Käyttääkö joku vielä nykyään sloggi-pöksyjä?
Minusta ne on ihan kamalia, voin vain kuvitella kun joku mies kohtaa naisen ja lähtevät yömyssylle ja kiihkeän suudelman jälkeen alkavat vaatteita riisumaan ja naisella löytyy napaan asti olevat vaalenruskeat sloggi-pöksyt, todella seksikästä.
Kommentit (54)
Sellaisista puuterin värisistä en tiedä, en myöskään korkeavyötäröisistä, mutta Sloggin mustia tai-mallisia käytän. Osa pöksyistä on myös jotakin douple comfort mallisia aivan ihania napakoita pöksyjä, jotka ovat kivan näköisetkin varsinkin mustina, mieskin tykkää. En ole ollenkaan mikään pitsistä pitävä nainen ja Sloggin peruspikkarit ovat minulle juuri sopivia.
Täällä yks vannoutunut perussloggien käyttäjä ilmoittautuu...valkeat tai-malliset nykyään suosikkina, kun näitä ei enää ihonvärisenä mistään löydä....:(
Käytän sloggi maxeja. Laatu on huonontunut vuosien varrella, mutta ovat mukavat jalassa ja sen verran halpoja, että voi ostaa uudet kun levähtävät. Mies ei ole valittanut, vaan riisuu ne päältäni yhtä nopsasti kuin pitsiunelmatkin.
Kuin myös, Sloggi Maxit löytyy nytkin jalasta. Outoa, ett näistä puhutaan seksintappajina.Meillä ei tunnu miehelle olevan väliä mitkä alkkarit mulla on, kaikki ne riisutaan alta aikayksikön ja käydään asiaan...
Mä käytän kesäisin hameen alla niitä Maxi-Sloggeja - mulla on sekä valkoiset että juurikin ne puuterinväriset :D Kiva kun voi mennä paljain säärin ilman että sääret hankaa hiotessa vastakkain vaikka kävelisi pidempiäkin matkoja. Eipä noita kukaan ole vielä säikähtänyt.
Noi perusmallin sloggit on kyllä aika kiihottavaa vaihtelua omalla tavallaan pitsialkkareiden jälkeen...T:mies
Joo Sloggit mullakin aina on ja Prismasta ne ostan. Edulliset,hipster-malli alle 8 e. Ja mustat mieluiten. Sukkikset ja leggarit sitten Lidlistä samalla kauppareissulla, kun ovat ne myymälät täällä meillä melkein vierekkäin.
Minimanin 'Nina'-pikkarit on surkeimmat.
Ostin viime kesänä kolmet.
Vyötärönauha irtosi pesussa viimeistään jokaisesta parista.
Sloggit on puolta kalliimmat kun ne, mutta sen laatuun ja kestävyyteen voi (kaikissa tilanteissa) ainakin luottaa.
Jotenkin Sloggit antaa nuorekkaan ja sporttisen vaikutelman.
Vanhemmilla naisilla kun on varaa ostaa kalliita pitsiasujakin.
Midi-mallia ei enää mistään löydä.
Ylläripylläri ap, et ole vissiin lähiaikoina kiertänyt sloggihyllyn kautta? Katsos sloggi on muutakin kuin ne sun iänikuiset puuterinväriset maxit.
Minulta ääni mustille taille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on Stokkalla. Vähän aikaa sitten ostin tarjouksesta 3-pakkauksen.
Sinähän muotoilit kysymyksesi ihan "väärin". Sen olisi tietenkin pitänyt kuulua: "Ei kai kukaan enää käytä Sloggeja?"
Sloggilla on muuten nykyään värillisiäkin pöksyjä, ei vain niitä ihonvärisiä, ja mallejakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Stringejä en persvakooni laita kun kilon kappaleina.
Kilon kappaleet perseessä kuulostaa kivuliaalta.
Oli ne kappaleet paalattua stringpöksyä tai ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mini, midi, maxi ja tai olivat mallit 80-luvulla. Minejä ei oikeasti enää löydy. Haluaisin.
Minä olen vuosia käyttänyt pääasiassa mustia midi- ja tai-mallin sloggeja. Hyvälaatuiset ja mukavat päällä. On minulla puuterinvärisiäkin vaaleiden vaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mini, midi, maxi ja tai olivat mallit 80-luvulla. Minejä ei oikeasti enää löydy. Haluaisin.
Niin ja tanga! Se oli meidän suosikki teininä. Kääk!
Vain Victorias secret -secret valley kokoelmaa
Käytän itsekin enimmäkseen Sloggin alushousuja, koska tietty malli sopii hyvin anatomialleni ja tuntuu hyvältä. Eivät ne naisellakaan tietenkään haittaa. t. Mies.
Sloggit on hyvät. Ostin taas tänään yhdet hintaan 7.90.Mustat. Sloggi on vain tuotenimi ja -merkki. Tyyppejä ja malleja löytyy siinä kuin muistakin. Peruspikkarit ovat ,minusta.