Naimisissa oleva nainen pettää, miksi?
Tämä vaimo jäi kiinni reilu kuukausi sitten yhteisen likkakaverin kautta. Paljastumisen jälkeen on käyttäytynyt kuin marttyyri, eikä näytä yhtään katumuksen merkkejä. Miten voi olla noin typerä ja lapsellinen? Aviomies täytti avioerohakemuksen omalta taholtaan ja nyt kehtaa tuleva ex vaimo vääntää kaikki asiat omaksi edukseen. Avioehtoa ei heillä ole, lapsia kylläkin. Vaimo hakee somealustoilta sääliä tai hyväksyntää muilta ihmisiltä/tutuilta toiminnalleen. Hänellä kun on paha olla (sitä ennen uhonnut tuhota miehensä elämän ja viedä häneltä lapset) ja sitten tämä (häntä ei kuulemma kukaan muu voi ymmärtää kuin oma äiti.)
Minne unohtui ne aviomiehen tunteet ja lasten, tämän kaiken jälkeen? Pistää kyllä kiukuksi aviomiehen puolesta ja huoli lasten pärjäämisestä nousi hetkellisesti pinnalle. Kehtaa vielä vaimo viestein kiusata aviomiestään korulauseilla rakkaudesta tai yhteenkuuluvuudesta. Tahallista kiusantekoa tuo on tai sitten vaan sillä vaimolla on helvetin outo tapa rakkauttaan näyttää ja osoittaa.
Minulta ei ainakaan ymmärrystä pettämiselle saa, olisi ennemmin eronnut ensin ja hakenut sitten seuraa muualta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää - mies vie kaiken.
Nainen pettää - mies vie kaiken.
Omaisuus menee lain mukaan objektiivisesti.
Sen sijaan nainen vie lapset 80% tapauksista. Usein vielä sosiaalitanttojen subjektiivisten "kyllä lapsi äitiä tarvitsee" asenteiden perusteella vaikka isä olisi objektiivisesti tarkasteltuna parempi huoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syy petokseen tulee niistä kotioloista. Sen naisen mies on nuupahtanut ja varmaan lihonutkin ja ehkä kaljuuntunutkin. Ja kiinnostunut kaikesta muista kuin hyvästä seksistä. Ja vaihtelu virkistää.
(Miehethän näitä argumentteja käyttää mielellään, jos heidän petoksestaan on kyse...)
Parisuhde on kahden kauppa. Tämän tyyppisissä keskusteluissa usein tulee esille juurikin se, että se pettäjän on ollut yksin siinä suhteessa. Pettäminen on seuraus, ei syy parisuhteen ongelmiin.
Olen viihtynyt hyvin sinkkuna, mutta pitäisiköhän minun sittenkin hankkia parisuhde, koska sitten voisin aina etsiä syyllistä sikailuuni puolisostani? Ihanaa tuollainen kaikki menee puolison piikkiin tyylinen vastuunotto omasta elämästään.
Esim hellyyden ja läheisyyden puutteen takia. Seksiä voi olla mutta ilman em se on ihan paskaa. Mulle ainakin riittäisi syyksi vaikka muuten parisuhde olisi kuinka ihana. Ei tuota vuosikymmeniä kestä
Vierailija kirjoitti:
Miksi aviomies ei antanut anteeksi?
Kyllä kuuluisi antaa.
Eli mielestäsi mies voidaan pakottaa seksiin silloin kun nainen haluaa?
"Avioehtoa ei heillä ole, lapsia kylläkin."
No eipä tietenkään avioehtoa :D
Kuka sitä nyt avioehtoa tekemään, kun rakkaus on ikuista ja avioliitto kestää vähintään sen 120 vuotta :D
Tuosta sinun tutustasi en tiedä, koska kaikki ovat yksilöitä ja erilaisia.
Minä olen pettänyt, koska mies lopetti seksin ja alkoi lisäksi arvostella rumasti ulkonäköäni. Se madalsi itsetuntoani ja tarvitsin kokemuksen, että muiden miesten mielestä olen yhä haluttava. Tämän vahvistuksen jälkeen on helpompi erotakin, kun uskaltaa ajatella, että joillekin muille vielä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta sinun tutustasi en tiedä, koska kaikki ovat yksilöitä ja erilaisia.
Minä olen pettänyt, koska mies lopetti seksin ja alkoi lisäksi arvostella rumasti ulkonäköäni. Se madalsi itsetuntoani ja tarvitsin kokemuksen, että muiden miesten mielestä olen yhä haluttava. Tämän vahvistuksen jälkeen on helpompi erotakin, kun uskaltaa ajatella, että joillekin muille vielä kelpaa.
ei helevetti naiset on tyhmiä
Olen harrastanut seksiä yli kymmenen avio/avoliitossa olevan naisen kanssa ja on ollut helppo saada heidät sänkyyn. Osan kanssa seksisuhde jatkunut vuosia. Melkein kaikki olleet valmiit jättämään miehensä jos olisin halunnut vakavampaan suhteeseen, osa jopa puhunut lapsenteosta kanssani. En ole innostunut, haluan vain seksiä.
Näin täällä kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä yli kymmenen avio/avoliitossa olevan naisen kanssa ja on ollut helppo saada heidät sänkyyn. Osan kanssa seksisuhde jatkunut vuosia. Melkein kaikki olleet valmiit jättämään miehensä jos olisin halunnut vakavampaan suhteeseen, osa jopa puhunut lapsenteosta kanssani. En ole innostunut, haluan vain seksiä.
Mulla vähän isommat luvut, mutta häveliäisyyssyistä käytän prosentteja. Avioliitossa olevista naisista, joista olen ollut kiinnostunut, yli 50% on lähtenyt mukaan seksiä harrastamaan. Iso osa heti ja loput hetken päästä.
Nainen kostaa käyttäen vahvoja sosiaalisia taitojaan ja niissä peleissä mies jää aina häviölle. Yhä edelleen nainen esitetään lähes aina uhrina jolle sataa sympatiaa joka suunnasta jolloin myös hänen tavoitteilleen ollaan myötämielisiä.