Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotin miehelleni että leikkaisin lyhyet hiukset

Vierailija
17.11.2021 |

Mies oli innoissaan ajatuksesta, olisi kuulemma ihana muutos ja näyttäisin "söpöltä" Nyt olen äimän käkenä kun tällä palstalla on aina sanottu että kaikki miehet vihaa lyhyitä hiuksia naisilla..:?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit jo eilen. Anna periksi.

Vierailija
2/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuko miehesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua että muut ukot sinua tiirailee ni siks tahtoo tehdä susta ruman.

Vierailija
4/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyhyetkin hiukset voi olla todella sexyt. Joillekin jopa sopii paremmin kuin pitkät. En siis yhtään ihmettele vaikka miehesi villiintyikin ajatuksesta.

Vierailija
5/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko kuvittelet että kaikilla ihmisillä on samanlaiset mielipiteet ja mieltymykset. Mammat voi palstalla väittää mitä hyvänsä, mutta luulisi kaikkien ymmärtävän, että kaikki ihniset ovat yksilöitä.

Vierailija
6/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua että muut ukot sinua tiirailee ni siks tahtoo tehdä susta ruman.

:DDD

Vierailija
7/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sanonut, että ”saan”leikata juuri sellaiset hiukset kuin haluan. Vuosien varrella pn ollut eri mittaista, nyt hiukset ovat siht pitkät, liki kainaloon, mutta ei hän niitä ole mitenkään hehkuttanut.

Eksällenikin oli ihan sama, millaiset hiukset minulla oli. En siis tiedä, kenelle pitkähiuksisuus olisi olennaista.

Molemmat miehet jonkinnäköisiä alfauroksia, eli johtavassa asemassa ja määrätietoisia.

Vierailija
8/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää lyhyet hiukset naisella. En tiedä miksi.

Ei kuitenkaan mitkään kynityt ja punaiseksi värjätyt, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
9/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo trolli.

0/5

Tuskin sinulla edes hiukset kasvaa.

Vierailija
10/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saattaa olla bi-seksuaali. On sitten helpompi kuvitella tilallesi toinen äijä kun rakastelee sinua takaapäin.

Vierailija
11/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sinulla ole mitään kaunista sanottavaa, älä sano mitään.

AP

Vierailija
12/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikaan olla että kauniista ja sutjakoista hurmaavilla hiuksilla varustetuista nuorista naisista tulee aina rouvaannuttuaan semmoisia kynityn kanan näköisiä lyhyttukkaisia vihaisen näköisiä tanttoja... :/

Vierailija
13/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pitkät hiukset tekee naisen. Ei sitä toista voi pakottaa pitkiä pitämään, jos lyhyet haluaa, mutta kyllä se hieman ikävältä näin miehestä tuntuu. Sama, kun jos toinen lihoisi paljon.

Vierailija
14/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa oli harjoittelija joka leikkasi puolen sentin siilin. V ttu että kiinnostuin siitä. Se oli ehkä ne kaksi jännettä jotka näkyi niskan puolelta ja se pään muoto. Olenkohan joku pervo?

Vierailija
15/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on sanonut, että ”saan”leikata juuri sellaiset hiukset kuin haluan. Vuosien varrella pn ollut eri mittaista, nyt hiukset ovat siht pitkät, liki kainaloon, mutta ei hän niitä ole mitenkään hehkuttanut.

Eksällenikin oli ihan sama, millaiset hiukset minulla oli. En siis tiedä, kenelle pitkähiuksisuus olisi olennaista.

Molemmat miehet jonkinnäköisiä alfauroksia, eli johtavassa asemassa ja määrätietoisia.

Itselläni ollut niin pitkä- kuin lyhythiuksisiakin tyttö/naisystäviä, enkä ole kyllä koskaan huomauttanut yhdenkään naisystäväni hiuksista yhtään mitään. Se ehkä kertoo myös siitä, että suhtaudun vähemmän intohimoisesti naisten hiuksiin.

En minäkään tietenkään mistää kaljupäisistä, tai siilitukkaisista naisista perusta, en tosin mistään nilkkoihin asti ulottuvista hiuksistakaan, mutta muuten minulle on melko yhden tekevää, minkä mittaiset hiukset naisystävälläni on. Pääasia, että ne sopii hänelle ja on mahdollisimman luonnolliset, eli ei mitään räikeitä värejä.

Jos minun olisi ihan pakko jonkun mittaiset hiukset naisystävälleni valita, niin ehkä jotkut olkapäille ulottuvat voisi olla optimit, eli sellaiset kuin pääministerillämme on nykyään.

Vierailija
16/16 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt deittipalstalla miehiin, jotka ilmoittavat pitävänsä lyhyistä hiuksista. Pitäisi toki olla sanomattakin selvää, että makuja on erilaisia.