TMI, mutta pakko avautua. Voisinko olla niin sekaisin, että olisin itse kehitellyt sellasen ulostamisvaikeuden
Eli siis kun mun suolisto ei tyhjene kunnolla ja se ei ole vaan pelkkä tunne, koska todistetusti sieltä tulee vielä kakkaa kun ensimmäinen ”satsi” on tullut. En nyt viitsi kertoa yksityiskohtia siitä miten tiedän, että suoli ei ole tyhjentynyt, ihan vain säästääkseni teitä lukijoita ällötykseltä. Lääkärissä käyty ja kuulemma mitään vikaa ei ole, ei laskeumaa tai suolentuppeumaa, joita olin itse epäillyt. Kävin siis yleislääkärillä. En vain tajua miksi mulla sitten olisi tämmöinen vaiva ja en omasta mielestäni ole sekaisin, että kehittelisin kakkaamisesta tällaisen ongelman. Jos jollain muullakin sattuu olemaan jotain vastaavia vaivoja niin haluaisin kuulla kokemuksia, ja oletko saanut apua vaivoihin jne.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt, onko tämä provo? Ei kai kukaan normaali, järkevä ihminen tunge sormia peräaukkoonsa ulostamisen jälkeen? En voi uskoa tätä. Kakkaat mitä sieltä tulee, ja sitten kun kakattaa seuraavan kerran niin kakkaat uudelleen. Etkä todellakaan pistä sormia perseeseesi enää ikinä!
Voitko lukea esim. vaikka tuon linkin? Ja vanhuksiakin joudutaan sairaaloissa tuseraamaan. Ei tuo ole mikään ennenkuulumaton juttu. Ei kannata laukoa noin kärkkäitä mielipidettä asiasta, josta ei edes tiedä. Ap
https://www.terveyskyla.fi/vatsatalo/vatsaoireet/ulostamisvaikeus
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ole taka- vaan mentaalipuolen ongelmia.
Niitähän on itse kullakin meistä. Minun mielestä tietynlaista ongelmaa päässä niilläkin jotka toitottaa omia mielipiteitään totuuksina, vaikka eivät edes asioista tiedä. Jonkinlaista suuruusharhaa itsestä ja omista kyvyistä. Ap
Varmaan veemäistä kun ei pääse aamulla lähtemään minnekään ennenkuin on vessassa rampattu moneen otteeseen. :/ Mulla ei onneksi ole noin ärhäkkää vaivaa. Linkkasin tuon ulostamisvaikeuslinkin tuohon siksi, että tällainen vaiva voi kyllä oikeasti olla olemassa. Itse olen vain siitä kehitellyt päässäni liian suuren ja elämää hallitsevan asian. Jauhan nykyään perheenjäsenillenikin jatkuvasti näistä kakkaamisvaivoista. 😂 Eikö olekkin niin tyhmää kun elämässä voi tulla itsestäänselvimmistäkin asioista ongelma. 😣 Ap