Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille joskus sellainen olo että oksettaa ruoka ja kokkailu?

Vierailija
17.11.2021 |

En ole raskaana tai mitään :D mutta joksus tälläinen olo. Mikään ruoka ei himoita. Jos on nälkä niin saatan syödä vain hedelmän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy varmaan liian pitkään syömättömyyteen ainakin minulla, jotenkin kaikki ällöttää.

Vierailija
2/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Välillä keho kai sanoo,et älä mätä turpaas koko ajan ruokaa. Suolikin voi olla tukossa ja näin keho kertoo ettei ruokaa halua.

Vaihtelee menkkojen aikaan minulla tuo. Joskus ennen menkkoja syön kun hevonen ja joskus niiden aikaan inhoan ruokaa,kaikki etoo. Myös joskus ennen menkkoja kaikki ruoka inhottaa.

Naisilla voi olla hormonaalista syytä.

Pieni paasto auttaa minulla. Syön hedelmiä vihanneksia ja itse puristettuja tuoremehuja silloin kun etoo. Keho puhdistuu ja energiaa tulee hurjasti.

kyllä kuitenkin sen jälkeen taas oikea ruoka maistuu.

Kesällä syön aina vähemmän,mutta syksylläkin olen kummakseni huomannut sitä välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt okseta, mutta syöminen tuntuu pakkopullalta. Ja ruoanlaittoa olen aina inhonnut. Se on hirveää. Ei ole älyllisen ihmisen touhua lainkaan. Jotain ruoka-aineiden hämmentämistä yms, järkyttävää.

Vierailija
4/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina inhonnut suurimman osan lämpimien ruokien hajuja, joten kyllä kokkailu oksettaa. Onneksi voin elää kokkaamatta!

Vierailija
5/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan joskus harvoin flunssassa jos on myös kurkku kipeä.

Vierailija
6/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt porkkanaraastetta. Virkistävää.

Vierailija
7/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut, tulevasta en tiedä. Ehkäpä, jos alkaa noudattaan suomaisten suosikkiiruokareseptejä.

Vierailija
8/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoasta en tiedä, mutta aika usein mulle iskee yököttävä olo lämpimän suihkun jälkeen.

Vierailija
9/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Kuten isänikin ennen kuolemaansa sanoi: sinä päivänä kun ruoka ei maistu on lähtö lähellä.

Vierailija
10/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jotain ruokaan liittyviä eettisiä mietteitä? Minulla ”oireili” kasvissyönti vuosia niin, etten oikein saattanut laittaa liharuokia ja niiden syöminen tökki. Tuli epämääräinen pahaolo, etenkin raa-asta lihasta. Koko ruuanlaitto alkoi inhottaa. Sitten vasta helpotti, kun aloin kasvissyöjäksi. Olen maatilan tyttö ja aina tykännyt eläimistä. Tyydyn paijailemaan niitä, en enää syö :)

Vierailija
11/11 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ongelmia joko syön liikaa (herkkuja) tai liian vähän. Sairaalassa ruuan ällötys pahenee, varsinkin kun ylipainoisena syö tyytyväisenä kaiken. Pakko kuitenkin syödä kun treenaa.      N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme