Voi ei, miesflunssa tulossa kotiin.
Tästä tulee pitkä ja raskas viikonloppu...
"Köhköh, en kestä.... Siis mun päähän sattuu niiiin paljon... Snifsnif kuolenkohan mä tähän... Mä en kyllä nyt pysty nouseen tästä ylös, voitko vähän pöyhiä mun tyynyä... Ei mä en kestä... Köhköh yhy yhy snif"
Ja kaikki ruikutukset siihen päälle.
Kommentit (37)
Ai vitsi! Säälin sua niin! Meillä oli viime lauantaista asti. Mies sai viikon saikkua ja itse olen tällä hetkellä muuten kotona. Kyllä kummasti keksin päivisin paaaaaljon kodin ulkopuolista puuhaa... Ruikuti ruikuti! Tsemppiä sulle ja miehelle ihmeparantuminen :D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:40"]Meillä alkoi tuo jo eilen. Vaikeaa on sitä kestää, varsinkin kun itsellä on naisflunssa (=kova flunssa ja kaikki kotityöt ja lastenhoidot päälle).
[/quote]
No eipä ole kovin kova flunssa, jos kaikki kotityöt ja lastenhoidonkin pystyy hoitamaan.
Täällä on miesjetlag. Huokailua, haukottelua, kiukuttelua. Menis nukkumaan, nukkuis vaikka vuorokauden mun puolesta, mutta ei valittas koko ajan.
Heh.... ihana että joskus teillä muillakin :) Mä olen tänne kirjoitellut aina joskus kun The Miesflunssa on taloon saapunut. Voi sitä huokailujen ja särkyvän äänen määrää! Se kun ne puhuu sillä lailla "ylä-C:stä ala-C:hen ja mustien koskettimien kautta" ja lopussa ääni hiljenee. Jos ymmärsitte mitä tarkoitan ;)
Missä vaiheessa lapsen flunssasta tulee miesflunssa? Sitten kun mies menee naimisiin? Minä elän kolmen miehen kanssa, ja toistaiseksi tuo yksi vain harrastaa noita.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:40"]Meillä alkoi tuo jo eilen. Vaikeaa on sitä kestää, varsinkin kun itsellä on naisflunssa (=kova flunssa ja kaikki kotityöt ja lastenhoidot päälle). [/quote] No eipä ole kovin kova flunssa, jos kaikki kotityöt ja lastenhoidonkin pystyy hoitamaan.
[/quote]
Jonkun ne nyt vain TÄYTYY hoitaa! Ja kun miesflunssa ei sitä tee niin naisflunssan pitää.
-joku random kommentoija
Onneks pääsin miesflussasta eroon. Nyt jo seitsemän vuotta ilman.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:40"]Meillä alkoi tuo jo eilen. Vaikeaa on sitä kestää, varsinkin kun itsellä on naisflunssa (=kova flunssa ja kaikki kotityöt ja lastenhoidot päälle). [/quote] No eipä ole kovin kova flunssa, jos kaikki kotityöt ja lastenhoidonkin pystyy hoitamaan.
[/quote]
Jonkun ne nyt vain TÄYTYY hoitaa! Ja kun miesflunssa ei sitä tee niin naisflunssan pitää.
-joku random kommentoija
[/quote]Pitäisi varmaan seuraavan flunssan kohdalla pyytää että lapset otettaisiin huostaan ja itse pääsisi sairaalaan makaamaan, niin ei tarvitsisi tehdä kotitöitä tai hoitaa lapsia.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:44"]
[/quote]
-joku random kommentoija
[/quote]
Niin TÄYTYY, mutta jos siihen PYSTYY, niin flunssa ei ole KOVA.
Mä joudun hoitaan tenavat ja kotityöt vaikka olisin kuinka sairas. Kun ne on akkojen hommaa.
En käsitä miks niitä miesflunssan vaivoja pitää koko ajan luetella? "voi että sattuu päähän. Voi että sattuu kurkkuun. Sattuu tosi paljon tähän tuohon ja tuonne" Ruikutiruikuti.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:44"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:40"]Meillä alkoi tuo jo eilen. Vaikeaa on sitä kestää, varsinkin kun itsellä on naisflunssa (=kova flunssa ja kaikki kotityöt ja lastenhoidot päälle). [/quote] No eipä ole kovin kova flunssa, jos kaikki kotityöt ja lastenhoidonkin pystyy hoitamaan. [/quote] Jonkun ne nyt vain TÄYTYY hoitaa! Ja kun miesflunssa ei sitä tee niin naisflunssan pitää. -joku random kommentoija [/quote] Niin TÄYTYY, mutta jos siihen PYSTYY, niin flunssa ei ole KOVA.
[/quote]
Ihminen pystyy aika ihme asioihin jos on pakko. Vaikka olisi KOVAkin flunssa. Väittäisin että nämä miesflunssailijat joilla löytyy energiaa jatkuvaan valittamiseen (<--- huom, ei pakollinen toiminto) pystyisivät sairauden puolesta hoitamaan kodin ja lapset aivan yhtä hyvin kuin flunssaiset naisetkin. Jos vaan itsesääliltään ehtisivät.
Ap kertoo selviytymistarinaansa:
Päivitän tätä kaupan parkkipaikalla, ultimaattisesta miesflunssasta kärsivä lähetti hakemaan jäätelöä uskomattoman kipeälle kurkulleen. Ilmeisesti jäätelö on tällä hetkellä elintärkeää, ilman sitä mies kuolee tappavan kurkkukivun takia nälkään. Kun lähdin kotoa, potilas makasi sohvalla peiton alla ja hampaat kalisi yhteen ja niiden välistä kuului ulinaa.
Haha, kuulostaa liiankin tutulta! Täällä herra Miesflunssa ei ikinä tunnu paranevan kunnolla, aina on "vieläkin vähän paha olo/kurkku kipeä/väsynyt olo" oli flunssasta viikko tai vuosi. :D ja jos ei ole "kipeä" niin vähintään on huonosti nukuttu yö takana ja "ihan kauhea olo!!!!1"
Voi jeesus kun mun mies sairastaa, mun pitäisi istua vieressä ja pitää kädestä ja silitellä päätä. Vähän pitäisi leperrellä ja tuoda herkkuja ja vaihtaa DVD.
Joo, meilläkin mieheltä se lause "et sää oo ollu yhtään niin kipee kuin mä"..
Jaxuhalit molemmille AP ja 2 !!<3 Koittakaa kestää siskot!