voieivoiei! kaunis tyttäreni ottanut tatuoinnin
Kaunis, luonnonläheinen elovena-prinsessani on nöyrtynyt kauneusihanteiden ja median vuoksi, ottanut rintakehäänsö tatuoinnin:
VIHAAJAT VIHAA
:( olen ihan shokissa.
Kommentit (32)
Minun äitini ei lainkaan pidä tatuoinneista, mutta ei kyllä ole minulle voivotellut kun minulta löytyy viisi pienehköä (kaikki piilotettavissa paikoissa ja tavallinen pitkähihainen päällä eivät näy yhtään) tatuointia, olen ottanut kaikki täysi-ikäisenä ja oman harkintani perusteella.
No voi ei, kyllä mäkin miehen löysin vaikka olen täynnä tatuointeja. Ja ei, miehelläni niitä ei ole yhtäkään ja hän on korkeasti koulutettu. Sitähän sä pelkäät että hän jää yksin?
Kunnon WT-meininkiä, kotikasvatus WT-tasolla? Rinta vielä paikkana, ei helvetti :D
Minä olisin itse tatskaa enemmän huolissani siitä tekstistä. Miksi juuri se teksti ja mitä hän haluaa sillä sanoa?
Tuskin tyttö on median takia taskaa ottanut. Tastkathan sopii paremmin tummille kuin vaaleille.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:02"]No voi ei, kyllä mäkin miehen löysin vaikka olen täynnä tatuointeja. Ja ei, miehelläni niitä ei ole yhtäkään ja hän on korkeasti koulutettu. Sitähän sä pelkäät että hän jää yksin?
[/quote] ai sillä olikin tuollainen teksti tatskana...sori, yksin jää. :DD
Ala-arvoisen näköisiä. Siitä ei pääse mihinkään. Toki ei kai se mun murhe ole miltä kukakin haluaa näyttää.
Meinasin sanoa että ei se nyt niin iso juttu ole... mutta hei: "vihaajat vihaa"? :--D
No mitä, sama ihminen lapsesi on vielä sinun ja kaikkien hänet tuntevien silmissä.
Eihän tatuoinnissa ole mitään vikaa, mutta vittu "VIHAAJAT VIHAA" tyttäres on nolo paska :)
Tatuoinneissa ei mitään vikaa mutta.. Vihaajat vihaa? Rintakehässä? Ei helvetti:D myötähäpeä
Rintakehätatska on niin trendijuttu tällä hetkellä, jotenkin tosi noloa. Jos ottaa tatuoinnin niin ottaisi edes jotenkin omaleimaisen, eikä vaan menisi sen mukaan mikä sattuu sille hetkellä olemaan in tatskapiireissä.
Kaikki taskat ja naamalävistykset ovat typerän näköisiä. Ei tee kenestäkään sen coolimpaa tai mysteerisempää. Huomionkipeitä ovat vain.
On se ainakin parempi kuin home tai carpe diem...ja pieni rannikkokaupunkikin lie kyseessä?
Kamalaa, on se varmasti kova paikka jokaiselle vanhemmalle, kun oma lapsi merkkaa itsensä niinkuin orjat merkattiin aikoinaan, tai lehmät. Otan osaa. :(
Kyl noi kaikki leimat on rumia, älkää mulle muuta väittäkö.
No voi ei. Ja ei kaikki tatuointeja ota vain median ja kauneusihanteiden vuoksi. Ehkä tyttäresi halusi tatuoinnin? Ei ole sulla siihen sanomista. Ja lopeta toi voivottelu äläkä ole noin typerä. Ei se elämä siihen lopu. Ihme ongelmia ihmisillä.