Kuinka paljon pelkäät koronavirusta asteikolla 0-5?
Kommentit (10)
Koronan sairastaneena, pelkään hyvin vähän. Ei tarttunut mieheen, joka on riskiryhmää. O rokotetta nyt ja aina.
1-2. En ole fyysisesti hirmu hyvässä kunnossa enkä nuorikaan, toisaalta mulla on aina ollut tosi hyvä vastustuskyky, en sairasta koskaan mitään influenssojakaan.
Nykytilanteessa vähän, eli 2/5. Viime vuoden tammikuussa minulla tuo luku olisi ollut asteikon ulkopuolella, varmaan joku 8/5.
1, hyvin vähän,korona itsestään on vaaraton perusterveille,riskiryhmåt eri asia, yhtään teholla olevaa tuttavaa, sukulaista tms en tiedä ,monilla vaan flunssan kaltaisia oireita.
1 rokote ja lievänä sairastettu tauti muutama kuukausi sitten. Baariin vaan.
Puuttuu vaihtoehto en pelkää ollenkaan.
Kolme rokotusta saaneena kroonista sairautta sairastavana ja korkeimman riskin ryhmään kuuluvana sanoisin että kyllähän sitä jos ei ihan pelkää niin varoo ja huolehtii ettei saisi tartuntaa.
0. Olen käytännössä voittamaton ja täysin immuuni moisille lastentaudeille. Olen teräksisessä iskussa enkä taatusti ota koskaan mitään rokotteita jotka ovat minulle aivan turhia.
5, käyn töissä ja vanhempani käy sädehoidossa.
Tällä hetkellä nro 1. 2 rokotetta otettu. Ennen rokotteita se oli 5. Jos keuhkot menisivät p a s k a k s i, olisi elämä melko kurjaa.