Poliisista trauma
Tästä on kaksi vuotta aikaa, mutta minulle tehtiin kerran kotietsintä, koska olin rikoksesta epäilty ja samaan syssyyn otettiin sormenjäljet ja dna. Sain asiallisesti sakon huumeista, koska minulla oli pieni määrä mm. kannabista. Kuitenkin tuosta jäi minulle ahdistus ja olen ollut peloissani siitä asti - kirjaimellisesti. Olen käynyt mielessäni tuhat vaihtoehtoa lävitse miten voisin suojata itseäni poliisilta ehkä suurinpana ulkomaille muutto. En koe olevani turvassa omassa talossani. En nimittäin ollut täysin järjissäni silloinkaan vaan yritin korjata itselääkityksellä tilaa, joka oli aiheutunut epäonnistuneesta mielenterveyshoidosta. Näin ollen minulla on mielikuva että jos olen sairas, niin minut jyrätään armotta ja sama voi tapahtua uudelleen. Löytyykö täältä ketään joka voisi auttaa tunteitteni kanssa? Minulla on jopa diagnosoitu ptsd, mutta en ole uskaltanut kertoa kenellekään että tämä aiheutti sen.
Kommentit (10)
Älä tee rikoksia niin ei tartte olla poliisin kanssa tekemisissä. Niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:28"]
Älä tee rikoksia niin ei tartte olla poliisin kanssa tekemisissä. Niin yksinkertaista.
[/quote]
Mitä jos minä olen niin mielisairas että en pysty vaikuttamaan siihen niinkuin tässä tapauksessa. Sehän oli se pointti. Ap
Narkkari! Poliisihan teki ihan oikein. Älä tee jotain, jollet kestä mahdollisia seurauksia.
urpo ap. mene hoitoon tai hoida ainakin lääkityksesi kuntoon.
Suomessa ei poliisia tarvitse kenenkään pelätä.
Yöllä kirjoitettu. Vastaan silti.
Eihän se poliisi tehnyt sulle mitään pahaa. En ymmärrä, miksi pelkäät?
Ok. no mulla on poliisista fantasia. terv. Palli-Jorma kuopiosta
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:15"]
Ok. no mulla on poliisista fantasia. terv. Palli-Jorma kuopiosta
[/quote]
Minä kyllä toivoinkin että tähän aikaan päivästä, tai ennenminkin yöstä, olisi hieman epämääräisempää porukaa liikkeellä, mutta en odottanut tätä. Ap eli minä, on muuten nainen. Jos se auttaa ymmärtämään henkistä puolta tässä asiassa.