Tuttavaperhe oli lomalla etelä-amerikassa. Kaikilla korona
Menivät tosi huonoon kuntoon vaikka vanhemmilla oli 2x rokotteet. Nyt karanteenit vielä niskaan
Kommentit (7)
Siat eivät paljoa ajattele. Ulkomaille on päästävä.
Sen koronan nyt voi saada mistä vaan rokotettuna tai ilman. Itse olen rokottamaton, mutta suojautunut töissä ja vapaa- ajalla aina kertakäyttömaskilla ja käyttänyt käsidesiä orjallisesti. En ole kulkenut baareissa tai ruokaravintoloissa, shoppailemassa olen käynyt vain muutaman kerran koko parin vuoden aikana. Olen nähnyt vain harvakseltaan perhettä ja ystäviä, en edes joka kuukausi. Olen siis ollut hyvän varovainen, ja silti nyt sairastuin koronaan. Eli siihen ei ulkomaanmatkaa vaadittu tai muutenkaan ”huoletonta” elämäntyyliä.
OT MV-lehden pohjanoteeraus, mitä ilmeisin sikamainen valhe:
USA:n lääkehallinto FDA haluaa salata Pfizerin mRNA-piikitystiedot aina vuoteen 2076 saakka
Julkaistu 19.11.2021 09:58, 1228 lukukertaa
Yhdysvaltojen viranomaiset haluavat varmistaa, että kansalaiset eivät saa tietää, että mitä heihin on piikitetty ainakaan oman elämänsä aikana. Yhdysvaltain liittovaltion lääkeviranomaiset pyytää oikeusistuinta määräystä salata Pfizerin koronarokotteen tiedot 55 vuodeksi.
Sä kerroit jo tässä jokunen päivä sitten.
No entä sitten? Kuuluuko täällä julkaista kaikki mahdolliset koronatartunnat joita tietää ja sitten paheksutaan?
Ota elämältä mitä haluat. Ota ja maksa.