Hiusten värjäyksestä kampaajalla..
Hiukseni ovat tällä hetkellä vaalennetut, mutta väri on melko epätasainen joten haluaisin vaalennuttaa sen kampaamossa tasaiseksi.. mutta miten sitten tiedän minkä väripaketin valitsen kaupasta kun värjään kotona tyvikasvun, jotta tyvi ei erotu kampaamossa laitetusta väristä?
Kommentit (38)
kaupan väritkin maksaa 10-12 euroa. helsingissä ja espoossa, väri ja leikkaus makaa 30-35 euroa nykyään.
Suosittelen kampaajaa tekemään koko hoidon. Oon itellä huomannut, että kaupan värien lopputulos saattaa yllättää aika negatiivisesti. Tai sitten on kyse vaan mun omista taidoista.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:25"]
kaupan väritkin maksaa 10-12 euroa. helsingissä ja espoossa, väri ja leikkaus makaa 30-35 euroa nykyään.
[/quote]
Jos vaan on rahaa niin kyllä tolla hinnalla kannattaa käydä kampaajalla:)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:30"]
[/quote]
Jos vaan on rahaa niin kyllä tolla hinnalla kannattaa käydä kampaajalla:)
[/quote]
Ehdottomasti!
[/quote]
tää on kallis. Meillä maksaa monisävyvärjäys ja leikkaus kampaamoissa 25 euroa. Tosin on kyllä Vantaalla, että siinä varmaan se syy. :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:27"]
Suosittelen kampaajaa tekemään koko hoidon. Oon itellä huomannut, että kaupan värien lopputulos saattaa yllättää aika negatiivisesti. Tai sitten on kyse vaan mun omista taidoista.
[/quote]Samaa suosittelen. Köyhäilyaikaani ostin kaupan värejä ja tavallaan tuli ihan hyvä, mutta kampaajalla tehdystä värjäyksestä se oli kaukana. Olen kokeillut siis esim. sävyteshamppoita, kestovärejä, kevytvärejä ja mitä nyt kaupasta löytyykin. Kampaajalla käynti maksaa äkkiä satasen, mutta olen mielummin kerralla tyytyväinen kuin monta viikkoa tyytymätön hiusteni kanssa. Hiukset ovat kuitenkin hyvin näkyvä osa ja en halua olla mikään suttuliisan näköinen. Kampaajalla olen ottanut samaan syssyyn myös kulmien kestovärin ja nypinnän, onpahan sitten puoli päätä siistit monta viikkoa. N40
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:25"]
[/quote]
tää on kallis. Meillä maksaa monisävyvärjäys ja leikkaus kampaamoissa 25 euroa. Tosin on kyllä Vantaalla, että siinä varmaan se syy. :)
[/quote]
Miten helkkarissa?
Juuri eilen kävin raidat laittamassa, maksoi 70 e ja olen pienessä kaupungissa Länsi-Suomessa...
[/quote]Espoosta minäkin olen, mutta tuollaista hintaa en ole ikinä nähnyt värille ja leikkaukselle - ei ainakaan tällaisille olkapäille ulottuville hiuksille. Mistä tällaisia paikkoja löytyy ja onko työ oikeasti tasokasta ja hyvää?
No matkakuluihin menee äkkiä sen 10 euroa joten espoosta ei kannata lähteä kauhian kauas. Sitäpaitti, tää kampaaja tekee todella hyvää jälkeä
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:25"]
[/quote]
[/quote]
Miten helkkarissa?
Juuri eilen kävin raidat laittamassa, maksoi 70 e ja olen pienessä kaupungissa Länsi-Suomessa...
[/quote]
Sama p-pohjanmaalla, pitkien hiusten värjäys 70-90
€. Värjäytän aina kampaamossa, parempi tulos, en jaksa itse sählätä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:40"]
[/quote]Espoosta minäkin olen, mutta tuollaista hintaa en ole ikinä nähnyt värille ja leikkaukselle - ei ainakaan tällaisille olkapäille ulottuville hiuksille. Mistä tällaisia paikkoja löytyy ja onko työ oikeasti tasokasta ja hyvää?
[/quote]
Soukasta löytyy. On aika buukattu joten viikkoa etukäteen joutuu varamaan aikaa. Stadissa on montaa hyvää samaan hintaan. 50 euroon saa jo paikasta kun paikasta kunhan ei ole aivan stokkan talossa.
Minun tuttavapiirissäni väristä ja leikkauksesta maksetaan 90-150 euroa. Helsingissä.
Mitä ihmettä? nyt jotain faktoja kehiin, missä oikeasti noin matalat hinnat? Rypeekö suomi oikeasti vatsallaan lamassa?? Olen järkyttynyt, en ole käynyt kampaajalla vuoteen ja silloin satasella ei saanut Helsingissä MITÄÄN!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:47"]
Mitä ihmettä? nyt jotain faktoja kehiin, missä oikeasti noin matalat hinnat? Rypeekö suomi oikeasti vatsallaan lamassa?? Olen järkyttynyt, en ole käynyt kampaajalla vuoteen ja silloin satasella ei saanut Helsingissä MITÄÄN!
[/quote]
Parhaimpaan aikaan väri ja leikkaus maksoi 150 euroa. Yli 200 kampaajaa on vuoden aikana lopettanut pääkaupunkiseudulla. Jos ei halua mennä konkkaan on pakko alentaa hintoja. Näillä edullisilla, on tupa täynnä asiakkaita ja saattapi saada jotain muuta myytyä siinä samalla.
Harvoin pääsen kampaajalta ulos alta satasella..
Tuntuis riistolta käydä jollain 20 e kampaajalla. Kampaaja kuluttaa väh 1,5 h aikaa väriin ja leikkaukseen, alv on 24, kahdesta kympistä se on n vitosen. Plus ainekulut, vuokrat etc. Ei jää käteen mitään. :(
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:14"]
Tuntuis riistolta käydä jollain 20 e kampaajalla. Kampaaja kuluttaa väh 1,5 h aikaa väriin ja leikkaukseen, alv on 24, kahdesta kympistä se on n vitosen. Plus ainekulut, vuokrat etc. Ei jää käteen mitään. :(
[/quote]
Ei EHKÄ kuittiakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:14"]
[/quote]
Ei EHKÄ kuittiakaan.
[/quote]
Nojoo, sitten asia on eri jos kyseessä on joku pimeä vessakampaaja.
Kyllä nää kaikki antaa kuitin. Moni jättäkin ylimääräistä tippiä ja hyvä kampaaja osaa suositella yhtä sun toista kemikaalia ja tilpehööriä jolla saa nostettua loppusumman. Pääasia on saada asiakkaat liikkeelle, valita juuri tätä kampaajaa tai liikettä ja uskollisena palata uudestaan. Tässä on asia minkä harva yrittäjä edelleenkään ymmärtää. Miksi, ehkä luonne ei anna periksi ja koska asiakasta pitää kupata viimeiseen asti. Hauskempaa se on kuitenkin toivottaa hyvää päivänjatkoa asiakkaalle, joka lähtiessään on iloinen kun sellaista, jonka naamasta näkee pettymyksen ja petetyksi tulleen ilmeen. Ne asiakkaat ei palaa koskaan.
Käy kampaajalla laittamassa se tyvikasvukin.