Ei muiden uskon asia, mutta totuus on, että olen nähnyt uimahallissa...
...isossa altaassa erään suurehkon kaupungin uimahallissa nuorena tyttösenä koulun liikuntatunnilla käytyämme uimassa, siis ihan oikeesti paskapökäleen. Arvatkaa inhottiko, uin kylläkin melkoisen nopeasti altaan päätyyn ja rappusia pitkin kipitin pesuhuoneeseen ja pukeutumaan, en kertonut asiasta kenellekään, koska ajattelin, että mua ei uskota.
Olen kylläkin senkin näkemäni jälkeen uimahalleissa uimassa käynyt, mutta viime vuosien aikana olen alkanut ajattelemaan, että onkohan noissa halleissa enää niin hygieenistä muutoinkaan, kun ottaa huomioon nykyisin enemmässä määrin täiden, lutikoiden ja kihomatojenkin ilmaantumisen ihmisten riesoiksi. Vaikka joku ajatteleekin, että onhan noita em. aina ollut olemassa, mutta jotenkin inhottaa kun niitä alkaa olla ihan niissäkin perheissä, joissa olettaisi hygienian tuolta osinkin olevan kunnossa.
AP. ihmettelee noita alapeukkuja, miksi? Kerroin vaan totuuden, jonka olen joutunut kohtaamaan uimahallissa käydessäni uimassa nuoruudessani. Inhottava kokemus sinänsä, mutta en epäile, kun tuolla joissakin keskusteluketjuissa viime päivinä on tullut esille uimahallien siisteydestä puheen ollen, että tuollaista kuten pissamistakin altaaseen tapahtuu ja onhan noissa uimahalleissa ollut noita lapsien ahdistelijoitakin, kaikenlaisia tirkistelijöitä jne. jopa uimahallien valvojissa on ollut moisia äklötyksiä.