Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin elää ilman seksiä

Vierailija
06.02.2015 |

Onko muita kaltaisiani naisia? Minulle seksi on yhdentekevää ja senkin ajan voi käyttää paremminkin. Olen urakeskeinen ja tarkka ihminen monen asian suhteen. Lapset tehty ja kouluikäisiä ovat jokainen. Seksi kiinnosti aikanaan lapsentekomielessä. Lasteni isän kanssa olen eronnut ja olen seurustellut yhden miehen kanssa sen jälkeen. Kaipaan suhteelta huomattavasti enemmän henkisyyttä ja yhteisiä harrastuksia kuin fyysistä läheisyyttä. Ehkä herätän ristiriitaisia tunteita, sillä olen ulkoisesti kivalta näyttävä, naisellinen ja ulospäinsuuntautunut. Seksi ei vaan innosta ja sen perään miehet tuntuvat olevan. OLen sinut itseni kanssa näin, mutta olisi mukavaa saada kommentteja samankaltaisilta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teet seksipalstalle tällaisen aloituksen? Voisin antaa oman aviomieheni sinulle, sillä tulisitte varmaan hyvin toimeen - ainakin seksin suhteen. Itse tykkään seksistä,  enkä voisi elää ilman sitä. Henkisistä asioista en ole niinkään kiinnostunut,  mutta olenhan luonnontieteitä koulutukseltaan :)

Vierailija
2/5 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonnontieteitä koulutukseltasi, okei. Periaatteessa voisin, käytännössä en. Joka ikinen kerta kun näen jossain naisen kauniin hoikan perseen, meinaa kullini räjähtää.

Kotona lehtiä lukiessa silmiin osuu monesti kauniita hoikkia naisen perseitä, aina joutuu viettämään hetken vessassa käteen vetämässä. Hitain pitkin vedoin ja katse siinä naisen perseessä, mitä hitaammat vedot, sen pidemmälle lentävä lasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Seksi-palstalla voi käsitellä aihetta seksi monesta eri näkökulmasta.

Vierailija
4/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole mikään välttämätön perustarve. Aika pian oppii olemaan ilmankin. Ja on pariskuntia, jotka eivät harrasta seksiä ja se toimii, kun molemmat ovat samaa mieltä asiasta.

Vierailija
5/5 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:09"]Ei seksi ole mikään välttämätön perustarve. Aika pian oppii olemaan ilmankin. Ja on pariskuntia, jotka eivät harrasta seksiä ja se toimii, kun molemmat ovat samaa mieltä asiasta.
[/quote]

Kyllä se toisille on välttämätön perustarve. Ja mielestäni on todella epäasiallista esim avioliitossa vähätellä puolison perustarpeita.

Ei 7-8 tuntia untakaan ole ihmisen perustarve, jos asiaa lähdetään oikein ruotimaan. 4-5 tuntia riittää (älykkyys vähän kärsii, mutta ei se elämää estä).

Eli vaikka seksi ei ole kaikille perustarve, monille ihmisille se sitä kuitenkin on. Ja sitä tulisi kunnioittaa myös parisuhteissa. Erityisesti miehet tuntuvat kärsivän tästä, että vaimolla ei ole seksuaalisia tarpeita. Mutta enenevässä määrin myös naiset kärsivät miesten "tarpeettomuudesta".

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän