siellä niin paksulti.

Vierailija
2/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsa. Etuhiukset rasvoittuvat helpommin kuin muut hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää ei kerkiä likaiseksi kuinka harvoin te pesette?

Vierailija
4/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:56"]Mun pää ei kerkiä likaiseksi kuinka harvoin te pesette?
[/quote]

Kerran päivässä, mutta jos ei ole menoa minnekään esim. viikonloppuisin niin joka toinen päivä annan hiusten levätä pesuaineilta. T. 3

Vierailija
5/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä kutia mikään? Pesen yleensä joka toinen päivä ihan tavallisella shampoolla jossa ei oo silikonia. Kerran päivässä on liian usein, teillä varmaan siitä johtuu että alkaa jotenkin kutiamaan. Johan siinä ihokin ärsyyntyy vaikka ois kuinka apteekin tökötit. 

Vierailija
6/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei likaiseksi pääse minulla päänahka, mutta talvella toki kuivuu. Apteekissa on hyviä kosteuttavia tuotteita päänahalle. Jätetään päänahkaan. Kysy farmaseutilta. 

Vierailija
7/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:56"]Mun pää ei kerkiä likaiseksi kuinka harvoin te pesette?
[/quote[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:56"]Mun pää ei kerkiä likaiseksi kuinka harvoin te pesette?
[/quote]
Kyllä se kutina alkaa mulla aiemmin, kuin tukka näyttää pahalta.
.
Pesen joka toinen aamu. kutina alkaa joskus toisen päivän iltana, joskus ei ollenkaan. Silloin, kun pesee joka aamu tärkeiden menojen vuoksi, niin kutina alkaa sen jälkeen varmemmin. Joskus onnistun venyttämään pesuväliä vielä yhden päivän, ja kutina helpottaa hetkeksi.
.
Mies pesee joka päivä, mutta sillä ei kutia juuri koskaan. Pesee myös eri aineilla.
.
Yritin pitää aloituksen simppelinä, jotta ihmiset jaksaa lukea ja vastata :)
.
ap

Vierailija
8/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ok, tällä otannalla (1 riittävän selkeä vastaus itse kysymykseen) mun hypoteesi osoittautui vääräksi :D
.
ap

Vierailija
9/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama paikka. Hieron sampoon ensin käsiin ja kun levitän niin ekana menee ohimoille. Jos päänahka tuntuu likaiselle, niin se alkaa ensin niskasta.

Kannattaa myös seurata miten laittaa muotoilutuotteita päähän. Esim. jos laittaa jotain päähän, jotta päällihiukset pysyy pystyssä, menee tuotetta helposti myös  päänahkaan jolloin alkaa kutittamaan. Mulla on ollut läpi elämäni ongelmia päänahan kanssa, joten olen oppinut olemaan tarkkana.

Vierailija
10/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta täikampa.

Vierailija
11/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:16"]Osta täikampa.
[/quote]
Heh, tää oli hauska.
Mutta täit ei yleensä kai kutita otsalla.
.
Kympille, en käytä muotoilutuotteita juuri koskaan, ponnarilla tukka
.
ap

Vierailija
12/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:56"]

Mun pää ei kerkiä likaiseksi kuinka harvoin te pesette?

[/quote]

Ihan sama millä pesen, niin minun päänahka ei kestä päivittäistä pesua. Näin talvella on valittavana joko tiuha pesuväli+hilse tai harvempi pesuväli+ei hilsettä. Vaikka käytössä apteekin hilseshampoo. Olen nytkin tässä kolmatta päivää samalla tukalla ja pesen tämän ehkä tänään tai voi olla että vasta huomenna.