Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku vielä nykyään sloggi-pöksyjä?

Vierailija
10.09.2006 |

Minusta ne on ihan kamalia, voin vain kuvitella kun joku mies kohtaa naisen ja lähtevät yömyssylle ja kiihkeän suudelman jälkeen alkavat vaatteita riisumaan ja naisella löytyy napaan asti olevat vaalenruskeat sloggi-pöksyt, todella seksikästä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit on hyvät. Ostin taas tänään yhdet hintaan 7.90.Mustat. Sloggi on vain tuotenimi ja -merkki. Tyyppejä ja malleja löytyy siinä kuin muistakin. Peruspikkarit ovat ,minusta.

Vierailija
22/54 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista puuterin värisistä en tiedä, en myöskään korkeavyötäröisistä, mutta Sloggin mustia tai-mallisia käytän. Osa pöksyistä on myös jotakin douple comfort mallisia aivan ihania napakoita pöksyjä, jotka ovat kivan näköisetkin varsinkin mustina, mieskin tykkää. En ole ollenkaan mikään pitsistä pitävä nainen ja Sloggin peruspikkarit ovat minulle juuri sopivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks vannoutunut perussloggien käyttäjä ilmoittautuu...valkeat tai-malliset nykyään suosikkina, kun näitä ei enää ihonvärisenä mistään löydä....:(

Vierailija
24/54 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sloggi maxeja. Laatu on huonontunut vuosien varrella, mutta ovat mukavat jalassa ja sen verran halpoja, että voi ostaa uudet kun levähtävät. Mies ei ole valittanut, vaan riisuu ne päältäni yhtä nopsasti kuin pitsiunelmatkin.

Vierailija
25/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös, Sloggi Maxit löytyy nytkin jalasta. Outoa, ett näistä puhutaan seksintappajina.Meillä ei tunnu miehelle olevan väliä mitkä alkkarit mulla on, kaikki ne riisutaan alta aikayksikön ja käydään asiaan...

Vierailija
26/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kesäisin hameen alla niitä Maxi-Sloggeja - mulla on sekä valkoiset että juurikin ne puuterinväriset :D Kiva kun voi mennä paljain säärin ilman että sääret hankaa hiotessa vastakkain vaikka kävelisi pidempiäkin matkoja. Eipä noita kukaan ole vielä säikähtänyt. 

Vierailija
27/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi perusmallin sloggit on kyllä aika kiihottavaa vaihtelua omalla tavallaan pitsialkkareiden jälkeen...T:mies

Vierailija
28/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Sloggit mullakin aina on ja Prismasta ne ostan. Edulliset,hipster-malli alle 8 e. Ja mustat mieluiten. Sukkikset ja leggarit sitten Lidlistä samalla kauppareissulla, kun ovat ne myymälät täällä meillä melkein vierekkäin.

Minimanin 'Nina'-pikkarit on surkeimmat.

Ostin viime kesänä kolmet.

Vyötärönauha irtosi pesussa viimeistään jokaisesta parista.

Sloggit on puolta kalliimmat kun ne, mutta sen laatuun ja kestävyyteen voi (kaikissa tilanteissa) ainakin luottaa.

Vierailija
29/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Sloggit antaa nuorekkaan ja sporttisen vaikutelman.

Vanhemmilla naisilla kun on varaa ostaa kalliita pitsiasujakin.

Vierailija
30/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midi-mallia ei enää mistään löydä.

Vierailija
31/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläripylläri ap, et ole vissiin lähiaikoina kiertänyt sloggihyllyn kautta? Katsos sloggi on muutakin kuin ne sun iänikuiset puuterinväriset maxit.

Minulta ääni mustille taille.

Vierailija
32/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on Stokkalla. Vähän aikaa sitten ostin tarjouksesta 3-pakkauksen.

Vierailija
33/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän muotoilit kysymyksesi ihan "väärin". Sen olisi tietenkin pitänyt kuulua: "Ei kai kukaan enää käytä Sloggeja?"

Sloggilla on muuten nykyään värillisiäkin pöksyjä, ei vain niitä ihonvärisiä, ja mallejakin riittää.

Vierailija
34/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringejä en persvakooni laita kun kilon kappaleina.

Kilon kappaleet perseessä kuulostaa kivuliaalta.

Oli ne kappaleet paalattua stringpöksyä tai ihan mitä vaan.

Vierailija
35/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mini, midi, maxi ja tai olivat mallit 80-luvulla. Minejä ei oikeasti enää löydy. Haluaisin.

Vierailija
36/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuosia käyttänyt pääasiassa mustia midi- ja tai-mallin sloggeja. Hyvälaatuiset ja mukavat päällä. On minulla puuterinvärisiäkin vaaleiden vaatteiden kanssa.

Vierailija
37/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mini, midi, maxi ja tai olivat mallit 80-luvulla. Minejä ei oikeasti enää löydy. Haluaisin.

Niin ja tanga! Se oli meidän suosikki teininä. Kääk!

Vierailija
38/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Victorias secret -secret valley kokoelmaa

Vierailija
39/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
40/54 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsekin enimmäkseen Sloggin alushousuja, koska tietty malli sopii hyvin anatomialleni ja tuntuu hyvältä. Eivät ne naisellakaan tietenkään haittaa. t. Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi