40 minuuttia suihkussa?
Onko pitkä aika?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:45"]Ihanaa vetää puhdasta vettä vessasta tai pestä autoa kraanavedellä, kun samalla voi miettiä kuivuuteen kuolevia neekerinpentuja afrikassa. Vitun neekerit...
[/quote]
Muista iltalääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:14"]
Mulla menee pelkkään perseen pesuun se 10 minuuttia. En todellakaan kerkeis siinä ajassa peseen hiuksia, sheivaan, saippuoimaan kehoa, pesemään pimpin, laittamaan hoitoainetta yms...
[/quote]
Eikö teile ole jo lapsena opetettu, että saippuoinnin tms. ajaksi se suihku pistetään kiinni?
[/quote]
Tai sitten on jäänyt opettamatta se, ettei suihkussa kuitenkaan ihan suolihuuhtelua tarvitse tehdä. Jos kerran pelkkä takapuolen pesu vie 10 minsaa...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:37"]
Mulle ei. Saatan vaan istua siellä tunnin. Koska mulle se on rauhallinen ja lämmin paikka.
[/quote]
Minulla on tuota varten sauna.
Tuollaisten tuhlaajaholvaajien vuoksi asun omakotitalossa. Ei tarvi maksaa naapurien pöljäilystä ja asuminen on helvetin paljon halvempaa kuin yhtiöissä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:37"]
Mulle ei. Saatan vaan istua siellä tunnin. Koska mulle se on rauhallinen ja lämmin paikka.
[/quote]
Tuollaisten tuhlaajaholvaajien vuoksi asun omakotitalossa. Ei tarvi maksaa naapurien pöljäilystä ja asuminen on helvetin paljon halvempaa kuin yhtiöissä.
[/quote]
Häh? Enhän mä sitä vettä koko tuntia valuta. Asu vaan siellä omakotitalossas, niitä ei täälläpäin ihan jokanen saa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:37"]
[/quote]
[/quote]
Tämä. Ja samalla ihmiset valittaa kaiken olevan kallista. Mikä kumma se on, kun tuhlataan vettä ja sisälämpötila huitelee hellelukemissa? Kai asuminen sitten maksaakin, kun törsätään vettä viemäriin ja lämpöä taivaan tuuliin.
40min?? Ja luonto kiittää, toivottavasti edes maksatte itse vetenne ettei mene muiden piikkiin.
Se vesi (ja jätevesi) nimittäin maksaa...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:20"]Oletteko tosissanne noiden aikojenne kanssa? Ettekö te OIKEASTI tajua, miten haitallista tuokin on ilmastolle? Oletteko koskaan kuulleet turhasta energiankulutuksesta? Mutta ei se mitään, "minulta minulle terveisin minä" -sukupolvi se jyllää.
[/quote]
Vitun ituhippi.Taidankin jättää suihkun valumaan yöksi ja uuni täysille
ANTAKAA IHMISTEN OLLA SUIHKUSSA NIIN PITKÄÄN KUN NE HALUAA, EI VOI TEIDÄN PERSETTÄNNE KUTITTAA NIIN PALJON.
On pitkä aika. Itse vietän myös suihkussa sen verran. Onneksi toistaiseksi on kiinteä vesilasku. Suihku on mun rentoutumispaikka :)
Suihku ja sauna ovat aivan eri asia. Saunassa tulee hiki, suihkussa raikas olo. En oo ees kovin kuumassa suihkussa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:00"]
Jo nyt on jumal...meillä menee 350 kuutiota vettä vuodessa ja ihan ite maksetaan joka litra! Koskaan ei ole harmittanut maksaa. Meidän porukka tuoksuukin aina hyvälle ja kulkee puhtaissa vaatteissa ja koti on siisti.
[/quote]
Mutta sielu löyhkää, tänne asti.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:27"]
On, tyhjänpäiväistä vedentuhlausta, toivottavasti vesilaskusi on kulutuksen mukaan.
[/quote]
vaan kun ei ole, ottaako päähän ??
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:20"]
Oletteko tosissanne noiden aikojenne kanssa? Ettekö te OIKEASTI tajua, miten haitallista tuokin on ilmastolle? Oletteko koskaan kuulleet turhasta energiankulutuksesta? Mutta ei se mitään, "minulta minulle terveisin minä" -sukupolvi se jyllää.
[/quote]
No huhheijaa taas. Kyllä Suomessa vettä riittää ja lähes kaikki saadaan puhdistettua takaisin käyttöön. Olen suihkussa just niin kauan kuin haluan. Hajoa siihen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:00"]Jo nyt on jumal...meillä menee 350 kuutiota vettä vuodessa ja ihan ite maksetaan joka litra! Koskaan ei ole harmittanut maksaa. Meidän porukka tuoksuukin aina hyvälle ja kulkee puhtaissa vaatteissa ja koti on siisti. [/quote] Eli teillä menee vähintään 2000€ vuodessa pelkästään veteen. Ihan järjetöntä... [/quote]
Mä asun yksin ja mulla menee vuodessa 800 euroa veteen. [/quote] Ei muuten tasantarkkaan mene, jos maksat kulutuksen mukaan. Vai yritätkö paikkailla ja miinustit jäteveden joka on melkein saman verran kuin puhdaskin.
[/quote]
En siis ole tuo joka sanoi että menee se 350 kuutiota. Vaan olen eri tyyppi. Ja minulla menee 800 euroa vuodessa veteen ja veismaksu menee kulutuksen mukaan. Asun siis yksin yksiössä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:08"]ANTAKAA IHMISTEN OLLA SUIHKUSSA NIIN PITKÄÄN KUN NE HALUAA, EI VOI TEIDÄN PERSETTÄNNE KUTITTAA NIIN PALJON.
[/quote]
Kyllä se vähän kutittaa jos ei ole asuntokohtaisia mittareita ja kaikki veen hovaajat asuvat samassa taloyhtiössä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:00"]Jo nyt on jumal...meillä menee 350 kuutiota vettä vuodessa ja ihan ite maksetaan joka litra! Koskaan ei ole harmittanut maksaa. Meidän porukka tuoksuukin aina hyvälle ja kulkee puhtaissa vaatteissa ja koti on siisti. [/quote] Eli teillä menee vähintään 2000€ vuodessa pelkästään veteen. Ihan järjetöntä... [/quote]
Mä asun yksin ja mulla menee vuodessa 800 euroa veteen. [/quote] Ei muuten tasantarkkaan mene, jos maksat kulutuksen mukaan. Vai yritätkö paikkailla ja miinustit jäteveden joka on melkein saman verran kuin puhdaskin.
[/quote]
En siis ole tuo joka sanoi että menee se 350 kuutiota. Vaan olen eri tyyppi. Ja minulla menee 800 euroa vuodessa veteen ja veismaksu menee kulutuksen mukaan. Asun siis yksin yksiössä.
[/quote]
No miksi aitten vastasit ja lainasit nuihin viesteihin? 800€ / n.6€ jotakuinki 10 kuutiota kuussa, mikä ainakin mielestäni on kohtuudessa.
Mulla menee pelkkään perseen pesuun se 10 minuuttia. En todellakaan kerkeis siinä ajassa peseen hiuksia, sheivaan, saippuoimaan kehoa, pesemään pimpin, laittamaan hoitoainetta yms...
[/quote]
Eikö teile ole jo lapsena opetettu, että saippuoinnin tms. ajaksi se suihku pistetään kiinni?
[/quote]
Kyllä. En ole sanonutkaan että pitäisin koko suihkussa olo aika sitä hanaa päällä. Silti siellä SUIHKUSSA kestää tunti, ei se vesi ole päällä koko aikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:49"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten on jäänyt opettamatta se, ettei suihkussa kuitenkaan ihan suolihuuhtelua tarvitse tehdä. Jos kerran pelkkä takapuolen pesu vie 10 minsaa...
[/quote]
Kyllähän se vie aikaa kun kunnolla pesee. Hieroo saippuat pariin kertaa, pesee pakarat, välilihan yms.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:15"]
Järjentöntä vedentuhlausta.
[/quote]
Asiallinen komentti Afrikassa, mutta Suomesta ei vesi kuluttamalla lopu.
[/quote]Niin, mutta sen lämmittämiseen kuluu paljon energiaa.
[/quote]
Kommentissa otettiin kantaa vain veden kulutukseen ei sen lämittämiseen.
[/quote]
Joo, joku varmaan seisoon puoli tuntia KYLMÄSSÄ SUIHKUSSA!!! Vitun pahvi. Vesi ja energia ei voi kadota, mutta sen siirtäminen paikasta toiseen maksaa ja siksi sen käyttö maksaa.