Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä miehen lempiasento kertoo?

Vierailija
06.02.2015 |

Hei, tämä on nyt todella turhamaista ja typerää ja ties vielä mitä... Minulla on miesystävä, ja me emme ole vielä harrastaneet seksiä. Haluamme edetä rauhassa ennen "sänkyyn hyppäämistä", koska emme ole enää 2-kymppisiä ja molemmilla on takana ero sekä lapsia siitä edellisestä suhteesta. Mies on ihana - niin ihana, että hieman pelottaa, että mitä vikaa hänessä "täytyy olla"... Mielessäni olen jo kehitellyt kauhuskenaarioita siitä, että miten tuolla mahdottoman ihanalla miehellä olisikin niin pieni, ettei kumpikaan saisi mitään nautintoa :/

Olemme miehen kanssa puhuneet melkein kaikesta mahdollisesta, myös seksiin liittyen kaikenlaista... Miehen suosikkiasento on rakastelu kyljellään lusikka-asennossa. Hän vain pitää siitä, ja siinä pystyy samalla kuulemma hyväilemään naista kädellä. Yksi peloistani tuohon mieheen liittyen on hänen peniksensä koko. En vain voi sille mitään, mutta pettyisin jos hänellä olisikin todella pieni! Tunnen itseni pirulaiseksi kun ajattelen näin, mutta seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta. Enkä nyt siis kaipaa mitään 20-senttistä melaa, vaan ihan tavallinen kyllä riittää (entisellä miehellä oli alle 15 cm ja se oli ihan tarpeeksi suuri). Mietin nyt, että eikö tuo asento ole nimenomaan sellainen, että pienen peniksen omaavalle se olisi hankala? Kun pitäisi naisen takaa yltää emättimeen ja vielä liikkumaankin siinä... Salaa olen siis ajatellut, että ehkä miehellä onkin sitten ainakin normaalikokoinen elin...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää suotta.
Miehellä, jonka lemppari on lusikka-asento, on taatusti lihaisa, iso kalu

Vierailija
2/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:58"]

Älä pelkää suotta. Miehellä, jonka lemppari on lusikka-asento, on taatusti lihaisa, iso kalu

[/quote]

Juu kiitos vaan, taisi kylläkin olla jonkinsortin huumoria tuo vastauksesi :D

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lusikka oikeasti vaatii jonkin verran pituutta penikselta, joten en olisi huolissani. Minulla on ollut pari poikaystavaa joilla todella pieni ja molempien lempiasento nainen paalla.

Vierailija
4/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En vain voi sille mitään, mutta pettyisin jos hänellä olisikin todella pieni! Tunnen itseni pirulaiseksi kun ajattelen näin, mutta seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta"

Olette tapailleet vikkotolkulla, mutta seksiä ei ole harrastettu, silsi seksi on tärkeää. Ei ainakaan määrällisesti, huomaan.

Vierailija
5/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä peniksessä on paljon myös hyviä puolia!
Mikään asento ei ainakaan kivuliaisuuden vuoksi ole mahdoton. Päinvastoin moni onnistuu vain ja ainoastaan pienellä kalulla.
Suihinottaessa voi kerrankin olla oikea syväkurkku. Saa niellä kalua ihan sydämensä kyllyydestä.
Peppuseksi onnistuu pienen kalun kanssa paljon helpommin.
Pienikaluiset miehet ovat järjestään taitavampia ja luovempia sängyssä. Tämä on yli 150 miehen otannalla saatu raaka fakta.
Pienikaluiset nuolee todella taitavasti. Ja osaavat käsitellä naista muutenkin kiihottavasti.
Pienikaluinen mies EI KOSKAAN ajattele sinua väljänä. Koska kaikki naiset ovat heille väljiä!

Vierailija
6/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistan tuon normaalikokoisen. Vaatii kyllä vähintään normaalikokoisen peniksen, koska ulottuvuutta pitää olla. Myös meillä lemppariasento miehellä.

Vierailija
7/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:35"]

"En vain voi sille mitään, mutta pettyisin jos hänellä olisikin todella pieni! Tunnen itseni pirulaiseksi kun ajattelen näin, mutta seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta"

Olette tapailleet vikkotolkulla, mutta seksiä ei ole harrastettu, silsi seksi on tärkeää. Ei ainakaan määrällisesti, huomaan.

[/quote]

Emme asu miehen kanssa ihan lähekkäin, joten emme myöskään tapaa ihan jatkuvasti. Ja kyllä, on vielä olemassa sen verran vanhanaikaisia ihmisiä, jotka haluavat ensiksi tutustua ja ihastua, ja sitten vasta harrastaa seksiä! En ymmärrä sellaista nykyajan systeemiä, että tutustutaan menemällä sänkyyn...?! Miltä se seksi edes tuntuu vieraan ihmisen kanssa (ja todennäköisesti vieläpä humalassa)?! Minä ainakin harrastan seksiä rakkaudesta, ja voin kertoa että parisuhteessa haluan sitä _paljon_.

AP

Vierailija
8/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi, jos lusikka on lemppari. Itselläni on 16 cm ulottuvuutta ja lusikkaan riittävästi, mutta kovin paljon lyhyemmällä on jo hankaluuksia. Toki tähän vaikuttaa muutkin seikat, esim. onko miehellä yhtään mahaa, eli kuinka lähelle pääsee jne.

Mutta minimunalla ei lusikasta haaveilla. Taisitte jo viime yönä "lusikoida", kun kerran perjantai päivänä tuollaista kirjoittelit? Paljastuiko oikein monsteri kulli.

Kyllä mua kuitenkin hieman säälittää nää ämmät joille on tärkeää miehen kullin koko. Joko se on liian suuri tai sitten liian pieni, joskus jopa liian sopiva.

Vierailija
9/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pieni ja silti tykkään lusikasta, varsinkun kun nainen nytkyttää ja saaki siinä, viimestään kun mun sormet on magic-nappulalla.

Vierailija
10/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä ettei siis tarvi koko kalun mittaisia sisään ulos vetoja vaan ihan pientä nopeaa liikettä. Varsinkin kun nainen on päällä, tuntuu että tärisee kuin tiejyrä mutta hyvästi siis. :)

ettekö muut naiset liikuta lantiota ite ollenkaan?

Vierailija
11/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 05:34"]

lisään vielä ettei siis tarvi koko kalun mittaisia sisään ulos vetoja vaan ihan pientä nopeaa liikettä. Varsinkin kun nainen on päällä, tuntuu että tärisee kuin tiejyrä mutta hyvästi siis. :)

[/quote]

Ehkei jotkut liikuta ja sitten ihmettelevät nautinnon puutetta.

Vierailija
12/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lusikka on laiskan miehen asento.

Vierailija
13/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:14"]Musta lusikka on laiskan miehen asento.
[/quote]

Niin on. Minun mies on ihan myöntänyt, että on vitun laiska nussimaan. Saisin edes kerran avioliittomme aikana lähetyssaarnaajassa, mutta ei. Ei tullut 10v hääpäivälahjaksi, on niin paljon helpompi ostaa timantteja. Ehkä sitten 20v hääpäivälahjaksi. Tiesitteko muuten miehet, että korut on ihan turha keksintö? Ei helyt paljoa lämmitä yöllä...

Vierailija
14/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 05:21"]

Älä ole huolissasi, jos lusikka on lemppari. Itselläni on 16 cm ulottuvuutta ja lusikkaan riittävästi, mutta kovin paljon lyhyemmällä on jo hankaluuksia. Toki tähän vaikuttaa muutkin seikat, esim. onko miehellä yhtään mahaa, eli kuinka lähelle pääsee jne.

Mutta minimunalla ei lusikasta haaveilla. Taisitte jo viime yönä "lusikoida", kun kerran perjantai päivänä tuollaista kirjoittelit? Paljastuiko oikein monsteri kulli.

Kyllä mua kuitenkin hieman säälittää nää ämmät joille on tärkeää miehen kullin koko. Joko se on liian suuri tai sitten liian pieni, joskus jopa liian sopiva.

[/quote]

No ei lusikoitu, ei nähdä varmaan useampaan viikkoon. Se syy miksi minä kammoan mahdollista pientä munaa, on osittain myös se, että tuntisin itse siinä kohtaa syyllisyyttä ja panikoisin olenko liian löysä! En pelkästään ajattelisi, että voi kun on surkea vehje... Olisihan se kivaa kun olisi sellainen minipi**u, että sormenkin kokoinen tuntuisi jossain, mutta kun ei ole. Lihakset ovat kyllä kunnossa mutta ei se ole loputtomiin siitä kiinni, en vain ole minikokoinen, ja synnyttänytkin olen pari kertaa. Entisellä miehellä oli alle 15 senttinen ja varmaan normaalipaksuinen ja se oli ihan tarpeeksi iso. Pelkään, että jos uudella kumppanilla olisi paljon sitä pienempi, ei hän enkä minäkään saataisi tarpeeksi nautintoa. En minä mitään mahtivehjettä havittele...

AP

Vierailija
15/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 05:34"]

[/quote]

Ehkei jotkut liikuta ja sitten ihmettelevät nautinnon puutetta.

[/quote]

sääli kyll, voin vaan kuvitella paljonko nautintoa jää saamatta jos minäkin olisin ollut vaan paikallani koko elämän sängyssä ja nainen olisi paiskinut "työt". ja onkin reilua viilata tekniikka kuntoon ennenkuin alkaa arvostelemaan miehen tai naisen sukuelimiä. Toisaalta suomalaiset saavat voimaa Narinasta

Vierailija
16/23 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 05:21"]

[/quote]

No ei lusikoitu, ei nähdä varmaan useampaan viikkoon. Se syy miksi minä kammoan mahdollista pientä munaa, on osittain myös se, että tuntisin itse siinä kohtaa syyllisyyttä ja panikoisin olenko liian löysä! En pelkästään ajattelisi, että voi kun on surkea vehje... Olisihan se kivaa kun olisi sellainen minipi**u, että sormenkin kokoinen tuntuisi jossain, mutta kun ei ole. Lihakset ovat kyllä kunnossa mutta ei se ole loputtomiin siitä kiinni, en vain ole minikokoinen, ja synnyttänytkin olen pari kertaa. Entisellä miehellä oli alle 15 senttinen ja varmaan normaalipaksuinen ja se oli ihan tarpeeksi iso. Pelkään, että jos uudella kumppanilla olisi paljon sitä pienempi, ei hän enkä minäkään saataisi tarpeeksi nautintoa. En minä mitään mahtivehjettä havittele...

AP

[/quote]

Mitä järkeä on odottaa ja tutustua jos sulla pyörii tuollaisia ajatuksia kuitenkin päässä? Kammoaisit pientä munaa. Haloo? Mikset sitten tsekkaa sitä asiaa ensin. Ajattele, millaiset sydänsurut aiheutat miehelle, kun oikein rakastutte ja sitten lemppaat hänet selittämättä syytä, tai kertomalla jotain valetta, jonka hänkin tajuaa bullshitiksi tai mikä pahinta sanomalla, että rakas, sulla on liian pieni, etten nauti.

En ymmärrä. Oletpa joo tosi vanhanaikainen, suorastaan hyveellinen. 

Vierailija
17/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy sille miksi nuoret aikuiset nykyään menevät aika varhain sänkyyn, on juurikin siinä, ettei myöhemmin tarvitse pettyä... Väittäisin tätä fiksuksi menettelyksi. Hyvä seksi osana toimivaa parisuhdetta on ehkä 20% liitosta, mutta huonossa suhteessa toimimaton seksi 80%.

Vierailija
18/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan seksin välttelyä aikuisilta. Itse koen suhteen nimenomaan alkavan seksistä. Nainen hyväksyy minut kumppanikseen sängyssä. En koe olevani samassa veneessä, ennenkuin olemme kohdanneet toisemme alasti peuhauksen puitteissa. Sen jälkeen minulla on muutenkinkokonaisvaltaisesti parempi olo koko suhteesta. Kosiskellessa on kuitenkin aina jotain jännitteitä ja sinäkin pohdiskelet sitten penistä täällä :)

Vierailija
19/23 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellaanpa aloitusviesti sukupuolet vaihtaen. Mies spekuloi naisystavansa lempiasentoa ja pelkaa sen perusteella, etta muuten kivalla naisella on kurja pillu...?! 

ei tama maailma ihan reilu aina ole. 

Vierailija
20/23 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle tai missionary   !  :)  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän