Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustaminen rv 32? kreikkaan.

Vierailija
07.02.2015 |

lentoaika 4h, elokuun helle, lähtisittekö matkaan? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin varmistaisin, että lentoyhtiö ottaa kyytinsä, niin mennen kuin tullen.

Vierailija
2/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.. Jos jostain syystä kuitenkin lähdet niin varmista että matkavakuutus kattaa mahdolliset hoitokulut noinkin loppuraskaudessa matkustavalta.. Tiedän erään joka joutui supistusten takia sairaalaan aurinkomatkalla, eikä vakuutus korvannut mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi selkä kestänyt lentomatkaa enää tuossa vaiheessa raskautta, muuten olisin voinutkin lähteä. Eurooppalainen sairausvakuutuskortti kannattaa ottaa mukaan, niin saa tarvittaessa saman hoidon lääkärissä tai sairaalassa mitä paikallisetkin.

Vierailija
4/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pystynyt. Jouduin kipujen ja tulehdusten takia sänkyyn 22vkolta.

Vierailija
5/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi enää

Vierailija
6/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy maankamaralla jos oot raskaana ja sitäpaitsi siellä on vetin kuumaa. Ajattele tulevaa lastasi enemmän kuin sitä että haluat mennä tulikuumaan pätsiin. 

Vierailija
7/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi - aikaistaisin vaikka touko-kesäkuulle.

Vierailija
8/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä, lapsi voi ihan hyvin jo syntyä ennenaikaisena.

Vierailija
9/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi Suomen ulkopuolelle raskauden puolenvälin jälkeen. En halua ottaa turhia riskejä, matkustaa voi ennen ja jälkeen raskauden. Haluan että lapsi on saamassa suomalaista hoitoa jos syntyykin pikkukeskosena. En halua synnyttää ulkomailla ja viettää siellä sairaalassa aikaa pikkukeskosen kanssa.

Vierailija
10/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin yllättäen rv 34...

Vierailija
11/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.ainakaan sen jälkeen mitä olen kuullut esim. Kreetan Hanian sairaalasta.Siellä kuoli suomalaismies pelkästään murtuneen jalan aiheuttamiin komplikaatioihin. Etelänmaissa usein oletetaan, että perheenjäsenet osallistuvat hoitoon. 

Vierailija
12/12 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pitkällä viikonloppureissulla Amsterdamissa rv33:lla muistaakseni, ei ongelmia. Raskaudet on niin yksilöllisiä, normaaliraskaudessa matkustaminen tuossa vaiheessa voi olla ihan ongelmatonta. Mutta helmikuussa ei voi tietää miten raskautesi etenee ja mikä on vointi elokuussa. Omalla kokemuksella Kreikassa elokuussa voi olla tukahduttavan kuuma ja siksi valitsisin jonkun muun ajankohdan tai kohteen.