G: Paras/mukavin työsuhde-etusi??
Mikä on ehkä paras tai mukavin etu työpaikallasi?
Kommentit (19)
en tiedä, miten joskus sopeudun kellokorttiin...
työt pitää toki hoitaa eli lintsailemaan ei pääse...
Bonusjärjestelmä on taloudelli sesti paras etu, viime vuonna tuli pitkälti toistakymmentä tuhatta euroa siitä.
Työnkäynnin kannalta vapaat työajat on ehdoton etu, tosin mä en ole sitten vuoden 1997 ollut töissä sellaisessa paikassa, jossa olisi jotain muuta.
Meillä kuuluu työterveyshuoltoon kaikki muut lääkäripalvelut paitsi hammaslääkäri. Se on ihan hyvä juttu.
Lastenhoitaja sairaalle lapselle on myös ihan ok.
ovat tietysti pienten lasten äidille tärkeät.
Sen lisäksi arvostan eniten ilmaista hierontapalvelua. Muutkin edut ovat kyllä hyvät.
Eihän niiden arvo (á 4 eur) nyt niin paljon ole, mutta kivalta se silti tuntuu, että saa edes osan urheilukuluistaan katettua firman piikkiin.
Erittäin kivat ja mukavat työkaverit lisäbonusta :-)
yksi huoli vähemmän ja kolmen vuoden välein uusi auto
lounarit, liikuntasetelit, palkallinen ostosvapaa joulun alla, muuttovapaa, kuntoremontit, liukuva työaika, kesätyöaika jne. jne.
Olen ammattiliitossa töissä;)
Ilmaiset kauneushoidot...tuotelahjoja ja paketteja!!
-Tuleva kosmetologi
Kaikinpuolin joustava työpaikka. Mahdollisuus osa-aikatyöhön, etätyöhön, lomien ajoittamiseen, palkattomiin vapaisiin oman tarpeen mukaan.
Varsinaisia etuja lounasetu ja puhelinetu, eräitä liikuntaetuja. Lisäksi työntekijöillä mahdollisuus hulppeiden sauna/biletilojen veloituksettomaan käyttöön. Myös runsaasti virkistyspäiviä.
Kuulostaa aika hyviltä noi teidän omat, ei mulla mitään sellaisia. Netissäkin olen salaa ;) Palkattomia vapaita olen saanut halutessani, jos se lasketaan.
Minua nuo kaikenmaailman virkistyspäivät ottaa päähän, kun lähes aina ne venyvät saunan tai syömisen takia iltaan asti, enkä haluaisi olla pois kotoa/lasten luota iltoja.
Myös runsaasti virkistyspäiviä.
vapaa työaika, joka päivä ei tarvitse edes tulla työpaikalle. Kunhan on kännykän päässä, niin se riittää.
Liikuntasetelit
Lounassetelit
Kaiken kattavat terveydenhoito
Puhelin ja nettietu
Runsaat bonukset 3 kertaa vuodessa (yhteensä noin 4-5 kk palkka)
Omat postitettavat voi laittaa firman piikkiin
on myös joustava työpaikka. Mahdollisuus osa-aikatyöhön, lomien ajoittamiseen, palkattomiin vapaisiin oman tarpeen mukaan. Nettiä saa käyttää työpaikalla tarpeen mukaan ja kahvia juoda rajattomasti :)
Eräitä liikuntaetuja mm uimaan ja kuntosalille ilmatteeksi. Lisäksi työntekijöillä mahdollisuus hulppeiden sauna/biletilojen veloituksettomaan käyttöön. Myös runsaasti virkistyspäiviä mm. laskettelua. Ja kesämökki ilmaiseksi käyttöön. Siinäpä ne :)
Eniten itse käyttänyt kahvietua. Sit liikuntajuttuja. Kesämökilläkin ollaan joka kesä oltu useampaan otteeseen.
- ilmainen laajakaista kotiin
- ilmainen ja tasokas kännykkä vapaaseen käyttöön ja ilmaiset puhelut
- hyvä ilmainen terveydenhoito (tätä osaa kotivuosien jälkeen arvostaa)
- hyvin joustava työaika
- mahdollisuus ylimääräisiin palkallisiin vapaapäiviin, etätyömahdollisuus
- lisäksi vaikkapa tasokkaat pikkujoulut ja kesäjuhlat kuuluisine esiintyjineen
- niin ja meinasi unohtua, mahdollisuus ilmaiseen ja tasokkaaseen kouluttautumiseen työajalla
mahdollisuus tehdä etätöitä (kunhan vaan kertoo jollekin ettei ole toimistolla)
työterveyspalvelut + sairausvakuutus
hammaslääkärissä käyntejä maksetaan n. 180 € vuodessa
15 hierontakertaa fysioterapeutilla vuodessa (työpaikkalääkärin lähetteellä)
ilmaiset teet, kahvit, kaakaot
ilmaiset pullat (tai joku muu herkku) kerran viikossa
työnantaja maksaa osallistumisen yhteen massaurheilutapahtumaan kerran vuodessa (esim. naisten kymppi tmv.)
liikunta- ja uintisetelit
Enpä osaa sanoa mikä noista nyt mukavin olisi. Kokonaisuutena hyvä :)
joustava työaika ja mahdollisuus etätyöskentelyyn - tärkeintä ei ole tunnit vaan että asiat tulee tehdyksi. Poissaoloista esim. lasten sairastamisen takia ei koskaan valiteta, itse sairastaessa pomo kannustaa kotiin jäämiseen ja muutenkin työtahdin väljentämiseen ;-)).
Meillä ainut etu taitaa olla netinkäyttöoikeus, sitäkään ei tosin ikinä ehdi käyttää..
kilpailuja, saunomista, syömistä ja seurustelua isolla porukalla. Se on mukavaa se.
en tiedä, miten joskus sopeudun kellokorttiin...