Ehdotin miehelleni että leikkaisin lyhyet hiukset
Mies oli innoissaan ajatuksesta, olisi kuulemma ihana muutos ja näyttäisin "söpöltä" Nyt olen äimän käkenä kun tällä palstalla on aina sanottu että kaikki miehet vihaa lyhyitä hiuksia naisilla..:?
Kommentit (16)
Ei halua että muut ukot sinua tiirailee ni siks tahtoo tehdä susta ruman.
Kyllä lyhyetkin hiukset voi olla todella sexyt. Joillekin jopa sopii paremmin kuin pitkät. En siis yhtään ihmettele vaikka miehesi villiintyikin ajatuksesta.
oikeastiko kuvittelet että kaikilla ihmisillä on samanlaiset mielipiteet ja mieltymykset. Mammat voi palstalla väittää mitä hyvänsä, mutta luulisi kaikkien ymmärtävän, että kaikki ihniset ovat yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua että muut ukot sinua tiirailee ni siks tahtoo tehdä susta ruman.
:DDD
Minun mieheni on sanonut, että ”saan”leikata juuri sellaiset hiukset kuin haluan. Vuosien varrella pn ollut eri mittaista, nyt hiukset ovat siht pitkät, liki kainaloon, mutta ei hän niitä ole mitenkään hehkuttanut.
Eksällenikin oli ihan sama, millaiset hiukset minulla oli. En siis tiedä, kenelle pitkähiuksisuus olisi olennaista.
Molemmat miehet jonkinnäköisiä alfauroksia, eli johtavassa asemassa ja määrätietoisia.
Minua viehättää lyhyet hiukset naisella. En tiedä miksi.
Ei kuitenkaan mitkään kynityt ja punaiseksi värjätyt, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Lopeta jo trolli.
0/5
Tuskin sinulla edes hiukset kasvaa.
Miehesi saattaa olla bi-seksuaali. On sitten helpompi kuvitella tilallesi toinen äijä kun rakastelee sinua takaapäin.
Jos ei sinulla ole mitään kaunista sanottavaa, älä sano mitään.
AP
Miten voikaan olla että kauniista ja sutjakoista hurmaavilla hiuksilla varustetuista nuorista naisista tulee aina rouvaannuttuaan semmoisia kynityn kanan näköisiä lyhyttukkaisia vihaisen näköisiä tanttoja... :/
Kyllä ne pitkät hiukset tekee naisen. Ei sitä toista voi pakottaa pitkiä pitämään, jos lyhyet haluaa, mutta kyllä se hieman ikävältä näin miehestä tuntuu. Sama, kun jos toinen lihoisi paljon.
Entisessä työpaikassa oli harjoittelija joka leikkasi puolen sentin siilin. V ttu että kiinnostuin siitä. Se oli ehkä ne kaksi jännettä jotka näkyi niskan puolelta ja se pään muoto. Olenkohan joku pervo?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on sanonut, että ”saan”leikata juuri sellaiset hiukset kuin haluan. Vuosien varrella pn ollut eri mittaista, nyt hiukset ovat siht pitkät, liki kainaloon, mutta ei hän niitä ole mitenkään hehkuttanut.
Eksällenikin oli ihan sama, millaiset hiukset minulla oli. En siis tiedä, kenelle pitkähiuksisuus olisi olennaista.
Molemmat miehet jonkinnäköisiä alfauroksia, eli johtavassa asemassa ja määrätietoisia.
Itselläni ollut niin pitkä- kuin lyhythiuksisiakin tyttö/naisystäviä, enkä ole kyllä koskaan huomauttanut yhdenkään naisystäväni hiuksista yhtään mitään. Se ehkä kertoo myös siitä, että suhtaudun vähemmän intohimoisesti naisten hiuksiin.
En minäkään tietenkään mistää kaljupäisistä, tai siilitukkaisista naisista perusta, en tosin mistään nilkkoihin asti ulottuvista hiuksistakaan, mutta muuten minulle on melko yhden tekevää, minkä mittaiset hiukset naisystävälläni on. Pääasia, että ne sopii hänelle ja on mahdollisimman luonnolliset, eli ei mitään räikeitä värejä.
Jos minun olisi ihan pakko jonkun mittaiset hiukset naisystävälleni valita, niin ehkä jotkut olkapäille ulottuvat voisi olla optimit, eli sellaiset kuin pääministerillämme on nykyään.
Olen törmännyt deittipalstalla miehiin, jotka ilmoittavat pitävänsä lyhyistä hiuksista. Pitäisi toki olla sanomattakin selvää, että makuja on erilaisia.
Yritit jo eilen. Anna periksi.