Mikä on tämän Marimekon huivin nimi/kuosi?
Kommentit (328)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:23"]Huivipoika ilmoitautuu.
En tosiaan tiedä mitä tänne vastailla, kommentteja tulee enemmän kuin laki sallii (toisinkuin tarjouksia huiviin...), kai tässä pitäisi olla imarreltu kaikesta huomiostanne? :DD Välillä tosin jo vähän pelotti tunnistamiset ja mammojen kyylimisryntäys, mutta itsehän sitä on syypää kun antoi teille väylän kyylätä.
Enpä ajatellut huivin kuosia mietiskellessä että tästä kehkytyisi tällainen soppa :––––D Syytän kaveria, hän käski kysymään apua täältä kun mammat kuulemma tietää kaiken. Tosiaankin näyttää tietävän vähän liikaa nimittäin minusta, siitä huivista ei niinkään
-Huivipoju- :----DDFvdfg
[/quote]
Yes I'm honoured että otit tämän nimen! Tämän päiväinen tenttinluku on nothing tämän rinnalla. Welcome Huivipoika, av ei ole paha paikka ja mieti, miten huivin arvo on noussut tämän ketjun myötä. Ehkä voisit lanseerata oman Huivipoika-huivikaupan, josta av-mammat voivat ostaa käyttämäsi huiveja satojen eurojen hinnoilla?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:25"]Kävin kyyläämässä ton demin profiilin (noloa) ja siellä oli muutama kuva. Tää sama jätkä (tai sitten joku muu) on lähettänyt hänen kuvansa johonkin av:n kasvolankaan, olikohan se se ilman meikkiä -ketju. [/quote] Jeressä ei ole mitään noloa. Itse olet nolo.
[/quote]
Niinhän minä sanoinkin, että noloa käydä kyttäämässä toisten profiileja :)
Voi Jere! Muistan sut niiltä ajoilta ku itse demitin, olit ainakin sillon tosi hauska tyyppi! Tervetuloa tänne :) T. "Toripolliisi"
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:25"]Kävin kyyläämässä ton demin profiilin (noloa) ja siellä oli muutama kuva. Tää sama jätkä (tai sitten joku muu) on lähettänyt hänen kuvansa johonkin av:n kasvolankaan, olikohan se se ilman meikkiä -ketju. [/quote] Jeressä ei ole mitään noloa. Itse olet nolo.
[/quote]
Niinhän minä sanoinkin, että noloa käydä kyttäämässä toisten profiileja :)
[/quote]
Aaa, luulin että sanoit Jeren profiilia noloksi. Sori, mun moka!
Mutta Jere, miksi oi miksi väitit olevasi 25, eli monelle av-mammalle sopivaa miesmateriaalia?
Näyttää vähän Colin Firthiltä :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:34"]Mutta Jere, miksi oi miksi väitit olevasi 25, eli monelle av-mammalle sopivaa miesmateriaalia?
[/quote]
Niin moni sydän särkyi!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:34"]Näyttää vähän Colin Firthiltä :)
[/quote]
Niin muuten näyttääki! Nam♥♥♥
Jere ei ole kovin tehokkaalla vastaustuulella. Etkai vaan roiku vielä demissä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:34"]
Mutta Jere, miksi oi miksi väitit olevasi 25, eli monelle av-mammalle sopivaa miesmateriaalia?
[/quote]
Missä se niin sanoi?
Hyvää yötä Jere ja av-mammat! ♡
Yks hämärimmistä keskusteluista hetkeen
Itsehän olen nähnyt Jerestä unta pienempänä. Niin paljon minä demitin.
Jere jere nimeni on!!!
Jere on kohta julkkis av:lla :D
Huivipoika vaikuttaa harvinaisen järkevältä ja mukavalta nuorelta mieheltä ikäisekseen demikeskustelujen perusteella ♡
Luojan kiitos en ole itse erehtynyt tekemään tällaista keskustelua :D En kestäisi mikäli palstailuni paljastuisi
Kauniita unia ja Jeren kuvia kaikille :)
Moi Jere! :) Kerro meille jotain kivaa :)