Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on inhokki-ulkoilukelisi?

Vierailija
06.02.2015 |

Vältätkö ulkoilua jollain tietyllä kelillä? Entä millä kelillä lähdet mieluiten ulos?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 asteen pakkasella en ulkoile, ellei ole aivan pakko tyyliin maito loppu jääkaapista.

Vierailija
62/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:04"]

Vesisade. Siltä on niin vaikea suojautua. Vaikka on kuinka vettähylkivät ulkoilupuvut päällä ja huput päässä niin aina jossain vaiheessa sade tulee läpi ja kastelee sisältä. Ja kengät kastuvat. Jos ottaa sateenvarjon niin sitten on vaikea mitään touhuta eikä se toimi jos tuulee, sade pääsee varjon alle. Toinen inhokki on talven kovat pakkaset kun naama paleltuu. Ja sitten liukkaat suoja-pakkasropaskakelit.

[/quote]

Sulla on huonolaatuiset vaatteet. Mulla on oikeasti kunnollinen vedenpitävä takki, eikä kertaakaan ole tarvinu kastua...

[/quote]

Millainen takki sulla on, eikö kunnon syysmyrskykään tehoa sen läpi? Viime syksynä tuli kerrankin kävellessä vastatuulen kanssa kaatamalla vettä vaakasuoraan ja tuntui miten se valui takin läpi sisäverkkareihin alkaen takin yläosasta ja kastellen lopulta vatsaa myöten. Sain laitettua hupun niin että se pysyi päässä vastatuulesta huolimatta mutta vesi valui senkin läpi. Myös housut oli polvien päältä ihan läpimärät. Ihan kauheita kelejä nuo syysmyrskyt.

[/quote]

En ole se keneltä kysyt, mutta mä rakastan ulkoilua just sateella ja mulla on tällainen takki:

http://www.ellos.fi/ahkka/edel-w-jkt/435306?N=1z13vu9Z1z141o7&Ns=RankValue5|1&Nao=6&selArt=502605

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:49"]Sellainen tuhnumainen tihkusade on rillirouskulle kaikkein inhottavin. Jos sataa kunnon pisaroita niin ne eivät tartu niin helposti laseihin vaan vierivät pois. Ja tuulitakin hupun lippakin auttaa niin kauan kunnes se päästää läpi kun isot pisarat eivät leijaile niin helposti tuulen mukana lipan alle. 35
[/quote]

Rillirousku. Voi vittu mikä sana.

Vierailija
64/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:04"]

Vesisade. Siltä on niin vaikea suojautua. Vaikka on kuinka vettähylkivät ulkoilupuvut päällä ja huput päässä niin aina jossain vaiheessa sade tulee läpi ja kastelee sisältä. Ja kengät kastuvat. Jos ottaa sateenvarjon niin sitten on vaikea mitään touhuta eikä se toimi jos tuulee, sade pääsee varjon alle. Toinen inhokki on talven kovat pakkaset kun naama paleltuu. Ja sitten liukkaat suoja-pakkasropaskakelit.

[/quote]

Sulla on huonolaatuiset vaatteet. Mulla on oikeasti kunnollinen vedenpitävä takki, eikä kertaakaan ole tarvinu kastua...

[/quote]

Millainen takki sulla on, eikö kunnon syysmyrskykään tehoa sen läpi? Viime syksynä tuli kerrankin kävellessä vastatuulen kanssa kaatamalla vettä vaakasuoraan ja tuntui miten se valui takin läpi sisäverkkareihin alkaen takin yläosasta ja kastellen lopulta vatsaa myöten. Sain laitettua hupun niin että se pysyi päässä vastatuulesta huolimatta mutta vesi valui senkin läpi. Myös housut oli polvien päältä ihan läpimärät. Ihan kauheita kelejä nuo syysmyrskyt.

[/quote]

En ole aiempi, mut mulla on ellokselta ahkka-merkkinen takki. Vähän varauksella odotin viime syksynä myrskyjä mutta piti kyllä vettä hyvin. Tosin olihan tuo kalliskin.

[/quote]

Mulla on ihan sama takki! Sillä on ihana ulkoilla tuulessa ja sateessa. Hupunki pystyy kiristää päässä pysyväksi, vaikka kävelee vastatuuleen.

Vierailija
65/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:31"]Nautin itse kävelystä sateessa ja räntäsateessa ja lumisateessa, varsinkin, jos on pimeää. Mulla on vedenkestävät vaatteet ja kengät. Sit on lämmin sauna odottamassa. Jotain virkistävää on sateessa, viimassa kävelyssä, kunhan on vain oikeat varusteet! Mä siis todennäköisimmin lähdin just kävelylenkille ku sataa ja on pimeää. Kävelen tosin taajamassa, valaistuilla alueilla.

En koskaan lähde kävelylenkeille helteellä ja kovassa auringonpaahteessa. Hyi hemmetti, tulee jo ihan huono olo kun sitä miettii.
[/quote]

Helle on saatanasta.

Vierailija
66/67 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun keli on oikein hyvä esimerkki inhokkikelistä. Vaakasuoraan tuiskuttavaa lunta joka piiskaa kasvoja ja tunkee pipon ja kauluksen välistä niskaan. Kova tuuli joka läpäisee vaatteet.

Vierailija
67/67 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räntäsade.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän