Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mä olen pettynyt itseeni.

Vierailija
07.02.2015 |

Mies lähti työmatkalle ulkomaille 4 päiväksi.

En tästä oikein tykännyt, itkin ja itkin ja anelin jäämään kotiin. Jos ei minun (aviovaimo) vuokseni niin edes lasten. Niin, ei jäänyt.

Uhkasin että en sitten nuku koko aikana ja vaan itken. No itkenyt kyllä olen ja silmät on aivan kauhean näköiset. Mutta yöllä olen jossain vaiheessa itkuuni nukahtanut, koska aamulla heräsin.

Perkele! no jos ensi yön sitten pysyisi hereillä ja seuraavan.

Jaa, miksikö mies ei saisi mennä työmatkalle? Kun mä pelkään nukkua yksin ja olla täällä kotona. Mitä jos täällä sattuu jotakin, sähkökatkos, vesikatkos, vesiputki jäätyy yms yms mitä vaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä vaikka tämä tapahtuukin porvoossa.

Sehän oli samanlainen se äiti joka täräytti päin bussia ja tappoi itsensä ja lapset kostoksi kun mies meni töihin.

Eli jos joku oikeesti saa itkupotkurauvareita kun mies menee töihin ja ei nuku kostoksi niin äkkiä hoitoon ennenkuin iskee kunnon psykoosi.

Jos noin järjettömästi käyttäytyy niin pilaa miehen ja lasten elämän ja jonain päivänä jää kyllä yksin itkemään ja kiukuttelemaan kun eihän kukaan tuollaista jaksa.

Vierailija
22/24 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta ihan tosissaan. Hanki apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:42"]

AP oot nolo. Parisuhde on kahden tasavertaisen ihmisen välillä, ei kukaan jaksa mitään kiviriippaa.

[/quote]

Vierailija
24/24 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:41"]

Ota varamies sinne siksi aikaa kun miehesi on poissa.

[/quote]