Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on inhokki-ulkoilukelisi?

Vierailija
06.02.2015 |

Vältätkö ulkoilua jollain tietyllä kelillä? Entä millä kelillä lähdet mieluiten ulos?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:16"]Kun lämpötila on alle +15. Minun puolesta ei tarvitsisi käydä alle +25:n koskaan.
[/quote]
Soulmate <3 Tai sääsisko =}

Vierailija
42/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästi puhaltava tuuli on kaikista pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas auringonpaiste, on lämpötila mikä vaan.

Vierailija
44/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle -5 ja yli +25, sekä tietysti kevään siitepölyaika. Rakastan syysmyrskyjä <3

Vierailija
45/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:04"]

Vesisade. Siltä on niin vaikea suojautua. Vaikka on kuinka vettähylkivät ulkoilupuvut päällä ja huput päässä niin aina jossain vaiheessa sade tulee läpi ja kastelee sisältä. Ja kengät kastuvat. Jos ottaa sateenvarjon niin sitten on vaikea mitään touhuta eikä se toimi jos tuulee, sade pääsee varjon alle. Toinen inhokki on talven kovat pakkaset kun naama paleltuu. Ja sitten liukkaat suoja-pakkasropaskakelit.

[/quote]

Sulla on huonolaatuiset vaatteet. Mulla on oikeasti kunnollinen vedenpitävä takki, eikä kertaakaan ole tarvinu kastua...

Vierailija
46/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli +20. Mä oon aina inhonnu hellettä yli kaiken, kaikki muut menee.

Vierailija
47/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään helteestä muuten, mutta kun tässä kysytään ilmeisesti aktiivisen ulkotoiminnan inhokkia, niin tähän joudun vastaamaan helteen. Vaikka tekis ja söis mitä, niin oon aivan vetämätön ja välillä oikein huonovointinen. Ilmeisesti mulla on matala verenpaine ja helteellä se on yhtä helvettiä.

Rillirouskuna mikä tahansa sade myös vituttaa. En aina jaksaisi olla laittamassa piilareita vain lenkin vuoksi, mutta pakko se on, jos haluaa mennä ja nähdä eteensä.

Liian liukas keli ärsyttää. Juostessa rasitus kohdistuu aivan vääriin paikkoihin. Onneksi nämä liukkausjaksot kestävät yleensä vain muutaman päivän putkeen.

Vierailija
48/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:09"]

Vesisade. Siltä on niin vaikea suojautua. Vaikka on kuinka vettähylkivät ulkoilupuvut päällä ja huput päässä niin aina jossain vaiheessa sade tulee läpi ja kastelee sisältä. Ja kengät kastuvat. Jos ottaa sateenvarjon niin sitten on vaikea mitään touhuta eikä se toimi jos tuulee, sade pääsee varjon alle. Toinen inhokki on talven kovat pakkaset kun naama paleltuu. Ja sitten liukkaat suoja-pakkasropaskakelit.

[/quote]

Sulla on huonolaatuiset vaatteet. Mulla on oikeasti kunnollinen vedenpitävä takki, eikä kertaakaan ole tarvinu kastua...

[/quote]

Millainen takki sulla on, eikö kunnon syysmyrskykään tehoa sen läpi? Viime syksynä tuli kerrankin kävellessä vastatuulen kanssa kaatamalla vettä vaakasuoraan ja tuntui miten se valui takin läpi sisäverkkareihin alkaen takin yläosasta ja kastellen lopulta vatsaa myöten. Sain laitettua hupun niin että se pysyi päässä vastatuulesta huolimatta mutta vesi valui senkin läpi. Myös housut oli polvien päältä ihan läpimärät. Ihan kauheita kelejä nuo syysmyrskyt.

Vierailija
49/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ulkoile koskaan, siis ihan ulkoilun vuoksi

Vierailija
50/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddumaisen rapsakka tuuli + sade (ihan sama mitä sataa).

Vierailija
51/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:18"]

Rillirouskuna mikä tahansa sade myös vituttaa. En aina jaksaisi olla laittamassa piilareita vain lenkin vuoksi, mutta pakko se on, jos haluaa mennä ja nähdä eteensä.

[/quote]

Paljonko sulla on miinusta? Mulla on -3 ja hajataittoa ja tuo on juuri niin ärsyttävää... Kun lasit vetää pisaroista tukkoon niin näen melkein yhtä huonosti niillä kuin ilman laseja eli todella surkeasti. Toimiiko piilarit hyvin sateessa juostessa ja kävellessä, saatko niillä tarkan näön?

Vierailija
52/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on yhdyssanavirhe.

Vierailija
53/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

Millainen takki sulla on, eikö kunnon syysmyrskykään tehoa sen läpi? Viime syksynä tuli kerrankin kävellessä vastatuulen kanssa kaatamalla vettä vaakasuoraan ja tuntui miten se valui takin läpi sisäverkkareihin alkaen takin yläosasta ja kastellen lopulta vatsaa myöten. Sain laitettua hupun niin että se pysyi päässä vastatuulesta huolimatta mutta vesi valui senkin läpi. Myös housut oli polvien päältä ihan läpimärät. Ihan kauheita kelejä nuo syysmyrskyt.

[/quote]

En ole aiempi, mut mulla on ellokselta ahkka-merkkinen takki. Vähän varauksella odotin viime syksynä myrskyjä mutta piti kyllä vettä hyvin. Tosin olihan tuo kalliskin.

Vierailija
54/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tuhnumainen tihkusade on rillirouskulle kaikkein inhottavin. Jos sataa kunnon pisaroita niin ne eivät tartu niin helposti laseihin vaan vierivät pois. Ja tuulitakin hupun lippakin auttaa niin kauan kunnes se päästää läpi kun isot pisarat eivät leijaile niin helposti tuulen mukana lipan alle. 35

Vierailija
55/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Paljonko sulla on miinusta? Mulla on -3 ja hajataittoa ja tuo on juuri niin ärsyttävää... Kun lasit vetää pisaroista tukkoon niin näen melkein yhtä huonosti niillä kuin ilman laseja eli todella surkeasti. Toimiiko piilarit hyvin sateessa juostessa ja kävellessä, saatko niillä tarkan näön?

[/quote]

Mulla on vain -1.25, mutta olen "tottunut" näkemään hyvin, joten en osaa ja halua suunnistaa tuolla puolisokeana. Hajataittoa löytyy myös hieman.
Piilarit toimivat kyllä moitteetta, joten suosittelen!

Vierailija
56/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:06"]

Kylmästi puhaltava tuuli on kaikista pahin.

[/quote]

Se on tosi inhottava. Se on myös siitä ikävä että sellainen oikein hyytävä syys/kevätviima pystyy läpäisemään myös tuulipuvun ja puhaltamaan iholle asti. Hrrr.

Vierailija
57/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki: kova pakkanen Lemppari: +25->

Vierailija
58/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisade+kova tuuli, tiheä lumisade että saa lumiukkona kävellä kadulla, räntäsade. Ihanne keli talvella pikkupakkaset max. nollasta -10. Ja tottakai aurinkoinen keli.

Vierailija
59/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:45"]Vältätkö ulkoilua jollain tietyllä kelillä? Entä millä kelillä lähdet mieluiten ulos?
[/quote]

Inhokki: Helle. Suosikki: Kevätaurinko ja pikkupakkanen.

Vierailija
60/67 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin itse kävelystä sateessa ja räntäsateessa ja lumisateessa, varsinkin, jos on pimeää. Mulla on vedenkestävät vaatteet ja kengät. Sit on lämmin sauna odottamassa. Jotain virkistävää on sateessa, viimassa kävelyssä, kunhan on vain oikeat varusteet! Mä siis todennäköisimmin lähdin just kävelylenkille ku sataa ja on pimeää. Kävelen tosin taajamassa, valaistuilla alueilla.

En koskaan lähde kävelylenkeille helteellä ja kovassa auringonpaahteessa. Hyi hemmetti, tulee jo ihan huono olo kun sitä miettii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä