Kun mies ei halua seksiä
Itselläni on melko huono itsetunto. Se on parantunut, mutta ei kestä kolauksia.
Mies ei ole nyt kuukauteen halunnut seksiä. Seksiä on kyllä ollut kerran-kaksi viikossa, mutta täysin minun aloitteestani. Seksi on lähinnä pikaseksiä ja silloinkin mies pitää mielellään silmät kiinni. Aivan kuin seksi olisi hänelle pakkopullaa.
Seksikin yleensä alkaa sillä, että minä vihjailen illalla, että tekisi mieli ja mies sitten myöhemmin hieroo itsensä kovaksi ja sen jälkeen alkaa minulle vihjailemaan, että nyt olisi tarjolla.
Suhde on melko tuore (vasta vajaa vuosi oltu yhdessä) ja ennen tätä meillä on ollut seksiä 4-5 kertaa viikossa.
Olen yrittänyt toitottaa itselleni, että vika ei ole minussa. Miehellä on vain menossa huonompi kausi seksin suhteen. Mies onkin sanonut, että häntä ei vain haluta, iltaisin väsyttää ja työt stressaa aika paljon. En ole mikään pahan näköinen ja useampi mies onkin maininnut, että mielellään minut sänkyynsä veisi. Mutta en voi sille mitään, että päähäni alkaa jo pikkuhiljaa tulla ajatuksia, että miehen haluttomuus johtuu minusta, hän ei halua minua enää, hän haluaa jotain toista, hänellä on joku toinen, jne.
En ole miehelleni tästä ihan kamalasti puhunut, koska en halua häntä painostaa. Asia kuitenkin vaivaa jo niin paljon, että itkettää.
En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Seksi 1-2 kertaa viikossa - tai edes kerran viikossa - ei olisi ongelma, jos mies olisi mukana siinä. Mutta kun ei ole. Seksin aikana mies pitää pääasiassa silmiä kiinni, mitä ei ole ennen tehnyt, ja itsestä alkaa jo tuntua, että hän ajattelee seksin aikana jotain muuta.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:02"]Seksi ja seksi, onko teillä mitään muuta yhteistä kuin seksi? Jutteletteko yleensäkään mitään, nauratteko, teettekö mitään yhdessä, onko teillä muuta elämää kuin toisenne ja kyöhnäättekö yhtään toistenne kainaloissa? Jos teillä ei ole mitään yhteistä ja seksikin on mitä on, niin suhteeseen ei ole pakko jäädä.
[/quote]
Kyllä tehdään kaikkea yhdessä ja erikseen. Muuten suhteessa meneekin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:05"]Minkä ikäisiä olette? Onko munan löystymistä ollut enemmänkin ja usein?
[/quote]
Miehellä tulee kausia, kun ei kiinnosta. Silloin tuota löystymistä on tapahtunut, mutta nyt sitä on tapahtunut ilman, että "kautta" on ollut. Mies on kertonut, että teen yhden asian väärin, opetti ja sen jälkeen löystymistä ei ole ollut nyt vähään aikaan. - ap
Anna olla, kyllä ne omatkin halusi vähitellen häviävät. Niin se vain menee, että mies voi yksin päättää seksistä. Kun jos ei seiso, ei seiso. Naisen tulee vain tyytyä siihen mitä saa, tai vaihtaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:44"]
Anna olla, kyllä ne omatkin halusi vähitellen häviävät. Niin se vain menee, että mies voi yksin päättää seksistä. Kun jos ei seiso, ei seiso. Naisen tulee vain tyytyä siihen mitä saa, tai vaihtaa miestä.
[/quote]Minne naisen halujen pitäisi hävitä? Onko sellaiseen joku ikä vai miksi niin muka tapahtuisi? Naisen tuskn tarvitsee tyytyä "mitä saa" jos asialle kerran pystyy jotakin tekemään.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:05"]Minkä ikäisiä olette? Onko munan löystymistä ollut enemmänkin ja usein? [/quote] Miehellä tulee kausia, kun ei kiinnosta. Silloin tuota löystymistä on tapahtunut, mutta nyt sitä on tapahtunut ilman, että "kautta" on ollut. Mies on kertonut, että teen yhden asian väärin, opetti ja sen jälkeen löystymistä ei ole ollut nyt vähään aikaan. - ap
minä asian ja mitä opetti?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:44"]
[/quote]Minne naisen halujen pitäisi hävitä? Onko sellaiseen joku ikä vai miksi niin muka tapahtuisi? Naisen tuskn tarvitsee tyytyä "mitä saa" jos asialle kerran pystyy jotakin tekemään.
[/quote] Häviävät, kun miestäkään ei kiinnosta. On nöyryyttävää olla vonkaajan roolissa, siitä ne häviävät. Ei nainen voi taikoa haluttomalle miehelle haluja.
Toivon että tilanteenne on eri kuin omani oli kun tuollaista ilmeni. Mieheni oli pettänyt mutta ei uskaltanut kertoa koska pelkäsi että jätän hänet. Toivottavasti kyseessä on "vain" työuupumusta!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:37"]Toivon että tilanteenne on eri kuin omani oli kun tuollaista ilmeni. Mieheni oli pettänyt mutta ei uskaltanut kertoa koska pelkäsi että jätän hänet. Toivottavasti kyseessä on "vain" työuupumusta!
[/quote]
Minkälaista ilmeni teillä ?
Sinun nyt vaan pitää uskaltaa avata keskusteluyhteys asiasta sen miehen kanssa. Eikä silloin illalla vihjaten, vaan ihan valoisaan aikaan ja keskittyen aiheeseen.
Erilaisia kausia voi olla, mutta erikoiselta kuustaa, että miehesi pitää itse itseään hieroa, etä sinä tee sitä, kun haluat seksiä. Tee itse asioita.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:35"]Erilaisia kausia voi olla, mutta erikoiselta kuustaa, että miehesi pitää itse itseään hieroa, etä sinä tee sitä, kun haluat seksiä. Tee itse asioita.
[/quote]
Ongelma onkin, että en tiedä milloin mies haluaa ja milloin ei. Usein tapahtunut niin tässä viime kuukausien sisällä, että minä olen alkanut hieromaan häntä ja antanut suuseksiäkin, ja muna onkin kovana, mutta lopahtaa jossain vaiheessa ja tämä sitten harmittaa minua ja miestäkin, ja mies laittaa sen väsymyksen yms piikkiin.
Olen tosiaan yrittänyt keskustella miehen kanssa tästä ihan päivällä, enkä illalla sängyssä, kun olisi mahdollisuus seksiin. Mies tuntuu välttelevän aihetta ja minä taas en halua antaa hänelle kuvaa, että syyllistäisin tai painostaisin.
Laittaudu kauniiksi ja ala kuntoilemaan. Jos miehesi halut eivät lisäänny se vika on muualla.
Seksi ja seksi, onko teillä mitään muuta yhteistä kuin seksi? Jutteletteko yleensäkään mitään, nauratteko, teettekö mitään yhdessä, onko teillä muuta elämää kuin toisenne ja kyöhnäättekö yhtään toistenne kainaloissa? Jos teillä ei ole mitään yhteistä ja seksikin on mitä on, niin suhteeseen ei ole pakko jäädä.
Minkä ikäisiä olette? Onko munan löystymistä ollut enemmänkin ja usein?
Ehkä miestäsi tympii, kun seksiä korostetaan liikaa.Jättäisin rauhaan vähäksi aikaa.Vika ei ole sussa eikä miehellä ole toista.Tuollaisia kausia tulee.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:10"]Ehkä miestäsi tympii, kun seksiä korostetaan liikaa.Jättäisin rauhaan vähäksi aikaa.Vika ei ole sussa eikä miehellä ole toista.Tuollaisia kausia tulee.
[/quote]
Juuri sen takia en ole ottanut tämän kuin kerran puheeksi, koska en halua painostaa tai tehdä tästä numeroa. Olen kuitenkin päässäni nyt tehnyt tästä numeron. - ap