Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausvatsa ja LA huhtikussa

Vierailija
06.02.2015 |

Kuinka tavallista oikein on että maha on tämän kokoinen silloin kun laskettuun aikaan on vielä muutama kuukausi? (Tarkkaa päiväähän ei julkisuudessakaan ole mainittu)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015020419145046_vi.shtml

Mietin tätä vain itse kun paraikaa esikoista odottelen, että noinko isoksi se maha kasvaa, ja siis isommaksikin kun eiköhän se vielä tuota seuraavien 2 kk aikanakin kasva melkoisesti...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalikokoiselta masulta näyttää minusta jos ajatellaan että viikkoja nyt jo noin 30 tai ylikin. Ehkä nuo kuvakulmatkin saa näyttämään isommalta kuin onkaan. Mahan kasvu on hyvin yksilöllistä monesta asiasta riippuen (lapsiveden määrä, kohdun asento, vauvan asento ja koko, naisen ruumiinrakenne). Itselläni maha oli vain himppasen suurempi kuin noissa kuvissa viikolla 38 kun vauva syntyi. Solmin kengännauhani loppuun asti itse jne. Tyttö oli alle kolmekiloinen ja taaksepäin kallistunut kohtu.

Vierailija
2/5 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä isompi maha ja la huhtikuussa. Ja ihan normaalin kokoinen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyvä tietää, ja osata varautua :)

Vierailija
4/5 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas hyvin pieni vatsa joka kerran (4 raskautta). Huhtikuussa oli kuopuksen la ja valokuvissa ei näy kuin pieni kohouma ystävänpäivänä, normaaleja vaatteita käytin koko ajan (housut joustavalla vyötäröllä). Tosin painokin kohosi hyvin vähän tässä viimeisessä ja mulla on aina ollut vettä vain niukasti. Ja olen pieni ja siro joten voisi kuvitella että maha tulee heti näkyviin.

Tuo on niin yksilöllistä.

Vierailija
5/5 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo on iso vatsa. Onkohan Marianne kovinkin lyhyt, lyhyillä ihmisillä vatsa näyttää usein isommalta? Minunkin vatsaani sanottiin joskus isoksi, sf-mitta oli aina tasan keskikäyrällä, ja vatsa näytti tuolta korkeintaan synnytyslaitokselle lähtiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme