Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku vielä nykyään sloggi-pöksyjä?

Vierailija
10.09.2006 |

Minusta ne on ihan kamalia, voin vain kuvitella kun joku mies kohtaa naisen ja lähtevät yömyssylle ja kiihkeän suudelman jälkeen alkavat vaatteita riisumaan ja naisella löytyy napaan asti olevat vaalenruskeat sloggi-pöksyt, todella seksikästä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä joka päivä viitsi mihinkään kalliisiin pitsivirityksiin sonnustautua. Ja miehiä kuitenkin kiinnostaa eniten se mikä pöksyjen alta löytyy.

Vierailija
2/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi : Kyllä käyttää, Sloggin stringejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, on mullakin sloggeja - ei kylläkään puuterinvärisiä maxeja :-)

Vierailija
4/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin tai, mustat.

Ihan hyvät, hengittävät ja ovat muutenkin miellyttävät päällä.

Vierailija
5/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyjä on kaapissa mustia ja valkoisia. Hyviä, laadukkaita peruspikkuhousuja. Seksikkäät alusasut sitten erikseen.

Vierailija
6/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina käytössä mummoalkkarit. Tosin valkoiset ja ei sloggit. Täyttä puuvillaa ja ei mitään hankaavia pitsejä tai kuminauhoja pinnassa, vaan kuminauhakujassa. Todella ihanat. Suosittelen. Suojaavat myös mahdollisen allergian tulemiselta farkkujen vetskarista, jos se on nikkeliä.

Vierailija
7/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän itsesuojeluvaistoa naiset!!

Vierailija
8/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vähän itsesuojeluvaistoa naiset!!

Universaali totuushan on, että mitä kulahtaneemmat alusvaatteet baarissa niin sitä parempi flaksi! ;-D

Vierailija
9/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kohdannut miestä, joka siinä tilanteessa toteaisi: " Ai sulla onkin sloggit, kiittimoi."

Vierailija
10/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä en tykkää käyttää kun epämukavat. Mies ei ole alusvaatteistani valittanut, panostan rintsikoihin enemmän ja mitän on alushousujen päällä.

Vierailija
11/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä mä oon ihan urpo kun käytän stringejä. Sloggit on paljon mukavammat sen mielestä. Mutta mulla onkin paremman näköinen mies kun sillä :-DDDDD

Vierailija
12/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen mielestä mä oon ihan urpo kun käytän stringejä. Sloggit on paljon mukavammat sen mielestä.

Vierailija
13/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mustia tai-malleja menkkojen aikaan, ne kun saa pestä kuudessakympissä niin mahdolliste ohivuodot ei haittaa kun eivät pilaa housuja.

Vierailija
14/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä en persvakooni laita kun kilon kappaleina.

Vierailija
15/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan " mummomalli" ei ole ainoa malli...

Vierailija
16/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormet meni läpi uusistakin housuista muutaman pesun jälkeen. Nyt olen lindex/kappahl linjalla

Vierailija
17/54 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käypäs ap slogin kotisivuilla katsastamassa valikoimaa ei tosiaan ole vaan niitä mummopöksyjä...

Vierailija
18/54 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää... puuterin väriset Tai-mallit päällä. Parempia alkkareita mukavuudeltaan ei maa päällään kanna. Ja ukkokin tykkää :).

Vierailija
19/54 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep <3

Vierailija
20/54 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei tiedä oikeasta elämästä mitään. Mitä sloggien housuihin tulee ovat erittäin hyvää materiaalia ja ei ole mitkään tyyliin mummo alkkarit vaan ihan normaaleita malleja löytyy. Hinnaltaan tosin ovat eri kuin henkan-maukan made in china.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi