Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naisista tulee parisuhteessa pirttihirmuja

Vierailija
07.02.2015 |

Niin miksi? Kauheita ämmiä. Ja äijät senkun makaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:29"]Aioin juuri tehdä tästä aiheesta aloituksen, vähän eri näkökulmasta. Eli miksi monista naisista tulee pirttihirmuja lasten saannin jälkeen? Itsessänikin juuri tätä ihmettelen. Olimme olleet yhdessä mieheni kanssa vuosikausia ennen lasten saamista, enkä aiemmin nalkuttanut ja valittanut juurikaan miehelleni. Hän on perusluonteeltaan melko laiska, mutta ei ole missään nimessä muuttunut laiskemmaksi lasten saannin jälkeen. Minusta on kuitenkin kuoriutunut varsinainen piikittelijä! Huomauttelen miehelleni tekemättömistä asioista, ohjeistan ja valitan sitten, kun hän ei heti teekään niin kuin toivon. Huomaan ikään kuin testaavani häntä. Olen tullut siihen tulokseen, että tämän on pakko johtua alkukantaisista vieteistä; nainen tarvitsee luotettavan uroksen, joka tekee kaikkensa lasten hyvinvoinnin eteen.

mä uskon tän johtuvan siitä et vasta lasten saannin jälkeen todella realisoituu se kuinka paljon nainen käyttää aikaa kodin hoitoon. Oltiin kans miehen kans 6 vuotta yhdessä ennen lapsia. Ei ongelmia. Vasta lasten saannin jälkeen tajusin et mähän se oon siivoojana ollut tässä taloudessa koko ajan! Kun oot vasta synnyttänyt ja esikoinenki roikku hihassa, ei enää jaksa mitään ylimäärästä aikuista lasta siihen vielä huollettavaksi. Näin on varmasti monilla. Ei kuitenkaan meillä, ja luulen, että muillakin vaikuttaa pohjimmaisena motiivina mainitsemani asia. Kun nainen on kotona lasten kanssa ja mies käy töissä, suurin osa kotitöistä kuuluu naiselle.

Miksi? Meillä kaksi hyvin aktiivista lasta 1v ja 2v. Tasan tarkkaan vietän aikani lasten kanssa. Kun kuopus nukkuu päiväunet ja esikoinen katsoo sillä välin lastenohjelmaa, saan käydä vessassa ja juoda kahvin. Meillä on iso koti ja miehen työpäivästä  riippuen olen lasten kanssa aamusta iltapäivään tai iltapäivästä iltaan. En minä ehdi kaikkea tekemään. En edes puolta! Usein ehdin imuroida, mutta pyykit, ruoanlaitto, tiskit yms odottavat lasten nukkumaanmenoa, jolloin mies on jo kotona. Mies vie koiran, hoitaa ruoanlaiton, tiskit ja puolet pyykistä. Minä pyyhin pölyt, järjestän tavarat, imuroin, pyyhin lattiat ja pesen vessat ja kylpyhuoneen.

Lasten kanssa olemme ulkona, leikimme, luemme satuja, käymme elokuvissa, kirjastossa, teemme ostokset, askartelemme jne. Oma palkkatyöni on asiantuntijatyötä  ja vaatii paljon, mutta minulla oli edes yksityiset vessakäynnit, ihan oikea lounas ja kukaan ei nykinyt jatkuvasti hihasta kahvia juodessani. Isäkuukausien jälkeen mies lähti töihin lepäämään.

Enkä koe olevani mikään pirttihirmu, vaan meidän parisuhteemme perustuu yhdessä päätettiin toimintatapoihin ja toisen kunnioittamiseen.

Ei niiden lasten kanssa pidä olla aamusta iltaan. Ei ihmekkään että lapsista tulee äidin helmoissa olevia l**se*eita.

Vierailija
62/63 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aioin juuri tehdä tästä aiheesta aloituksen, vähän eri näkökulmasta. Eli miksi monista naisista tulee pirttihirmuja lasten saannin jälkeen? Itsessänikin juuri tätä ihmettelen. Olimme olleet yhdessä mieheni kanssa vuosikausia ennen lasten saamista, enkä aiemmin nalkuttanut ja valittanut juurikaan miehelleni. Hän on perusluonteeltaan melko laiska, mutta ei ole missään nimessä muuttunut laiskemmaksi lasten saannin jälkeen. Minusta on kuitenkin kuoriutunut varsinainen piikittelijä! Huomauttelen miehelleni tekemättömistä asioista, ohjeistan ja valitan sitten, kun hän ei heti teekään niin kuin toivon. Huomaan ikään kuin testaavani häntä. Olen tullut siihen tulokseen, että tämän on pakko johtua alkukantaisista vieteistä; nainen tarvitsee luotettavan uroksen, joka tekee kaikkensa lasten hyvinvoinnin eteen.

Koska meitä naisia väsyttää. Siinä syy. Väsyttäääääääööö zzzzzzzzz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon mutta siksi että se on näemmä ainut tapa toimivalle suhteelle. Mitä lie äidin kuvaansa miehet elämäänsä naisessa etsivätkään pitämään ”kuria”, mutta minulta tämä kurinpito piirre puuttuu, ja voin sanoa että tästä syystä yksikään suhteeni ei ole pitemmän päälle kestänyt :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi