Samaan hyttiin kolmen tuntemattoman miehen kanssa?
Eli kyseessä olisi opiskelijaristeily, jonne todellakin haluaisin mukaan, mutta kun pääsin ilmoittautumaan niin huomasin, että melkein kaikki hyttipaikat olivat jo täyttyneet... Tilaa oli jäljellä enimmäkseen vain sellaisissa hyteissä, joissa pelkkiä miehiä. Niinpä päädyin varaamaan alustavasti itselleni paikan hytistä, jossa oli jo ennestään kolme miestä.
En tunne ketään noista miehistä entuudestaan, mutta kaikilla oli kuitenkin ihan suomalaiset nimet. Mitä mieltä palstalaiset olette, onko jotenkin riskaabelia yöpyä samassa hytissä tuntemattomien miesten kanssa? Kuinka todennäköistä on, että jotain ikävää voisi oikeasti sattua, vai onko tälläisten miettiminen vain turhaa ennakkoluuloa?
Mitään sellaista ongelmaa minulla ei ole, että jotenkin arastelisin näyttäytyä alusvaatteisillani vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, koska olen täysin sinut vartaloni kanssa, eikä siinä ole mielestäni mitään peiteltävää/häpeiltävää. Kuitenkin jollain tavalla arveluttaa, kun tuntuu että ainakin osa kavereistani suhtautuu tähän ajatukseen huomattavasti minua epäluuloisemmin.
Mitä teen? Pitäisiko minun peruuttaa tämänhetkinen hyttivaraukseni noiden kolmen miehen seurassa ja yrittää sumplia itselleni paikka jostain naisvaltaisesta hytistä, vai unohdanko vain ennakkoluulot ja majoitun rohkeasti samaan hyttiin niiden miesten kanssa?
Kommentit (37)
Aika erikoinen kysymys.
Kolme täysin tuntematonta miestä hytissä laivalla, jossa ryypätään rankasti. Mitäs siitä nyt voisi seurata? Vaihtoehdot ovat lähinnä ne, että miehet ryyppäävät railakkaasti kanssasi kuin olisit "one of the guys", tai sitten he menevät omia menojaan sinusta välittämättä ja tulevat hyttiin sammumaan ja nukkumaan, tai sitten joku heistä tai kaikki aikovat harrastaa seksiä kanssasi, joko luvan kanssa tai ilman.
Minkä noista vaihtoehdoista uskoisit tai toivoisit olevan todennäköisin?
Älä mene tuntemattomien miesten kanssa minnekään. Se on hyvin vaarallista. Oikeasti.
Mitä mieltä ne miehet on siitä? Ehkä ne ei haluaisi eri sukupuolista hyttikaveria?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"]
No enpä tod menisi edes yhden tuntemattoman miehen kans samaan hyttiin, oli sitten miten suomalainen tahansa.
[/quote]
Miksi? Suhtaudutko jokaiseen mieheen potentiaalisena raiskaajana?
[/quote]
On syytä suhtautua.
No enpä tod menisi edes yhden tuntemattoman miehen kans samaan hyttiin, oli sitten miten suomalainen tahansa.
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Better safe than sorry.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"]
[/quote]
[/quote]
En suhtaudu.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
"Mitään sellaista ongelmaa minulla ei ole, että jotenkin arastelisin näyttäytyä alusvaatteisillani vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, koska olen täysin sinut vartaloni kanssa" Miksi ihmeessä sun pitäisi näyttytyä alusvaatteisillas näiden edessä?
[/quote]
Ehkä aloittajalla on ekshibitionistisia taipumuksia? :D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:40"]
Ööh miksi et vaihtaisi vaatteita vessassa lukkojen takana? Noloa kyllä olisi pienessä hytissä kukkuloida alusvaatteillaan... Tai siis voihan ne miehet jopa pilkata myöhemmin muille?
[/quote]
Koska pilkkaaminen onkin pahinta mitä voisi tapahtua..
Ei missään tapauksessa, todella vaarallista.
Mene vaan. Aika harvoin kantasuomalaisten kanssa on mitään ongelmia, eli jos yhdenkään hyttikaverin nimi ei ole Ahmed niin eikun bileisiin mukaan.
Provo. Ne myydään joko mies tai nais hytteinä. Ei anneta edes tolleen sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juuri tämän asenteen takia tunnen itseni todella vaivautuneeksi naisseurassa. T. ujo mies.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:40"]
Ööh miksi et vaihtaisi vaatteita vessassa lukkojen takana? Noloa kyllä olisi pienessä hytissä kukkuloida alusvaatteillaan... Tai siis voihan ne miehet jopa pilkata myöhemmin muille?
[/quote]
Koska pilkkaaminen onkin pahinta mitä voisi tapahtua..
[/quote]
No voi Jeesus. Tottakai tarkoitin, että jos ne miehet eivät ole raiskareita, alusvaatteillaan kekkulointi ei ole MUUTENKAAN järkevää. Vai onko sinusta ihan fiksua olla puolialastomana tuntemattomien miesten seurassa, vaikka eivät he tekisikään mitään sinulle? Ap menee yllättäen miesporukan hyttiin ja hengaa alusvaatteillaan, saattaahan se nyt levitä ikävinä juoruina ja ihmettelyinä. Itse en tykkäisi siitäkään.
Heh, voi teitä. En kyllä itsekään menisi, mutta kaveri on monesti ollut esim. junan hytissä Venäjällä (venäläisten) tuntemattomien miesten kanssa eikä mitään ongelmia... Samoin myös hostelleissa saattaa olla tilanteita, että sekahuoneissa vain tuntemattomia miehiä. Elämä on.
no ainakin siellä opiskelijaristeilyllä nussitaan. joka paikasta löytyy käytettyjä kortsuja ja se haju kun sperma ja pillunesteet muhinu yön yli.. huh t. laivan siivooja
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juuri tämän asenteen takia tunnen itseni todella vaivautuneeksi naisseurassa. T. ujo mies.
[/quote]
Ja minä taas tunnen olono turvattomaksi tuntemattomassa miesporukassa. Mieluummin olisin vaivaantunut kuin varuillani.
Mun kokemus opiskelijaristeilyistä on se, että kukaan ei nuku ja ne jotka nukkuu, ei tee sitä omissa hyteissään. Joistain hyteistä löytyy monen ihmisen kasoja yhdeltä sängyltä... Eli lähde vain ja valvo koko yö tai sitten "sammu" jonkun naispuolisen kaverin hyttiin kun aika on sopiva. Tai sitten nukut siellä omassa hytissäs ja pidät sen alkoholinkäytön sillä tasolla, että tiedät koko ajan mitä tapahtuu ja missä olet. On sitä ennenkin ihmiset yöpyneet tuntemattomien kanssa ilman ongelmia, esim hostellit... En usko, että olet vaarassa mutta aina kannattaa varautua.