40 minuuttia suihkussa?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:14"]
Mulla menee pelkkään perseen pesuun se 10 minuuttia. En todellakaan kerkeis siinä ajassa peseen hiuksia, sheivaan, saippuoimaan kehoa, pesemään pimpin, laittamaan hoitoainetta yms...
[/quote]
Eikö teile ole jo lapsena opetettu, että saippuoinnin tms. ajaksi se suihku pistetään kiinni?
[/quote]
Kyllä. En ole sanonutkaan että pitäisin koko suihkussa olo aika sitä hanaa päällä. Silti siellä SUIHKUSSA kestää tunti, ei se vesi ole päällä koko aikaa.
[/quote]
Mahtavaa. Nyt mun persettä ei enää kutita. Saatte kaikki olla suihkussa vaikka kuusi tuntia päivässä, kunhan se vesi ei valu varttia enempää!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:08"]ANTAKAA IHMISTEN OLLA SUIHKUSSA NIIN PITKÄÄN KUN NE HALUAA, EI VOI TEIDÄN PERSETTÄNNE KUTITTAA NIIN PALJON. [/quote] Kyllä se vähän kutittaa jos ei ole asuntokohtaisia mittareita ja kaikki veen hovaajat asuvat samassa taloyhtiössä.
[/quote]
TAJUA NYT JO, esim tässä yhtiössä jossa minä asun, on asuntokohtainen mittari! Maksan joka kuutiosta jonka käytän. Silti olen suihkussa lähes tunnin joka päivä. Vituttaako???
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:00"]Jo nyt on jumal...meillä menee 350 kuutiota vettä vuodessa ja ihan ite maksetaan joka litra! Koskaan ei ole harmittanut maksaa. Meidän porukka tuoksuukin aina hyvälle ja kulkee puhtaissa vaatteissa ja koti on siisti. [/quote] Eli teillä menee vähintään 2000€ vuodessa pelkästään veteen. Ihan järjetöntä... [/quote]
Mä asun yksin ja mulla menee vuodessa 800 euroa veteen. [/quote] Ei muuten tasantarkkaan mene, jos maksat kulutuksen mukaan. Vai yritätkö paikkailla ja miinustit jäteveden joka on melkein saman verran kuin puhdaskin. [/quote]
En siis ole tuo joka sanoi että menee se 350 kuutiota. Vaan olen eri tyyppi. Ja minulla menee 800 euroa vuodessa veteen ja veismaksu menee kulutuksen mukaan. Asun siis yksin yksiössä. [/quote] No miksi aitten vastasit ja lainasit nuihin viesteihin? 800€ / n.6€ jotakuinki 10 kuutiota kuussa, mikä ainakin mielestäni on kohtuudessa.
[/quote]
Ei ole vaan yhteensä vähä päälle 150 kuutiota vuodessa. Kai mä nyt saan lainata ketä haluan?
Itselleni suihku on päivän rentouttavin hetki, joten siellä vierähtää vähintään 30 minuuttia. Nautin siitä lämpimästä vedestä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:08"]ANTAKAA IHMISTEN OLLA SUIHKUSSA NIIN PITKÄÄN KUN NE HALUAA, EI VOI TEIDÄN PERSETTÄNNE KUTITTAA NIIN PALJON. [/quote] Kyllä se vähän kutittaa jos ei ole asuntokohtaisia mittareita ja kaikki veen hovaajat asuvat samassa taloyhtiössä.
[/quote]
TAJUA NYT JO, esim tässä yhtiössä jossa minä asun, on asuntokohtainen mittari! Maksan joka kuutiosta jonka käytän. Silti olen suihkussa lähes tunnin joka päivä. Vituttaako???
[/quote]
Kai sulla on oma varaaja myös?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:36"]
Mulla menee pelkkään perseen pesuun se 10 minuuttia. En todellakaan kerkeis siinä ajassa peseen hiuksia, sheivaan, saippuoimaan kehoa, pesemään pimpin, laittamaan hoitoainetta yms...
[/quote]
Eikö teile ole jo lapsena opetettu, että saippuoinnin tms. ajaksi se suihku pistetään kiinni?
[/quote]
Kyllä. En ole sanonutkaan että pitäisin koko suihkussa olo aika sitä hanaa päällä. Silti siellä SUIHKUSSA kestää tunti, ei se vesi ole päällä koko aikaa.
[/quote]
Mahtavaa. Nyt mun persettä ei enää kutita. Saatte kaikki olla suihkussa vaikka kuusi tuntia päivässä, kunhan se vesi ei valu varttia enempää!
[/quote]
Kyllä se valuu enemmän kuin vartin. Maksan silti joka kuution itse, joten ei ole tippaakaan sun asias vaikka suihku olis koko ajan päällä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:00"]Mä istun ammeessa aina 20-60 min. En lopeta veden valuttamista missään vaiheessa kylvyn aikana. Aina kun amme on täynnä, avaan tulpan, jolloin se tyhjenee hiljakseen. Lopulta suljen tulpan ja täyttyminen alkaa jälleen. Kylven 1-2x joka päivä. Mitä vitun väliä paljonko vettä kulutan? Ei vaikuta vastikkeeseen, eikä vesi päijänteestä lopu.
[/quote]
Onko kiva lillua omassa paskassa
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole, mutta ei tästä talosta lämmin vesi ole loppunut vielä kertaakaan. Lopetajo puutumasta asioihin jotka ei kuulu sulle paskan vertaa.
On aika hiton pitkä aika. 3-5 minuuttia riittää.
Olen tosin mies, mutta siltikin olen tuota mieltä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se valuu enemmän kuin vartin. Maksan silti joka kuution itse, joten ei ole tippaakaan sun asias vaikka suihku olis koko ajan päällä.
[/quote]
Jätäpä se vaikka ensi yöksi päälle. Ihan vaan koska voit ja kun mua niin harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:49"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten on jäänyt opettamatta se, ettei suihkussa kuitenkaan ihan suolihuuhtelua tarvitse tehdä. Jos kerran pelkkä takapuolen pesu vie 10 minsaa...
[/quote]
Kyllähän se vie aikaa kun kunnolla pesee. Hieroo saippuat pariin kertaa, pesee pakarat, välilihan yms.
[/quote]
Hieroo saippuat pariin kertaan? Tervetuloa hiiva.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole, mutta ei tästä talosta lämmin vesi ole loppunut vielä kertaakaan. Lopetajo puutumasta asioihin jotka ei kuulu sulle paskan vertaa.
[/quote]
Ainoastaan sun naapureille, jotka maksaa lystin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Ei vituta, kunhan itse maksat. Mutta nämä jotka täällä hehkuttavat kiinteästä vesimaksusta ja juoksettavat sitä toden teolla, niin ne vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:08"]ANTAKAA IHMISTEN OLLA SUIHKUSSA NIIN PITKÄÄN KUN NE HALUAA, EI VOI TEIDÄN PERSETTÄNNE KUTITTAA NIIN PALJON.
[/quote]
Kyllä se vähän kutittaa jos ei ole asuntokohtaisia mittareita ja kaikki veen hovaajat asuvat samassa taloyhtiössä.
[/quote]
No muuta pois. Pitäisikö olla jotain haisuleita? Siitäkin tulisitte tänne sitten valittamaan kun on se helvetin vaikeaa avata se suu
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:11"]
Mäkin lotasin niin kauan kun tuli talouskohtaset vesimittarit ja lasku 2kuukaudelta rapiat 500ekkua.Sen jälkeen ollu pakko rajottaa turhaa suihkuttelua vaikka ihanaahan se on.
[/quote]
Tuohan tarkoittaisi yli 150 kuutiota... Eli 60 päivällä jaettuna 2500 litraa päivässä? Jos suihkusta vettä juoksee 10 litraa minuutissa, silloin suihkun pitää olla päivittäin yli neljä tuntia auki. Mitä muuta olet ehtinyt tehdä kuin olla suihkussa?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:30"]
15 minuuttia riittää pitkähiuksiselle, vaikka käyttäisi myös hoitoainetta. Järjetöntä valuttaa vettä hukkaan.
[/quote]
Ei se vesi mihinkään lopu vaikka siinä suihkussa istuisi kaks tuntia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:18"]
No huhheijaa taas. Kyllä Suomessa vettä riittää ja lähes kaikki saadaan puhdistettua takaisin käyttöön. Olen suihkussa just niin kauan kuin haluan. Hajoa siihen.
[/quote]
Millä lämmität sen veden? Tunnin juoksutus on 27 kWh.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:08"]
Mulla on kiinteä vesilasku joten tykkään meditatiivisistä, piiitkistä ja kuumista suihkuista. Helposti menee vähintään tuo 30 min. Jokainen tyylillään :)
[/quote]
Ja sinun takiasi se kiinteä vesimaksu nousee.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:45"]
On aika hiton pitkä aika. 3-5 minuuttia riittää.
Olen tosin mies, mutta siltikin olen tuota mieltä.
[/quote]
Olen nainen, enkä mitenkään voi ymmärtää, mitä siellä suihkussa VOI tehdä varttia pitempään.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:37"]
Mulle ei. Saatan vaan istua siellä tunnin. Koska mulle se on rauhallinen ja lämmin paikka.
[/quote]
Minulla on tuota varten sauna.
Tuollaisten tuhlaajaholvaajien vuoksi asun omakotitalossa. Ei tarvi maksaa naapurien pöljäilystä ja asuminen on helvetin paljon halvempaa kuin yhtiöissä.
[/quote]
Itse asun kerrostalossa ja meillä menee vesi kulutuksen mukaan. Silti olen suihkussa sen 40-60 minuuttia joka päivä.